Gå til innhold

Hva slags briller er dette ?

punkyB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vet du navnet på utøveren eller hvilket skirenn det var?

Anonymkode: c29f6...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venus24 skrev (4 minutter siden):

Veldig raske briller

hehe - ja det er de , men ser litt kule ut også. Litt annen fasong enn mange andre typiske langrennsbilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dise skrev (8 minutter siden):

Takk for tips !   Er nok sannsynligvis det merket da for hun er vel forpliktet til å bruke de i renn. 

Prøver å se gjennom sidene deres men finner ikke brillene. 

Liker at de er firkantet og at glassene ikke er hele over neseroten men at dte er seperate glass for hvert øye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punkyB skrev (1 minutt siden):

Takk for tips !   Er nok sannsynligvis det merket da for hun er vel forpliktet til å bruke de i renn. 

Prøver å se gjennom sidene deres men finner ikke brillene. 

Liker at de er firkantet og at glassene ikke er hele over neseroten men at dte er seperate glass for hvert øye.

Mener jeg kjenner igjen logoen. Send dem en mail og spør hvilke briller det er 😎👍🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dise skrev (4 minutter siden):

Mener jeg kjenner igjen logoen. Send dem en mail og spør hvilke briller det er 😎👍🏼

Ja fyrte avgårde en mail jeg 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splittbinders skrev (8 minutter siden):

Matrix eller Matrix Small? Finner ikke akkurat denne fargen hun har (ser grå ut?), men det kan jo bare være rar fargegjengivelse på bildene.

https://www.bliz.com/no/product/matrix-small-matt-powder-pink--52107-49

Litt usikker der - de jeg liker er jo ganske firkantet samt har separate glass over nesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punkyB skrev (21 minutter siden):

Litt usikker der - de jeg liker er jo ganske firkantet samt har separate glass over nesen.

Mistenker at det som ser ut som separate glass, bare er skygge/gjennskinn rett over nesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klikker på ulike farger inne på produktet, er det på noen av fargevalgene bilder av folk med brillene på. Blant annet Heidi Weng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

punkyB skrev (5 timer siden):

Ja det kan du nok ha rett i. 

Jeg synes kanskje disse ligner mer 

52905-04_fusion-bliz-sunglasses_orientee

https://www.bliz.com/no/artikkel/fusion-matt-white-w-red-multi--52105-00

Disse har innfatning også i underkant av glasset, altså ned mot kinnet. Det tror jeg ikke de Heidi Weng har på seg, har.

Men kan jo være at de Heidi bruker er fra en nyhet som ikke er i butikk enda? Selv om jeg syns det ligner Matrix da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splittbinders skrev (35 minutter siden):

Disse har innfatning også i underkant av glasset, altså ned mot kinnet. Det tror jeg ikke de Heidi Weng har på seg, har.

Men kan jo være at de Heidi bruker er fra en nyhet som ikke er i butikk enda? Selv om jeg syns det ligner Matrix da 

Jeg har sendt mail til leverandøren så forh. får jeg svar så vet vi helt sikkert.  Kan være sannsynlig det at de får teste ut tidlige utgaver. 

Har sett litt flere bilder av Heidi og tror hvertfall at du har rett i at det ikke er seperate glasss .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

https://www.bliz.com/products/sports-glasses/sports-glasses/product/matrix-matt-lime-green--52104-71

Må jo være disse, men i en annen farge? 

Anonymkode: a5aea...2fa

Splittbinders er også på denne . Jeg mente hvertfall inntil nå at brillene er mye mer firkantet men er ikke helt sikker nå lenger 

Definitivt ikke 2 glass - men man ser litt ramme under 

Ligner ikke på mitt forslag fusion siden "stammen" på brillene over neseryggen er såpass høy ifht. resten av brillene 

image.png.cb2925f90c0a9bec7b91d729ea33147f.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punkyB skrev (1 time siden):

Splittbinders er også på denne . Jeg mente hvertfall inntil nå at brillene er mye mer firkantet men er ikke helt sikker nå lenger 

Definitivt ikke 2 glass - men man ser litt ramme under 

Ligner ikke på mitt forslag fusion siden "stammen" på brillene over neseryggen er såpass høy ifht. resten av brillene 

image.png.cb2925f90c0a9bec7b91d729ea33147f.png

Ja litt ramme under nesa - men ikke under hele sånn jeg ser? Men kan ta feil jeg altså 😊.

Kjenner jeg er spent på svaret du får (også fikk jeg lyst på nye raske briller selv 😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splittbinders skrev (35 minutter siden):

Ja litt ramme under nesa - men ikke under hele sånn jeg ser? Men kan ta feil jeg altså 😊.

Kjenner jeg er spent på svaret du får (også fikk jeg lyst på nye raske briller selv 😅)

Jeg er aldeles ikke sikker. 

Spent jeg også så jeg skal si fra om jeg får svar 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...