Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rumle skrev (3 timer siden):

 

St-patricks-day2.jpg

Du må jo pynte litt her også! :jepp:

Blir det noen feiring i dag da? 

 

Grønt er skjønt. Blir ikke noe feiring på meg. Har ikke feiret på mange år, er altfor norsk sikkert, uten at 17.mai er noe stor dag for meg eller da. Meste jeg har feiret var nok for 3...(?) år siden når vi var i Bali, og på denne dagen var det deres nyttår, og da skal alt være stille og mørkt. Så vi var inne i leiligheten hele dagen, hadde heldigvis basseng da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 timer siden):

e3a5ff4994ae2e10b80ec3ca857645f7.jpg

Oi, fikk lyst på øl faktisk. Det er lenge siden det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (19 timer siden):

Kunne ønske jeg fant en lydbok eller serie som fenget.

FB_IMG_1616014429948.jpg.0ce02e3220d7cf67ccb6aebe2683e13f.jpg

Kjenner meg igjen i den der :ler:

Klar for helg? :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (43 minutter siden):

Kjenner meg igjen i den der :ler:

Klar for helg? :)

 

Merker ikke store forskjellen på helg og ukedag. Er ikke hjemme for tiden, så må bare ta det som det kommer. Er du klar, og handlet inn alle godsakene som trengs for helg? :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Merker ikke store forskjellen på helg og ukedag. Er ikke hjemme for tiden, så må bare ta det som det kommer. Er du klar, og handlet inn alle godsakene som trengs for helg? :jepp:

Ja, jeg er klar for helg! :jepp:

Merker jo egentlig ikke store forskjellen jeg heller, men liker fredagsfølelsen likevel 🙂

Håper du får en fin helg der du er :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (18 minutter siden):

Ja, jeg er klar for helg! :jepp:

Merker jo egentlig ikke store forskjellen jeg heller, men liker fredagsfølelsen likevel 🙂

Håper du får en fin helg der du er :blomst:

Er noe eget med fredagen, enig i det. :jepp: Har du sett på kompani Lauritzen hittil?

Kos deg med stille og rolig helg du og! 🌹

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Er noe eget med fredagen, enig i det. :jepp: Har du sett på kompani Lauritzen hittil?

Kos deg med stille og rolig helg du og! 🌹

Nei, men jeg har veldig lyst å se det, men jeg har ikke viaplay, så har bare sett noen snutter her og der. Er det bra? :)

og takk for det!

 

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Nei, men jeg har veldig lyst å se det, men jeg har ikke viaplay, så har bare sett noen snutter her og der. Er det bra? :)

og takk for det!

 

Kompani Lauritzen er på TV 2 sumo. Er ganske gøy egentlig, likte godt forrige sessong. All ære til de som stiller opp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Kompani Lauritzen er på TV 2 sumo. Er ganske gøy egentlig, likte godt forrige sessong. All ære til de som stiller opp. 

Åh! Var sikker på at det var viaplay :ler: jaja har jo ikke den heller. Har ikke sett forrige sesong, kun klipp på youtube. Var det første sesong?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Åh! Var sikker på at det var viaplay :ler: jaja har jo ikke den heller. Har ikke sett forrige sesong, kun klipp på youtube. Var det første sesong?

Ja  forrige var første. Ligger jo sikkert mye på YouTube ja, og sikkert mye klipp på tv2 sine sider.

Rumle skrev (2 minutter siden):

Hopp idiot! :ler: Liker han der.

 

Stakkar! :fnise: Hadde nok ikke vært så mye tøffere jeg heller. Håvard er en kul type!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ja  forrige var første. Ligger jo sikkert mye på YouTube ja, og sikkert mye klipp på tv2 sine sider.

Stakkar! :fnise: Hadde nok ikke vært så mye tøffere jeg heller. Håvard er en kul type!

Nei, herlighet jeg hadde ikke klart å gå ett skritt ut på den planken en gang! 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...