AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #41 Del Skrevet 18. mars 2021 Smeltemann skrev (På 15.3.2021 den 20.33): Forteller at jeg vil sprute i munnen på henne. Holder en knapp på denne, slår aldri feil. 🤔 Anonymkode: 1d90e...2dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellgeita27 Skrevet 20. mars 2021 #42 Del Skrevet 20. mars 2021 At vi kliner. Han klår, slikker og koser med puppene, slikker og fingrer meg som han gjør best 👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20. mars 2021 #43 Del Skrevet 20. mars 2021 Det er nok hun selv som avgjør om hun blir våt... Men forspillet er jo til for å skape eller forvirre henne til å få lyst. Ikke alle kvinner som reagerer likt, men fellesnevneren er vel å gå varsomt frem slik at kroppen får tid til å forberede seg til sex. De edle dråpene som pipler ut er jo et sikkert tegn på at hun er klar, hvis hun er delaktig i forspillet... Når det renner fra pikken min er iallefall jeg klar... En sikker metode for å gjøre alle kvinner søkkvåte av, er å få dem ned i jacuzzien😅... nesten Arkimedes lov... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #44 Del Skrevet 23. mars 2021 Bamseklemmer skrev (På 20.3.2021 den 8.10): Det er nok hun selv som avgjør om hun blir våt... Men forspillet er jo til for å skape eller forvirre henne til å få lyst. Ikke alle kvinner som reagerer likt, men fellesnevneren er vel å gå varsomt frem slik at kroppen får tid til å forberede seg til sex. De edle dråpene som pipler ut er jo et sikkert tegn på at hun er klar, hvis hun er delaktig i forspillet... Når det renner fra pikken min er iallefall jeg klar... En sikker metode for å gjøre alle kvinner søkkvåte av, er å få dem ned i jacuzzien😅... nesten Arkimedes lov... Ja enig med dette! Når man er godt i gang med teasingen og jeg har blitt ganske kåt syns jeg at dersom mannen bare legger hånda si over underlivet, hviler hånda mot klitoris og hele området bakover UTEN å bevege den er ekstremt tennende. At jeg må vente og virkelig kjenne hvor mye det dunker og brenner og lengter. Men han bestemmer liksom. Anonymkode: a759d...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå