AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Del Skrevet 16. mars 2021 Det er noen år siden jeg drev aktivt med sykling. Men nå vurderer jeg å sykle den lille styrkeprøven Lillehammer-Oslo. jeg syklet i høst fra Sande til Oslo uten problemer. Jeg ble bare sliten mentalt sett, men ikke i kroppen. Jeg hadde ikke syklet noe særlig på kanskje 5-6 år. Tror jeg brukte rundt 4 timer, og tok det rolig hele turen. Tror dere det er realistisk for meg å sykle Lillehammer-Oslo i juni? Anonymkode: 3098e...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Del Skrevet 16. mars 2021 Uten tvil! Jeg er (var) dårlig trent, overvektig og lat og syklet den lille styrkeprøven med bare noen måneders trening for noen år siden Dette klarer du, bare ikke forvent å komme først i mål. Anonymkode: 37c6f...aad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Del Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uten tvil! Jeg er (var) dårlig trent, overvektig og lat og syklet den lille styrkeprøven med bare noen måneders trening for noen år siden Dette klarer du, bare ikke forvent å komme først i mål. Anonymkode: 37c6f...aad Hvor lang tid brukte du? Anonymkode: f4ca9...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Del Skrevet 16. mars 2021 For meg var det viktigere å fullføre enn tiden det tok. Jeg syklet i en gruppe hvor målet var å få alle til mål. Det tok ca 8 timer. Litt lengre på gang nr 2, for da var løypa lagt noe lengre. Det er jo langt, så jeg anbefaler å få noen gode langturer i beina først. Gang nr 2 hadde jeg trent for lite og fikk krampe mot slutten. I mål kom jeg imidlertid på rein vilje. Dersom du er ok trent fra før bør det være greit overkommelig. Anonymkode: 37c6f...aad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå