knulleGuden666 Skrevet 15. mars 2021 #1 Del Skrevet 15. mars 2021 Jeg har blitt ryddet, ryddet og atter ryddet på diskusjon om koronavaksinen og til og med blitt utestengt pga det. Slår dere like hardt ned på det enda også, eller har dere også fått med dere at vaksinene er livsfarlige, ja, farligere enn korona! Kan vi som er motstandere av vaksinen nå få lov å diskutere der uten å bli moderert bort og bli kastet ut pga regelbrudd? Bør bli regelbrudd av å hylle vaksinene også da i såfall. Kunne tenkt meg å diskutere mer der, men ikke når det blir moderert bort og ny utestengelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 15. mars 2021 #2 Del Skrevet 15. mars 2021 Jeg opplever at selv når disse nyhetene kommer fram så sier folk at "jaja, folk dør jo uansett" og tviholder på at de som mener vaksina er skadelig er hjernevaska og fulle av konspirasjoner. Jeg er ikke imot all vaksine, men jeg vil si jeg har en sunn skepsis til koronavaksine. At det ikke er lov å snakke om engang, det synes jeg er ganske spesielt. Synes også det er spesielt at leger går ut å forsvarer disse vaksinene som nå er under gransking. Føler de bryr seg mye mer om helheten enn enkeltmenneske, men synes det blir feil at folk skal ofte så mye for en dugnad. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mars 2021 Thaila skrev (1 minutt siden): Jeg opplever at selv når disse nyhetene kommer fram så sier folk at "jaja, folk dør jo uansett" og tviholder på at de som mener vaksina er skadelig er hjernevaska og fulle av konspirasjoner. Jeg er ikke imot all vaksine, men jeg vil si jeg har en sunn skepsis til koronavaksine. At det ikke er lov å snakke om engang, det synes jeg er ganske spesielt. Synes også det er spesielt at leger går ut å forsvarer disse vaksinene som nå er under gransking. Føler de bryr seg mye mer om helheten enn enkeltmenneske, men synes det blir feil at folk skal ofte så mye for en dugnad. Ja det jeg også reagerer på og det er dobbeltmoralsk, får man corona blir det regnet med en gang som dødsfall av det, men når det kommer til vaksinen kan det ha helt andre sammenhenger. De vil på død og liv ikke regne på dødsfall av vaksinen men alle dødsfall om de som har hatt korona dør av korona. Jeg er selv ikke imot all vaksine jeg heller, men synes denne vaksinen er det noe muffens med, og det gjelder alle vaksiner, ikke kun en av de. Det er så utrolig rart at de gamle som tidligere døde etter vaksinen ble beskrevet som gamle og skrøpelige at de uansett skulle dø, men når det kommer til korona er det kun den som får skylden, ikke alder 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå