AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Del Skrevet 14. mars 2021 Hva er hensikten med å boikotte VM i Qatar? Vil det ikke være mer effektfullt at større makter går inn og krever bedre sikkerhet, bedre lønn og bedre boforhold for de som arbeider med å få på plass et fotball-VM? Anonymkode: c7b05...239 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 14. mars 2021 #2 Del Skrevet 14. mars 2021 De burde aldri fått VM i utgangspunktet. Det er en dårlig vits. Boikott er riktig, nok er nok. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Del Skrevet 14. mars 2021 Kågebruker skrev (7 minutter siden): De burde aldri fått VM i utgangspunktet. Det er en dårlig vits. Boikott er riktig, nok er nok. Men nå har de engang fått VM, og da lurer jeg på hva en boikott vil føre til. Hva skal hensikten være? Gi signaler til andre land som planlegger VM om å gjøre forhold for arbeidere langt bedre? Anonymkode: c7b05...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Del Skrevet 14. mars 2021 Hensiken er å gi et signal om at man ikke ønsker å feste på graven til slaver. Og man sender et signal om at neste gang FIFA tildeler VM til pariastater får de problemer med deltakelse. Hvorfor boikotter man butikker som selger varer laget av slaver? Produktene er jo allerede laget. Anonymkode: a25e6...c17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #5 Del Skrevet 14. mars 2021 Jeg synes Norge er tapre som velger å ikke delta i VM i Qatar. Anonymkode: b44c1...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #6 Del Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes Norge er tapre som velger å ikke delta i VM i Qatar. Anonymkode: b44c1...926 Utrolig at enkelte forventer/tror at Norge i det hele tatt vil klare å kvalifisere seg til vm 😂😂 Men jeg kommer ikke til å se på dette VM’et eller på noe som helst støtte det. Jeg håper inderlig at toppene heller ikke kommer til å dra ned og delta på elitens fester. Qatar fikk vm pga korrupsjon. De bygger svære stadioner som kun vil bli brukt under vm, de som bygger stadionene dauer i hopetall pga elendige arbeidsforhold. De får passene sine fratatt og drives verre enn slaver! Anonymkode: 706ed...9b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 14. mars 2021 #7 Del Skrevet 14. mars 2021 De burde aldri fått vm, men når de har fått det får jeg helt vondt av tanken på å boikotte. Da har jo alle de døde dødt forgjeves. Gjenomfør heller, men krev at store deler av overskuddet fordeles på de omkomnes nærmeste familie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #8 Del Skrevet 15. mars 2021 Norge klarer ikke engang å kvalifisere seg til EM for menn. Urealistisk å tro at Norge vil komme til Qatar. Vi kan fint boikotte vm. Anonymkode: 750f1...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå