Rumle Skrevet 23. mars 2021 #121 Del Skrevet 23. mars 2021 Søt video .. og veldig tålmodig mor 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #122 Del Skrevet 23. mars 2021 Rumle skrev (30 minutter siden): Søt video .. og veldig tålmodig mor 🤣🤣 så søte! Kan tro hun angret for å ha kjøpt instrument til han. Og hun var så søt da! Blid mamma. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mars 2021 #123 Del Skrevet 23. mars 2021 Daryl Dixon skrev (24 minutter siden): 🤣🤣 så søte! Kan tro hun angret for å ha kjøpt instrument til han. Og hun var så søt da! Blid mamma. Ja, ikke sant? Veldig søte begge to 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #124 Del Skrevet 23. mars 2021 Nå ser jeg 3.episode av åsted Norge på rappen. Elsker det programmet, og true crime generelt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mars 2021 #125 Del Skrevet 23. mars 2021 Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Nå ser jeg 3.episode av åsted Norge på rappen. Elsker det programmet, og true crime generelt! Er det tv2 også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #126 Del Skrevet 23. mars 2021 Rumle skrev (4 minutter siden): Er det tv2 også? Ja. Ser det på sumo. Interessant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mars 2021 #127 Del Skrevet 23. mars 2021 (endret) La til en ny podcast fra nrk i dag som jeg tenkte kanskje er noe for deg også, siden du liker 113. SOS Nødtelefonen heter den, tar for seg forskjellige situasjoner, jeg har ikke hørt noen selv altså, bare tipser. Er bare lagt ut 2 episoder til nå. Endret 23. mars 2021 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #128 Del Skrevet 23. mars 2021 Rumle skrev (20 minutter siden): La til en ny podcast fra nrk i dag som jeg tenkte kanskje er noe for deg også, siden du liker 113. SOS Nødtelefonen heter den, tar for seg forskjellige situasjoner, jeg har ikke hørt noen selv altså, bare tipser. Er bare lagt ut 2 episoder til nå. Spennende! Den skal jeg sjekke ut! Tusen takk! Godt å ha litt på øret innimellom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #129 Del Skrevet 23. mars 2021 Rumle skrev (41 minutter siden): La til en ny podcast fra nrk i dag som jeg tenkte kanskje er noe for deg også, siden du liker 113. SOS Nødtelefonen heter den, tar for seg forskjellige situasjoner, jeg har ikke hørt noen selv altså, bare tipser. Er bare lagt ut 2 episoder til nå. Det er jo Silje Nordnes som leser inn! Jeg liker henne veldig godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mars 2021 #130 Del Skrevet 23. mars 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Det er jo Silje Nordnes som leser inn! Jeg liker henne veldig godt! Ja? Så bra. Skal laste ned her også Håper de er litt ala 113. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #131 Del Skrevet 23. mars 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja? Så bra. Skal laste ned her også Håper de er litt ala 113. Begynt på en episode nå. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emet Skrevet 23. mars 2021 #132 Del Skrevet 23. mars 2021 Daryl Dixon skrev (46 minutter siden): Ja. Ser det på sumo. Interessant Synes han politi etterforskeren minner litt om Columbo, ligner egentlig ikke så veit ikke hvorfor 😄 Noen som husker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mars 2021 #133 Del Skrevet 23. mars 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Begynt på en episode nå. 😁 Eksplosjonen på Lena? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mars 2021 #134 Del Skrevet 23. mars 2021 Emet skrev (Akkurat nå): Synes han politi etterforskeren minner litt om Columbo, ligner egentlig ikke så veit ikke hvorfor 😄 Noen som husker det? Ja, jeg husker han! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emet Skrevet 23. mars 2021 #135 Del Skrevet 23. mars 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Ja, jeg husker han! "koselig" krim 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #136 Del Skrevet 23. mars 2021 Emet skrev (2 minutter siden): Synes han politi etterforskeren minner litt om Columbo, ligner egentlig ikke så veit ikke hvorfor 😄 Noen som husker det? Han trønderen? Asbjørn. Rumle skrev (2 minutter siden): Eksplosjonen på Lena? Begynte vist men han som ble tatt av uvær jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mars 2021 #137 Del Skrevet 23. mars 2021 Emet skrev (Akkurat nå): "koselig" krim 😄 Mhm han har sin egen spesielle stil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mars 2021 #138 Del Skrevet 23. mars 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Han trønderen? Asbjørn. Begynte vist men han som ble tatt av uvær jeg. Åhh, jeg begynte på den andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emet Skrevet 23. mars 2021 #139 Del Skrevet 23. mars 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Han trønderen? Asbjørn. Begynte vist men han som ble tatt av uvær jeg. Ja han ja 😄 Er noe med han som minner om Columbo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #140 Del Skrevet 23. mars 2021 Emet skrev (Akkurat nå): Ja han ja 😄 Er noe med han som minner om Columbo. Tror ikke jeg har sett Columbo, men han Asbjørn er så gossin.🤣 liker han godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå