89jenta Skrevet 20. august 2021 Forfatter #241 Del Skrevet 20. august 2021 Amatariel skrev (15 minutter siden): For nøyaktig en uke eller? Jeg testet veldig i grenseland, og fikk ikke opp ønsket svar ene dagen, men fikk det litt senere. 1 uke er hovedregelen, men ingen regel uten unntak. Er nok de faktiske tallene du trenger... 🤞 8 dager i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 21. august 2021 Forfatter #242 Del Skrevet 21. august 2021 fikk melding fra legen i går. det er en abort. MEN hvorfor i helvete blør jeg enda?! jeg føler selv at jeg ikke har «fått ut noe» av kroppen.. blødningene har ikke endret seg, jeg blør like mye som for 14 dager siden.. men i går økte smertene litt før de ga seg til natten. da jeg våknet idag var smertene tilbake, men nå har de avtatt igjen. jeg forstår ingenting… selv tror jeg at kroppen må ha hjelp til å kvitte seg med det som er igjen. men jeg blir bare så frustrert når legen sender en beskjed like før de stenger, slik at jeg ikke får tak i de, og må vente over helgen. «bare ta kontakt med legevakt» skriver hun. som om legevakta kan skrive ut slike tabletter?! beklager frustrasjonen.. men snart gir jeg opp hele greia her.. og ja, jeg skal selvfølgelig kontakte legen igjen på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egirl Skrevet 21. august 2021 #243 Del Skrevet 21. august 2021 Utrolig synd å høre at det er en abort... Skjønner godt frustrasjonen din. Synes også det høres ut som at kroppen kanskje trenger hjelp. Rart at de ber deg hendvende deg til legevakt?? Jeg ville faktisk ringt legevakta og hørt om de har noen alternativer, særlig om du opplever smerter videre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 21. august 2021 Forfatter #244 Del Skrevet 21. august 2021 Egirl skrev (2 minutter siden): Utrolig synd å høre at det er en abort... Skjønner godt frustrasjonen din. Synes også det høres ut som at kroppen kanskje trenger hjelp. Rart at de ber deg hendvende deg til legevakt?? Jeg ville faktisk ringt legevakta og hørt om de har noen alternativer, særlig om du opplever smerter videre. takk for at du svarer ❤️ legenvakten kan ikke gjøre stort.. sist jeg mistet satt jeg der i 3 timer, og når jeg endelig fikk snakke med legen så sa han bare «det er trist at du mister. men det er ingenting vi kan gjøre. ta paracet og ibux. vi kan kun gjøre noe dersom du blør igjennom x antall bind på kort tid» så frister lite å ringe dit igjen. får vel bare vente til over helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 21. august 2021 #245 Del Skrevet 21. august 2021 Så utrolig leit at det endte sånn kjære deg😣 Uff, håper du får den hjelpen du trenger dersom kroppen ikke klarer å rydde opp helt selv… Vil bare sende deg en stor klem, måtte det klaffe igjen veldig snart❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egirl Skrevet 21. august 2021 #246 Del Skrevet 21. august 2021 9 minutter siden, 89jenta said: takk for at du svarer ❤️ legenvakten kan ikke gjøre stort.. sist jeg mistet satt jeg der i 3 timer, og når jeg endelig fikk snakke med legen så sa han bare «det er trist at du mister. men det er ingenting vi kan gjøre. ta paracet og ibux. vi kan kun gjøre noe dersom du blør igjennom x antall bind på kort tid» så frister lite å ringe dit igjen. får vel bare vente til over helgen. Fy søren, det er faktisk litt skummelt å høre. Da ville jeg ikke ringt, nei. Det er nok best å holde ut så godt du kan og ta kontakt med legen på mandag ja❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lianne Skrevet 21. august 2021 #247 Del Skrevet 21. august 2021 Huff, dette var ikke noe trivelig å lese 😢 Sender deg en stor klem og masse lykkeønsker om at det snart må klaffe for dere! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 21. august 2021 #248 Del Skrevet 21. august 2021 Neei☹️❤️ i dag har jeg ikke turt å gå inn å lese, for jeg fryktet det så inderlig. Syns også det er rart at du enda blør likt som du har gjort i et par uker. Hvordan går det med deg i kveld? Krysser fingrene for at du får god hjelp på mandag❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 21. august 2021 #249 Del Skrevet 21. august 2021 Uff, dette er så leit og brutalt 😭 Får så vondt av deg. Sender deg en god klem ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 21. august 2021 #250 Del Skrevet 21. august 2021 Så utrolig trist å høre.. hadde virkelig håpet på at det gikk for dere 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 29. august 2021 Forfatter #251 Del Skrevet 29. august 2021 (endret) CD 1 - PP 6 ✨ Endret 29. august 2021 av 89jenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 29. august 2021 #252 Del Skrevet 29. august 2021 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 2. september 2021 #253 Del Skrevet 2. september 2021 Klem til deg ❤️ krysser fingrene for at den sitter på PP6 for oss begge to nå 🤞🏻🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 2. september 2021 Forfatter #254 Del Skrevet 2. september 2021 bittelillebolla skrev (På 29.8.2021 den 14.39): ❤️ ❤️ Sommerfuul skrev (1 time siden): Klem til deg ❤️ krysser fingrene for at den sitter på PP6 for oss begge to nå 🤞🏻🤞🏻 ❤️ ja, krysser alt jeg har for oss nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 2. september 2021 #255 Del Skrevet 2. september 2021 Masse lykke til denne prøveperioden - håper så det klaffer for dere nå!❤️🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lianne Skrevet 2. september 2021 #256 Del Skrevet 2. september 2021 Ønsker deg masse lykke til, håper det klaffer denne gangen 🥰🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 3. september 2021 #257 Del Skrevet 3. september 2021 Hei! Følger deg gjerne her. Så leit med SA, det er så vondt når det skjer Jeg har også vært igjennom to stykker. En før hvert barn jeg har. Så jeg er forberedt på at det samme skjer denne gangen, nå som vi prøver på nummer 3. Det er så mange leger som tar så lett på det med SAer. Jeg husker jeg ringte fastlegekontoret når jeg opplevde det første gang. Jeg var redd og knust og ville bestille legetime. Jeg ble avvist på legekontoret og de sa at jeg ikke fikk komme inn til time. Det var ikke noe vits. Skikkelig kald og avvisende. Det var såå vondt når man er så lei seg og sårbar og ikke vet helt hva man skal gjøre av seg. Sender deg en klem og krysser fingrene for at spiren sitter på denne PP 💛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 3. september 2021 #258 Del Skrevet 3. september 2021 Leste nå at du også har opplevd en senabort. Så grusomt. Livet kan være så brutalt noen ganger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 27. september 2021 #259 Del Skrevet 27. september 2021 Hvordan går det med deg? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 28. september 2021 Forfatter #260 Del Skrevet 28. september 2021 takk som spør @MissB 💛 og takk til dere andre som også legger igjen et spor 💛 skal jeg være ærlig så går det ikke så bra. vi velger å slutte og teste for å «slippe kontrollen» litt. vi kommer heller ikke til å «prøve så hardt» for og få det til å klaffe. psyken min orker ikke med dette mye lengre, føler vi har sånn uflaks.. det får bare bli noe hvis det blir. jeg har ikke energi mer til å legge på dette akkurat nå. skal få mensen nå idag, er derfor så deppa og lei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå