Gå til innhold

Hvorfor skal det være så helvetes mange transtråder her?? Er det den samme som starter alle?

knulleGuden666

Anbefalte innlegg

Hvis det er den samme som starter alle de helvetes transe trådene, går det ikke an å slette det som spam eller tulleinnlegg? Møkk lei av å se tråd på tråd om transe....... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er akkurat samme opplegget med uføretrådene. Var en periode hvor det var ganske tydelig at det var samme person som startet alle innleggene ( eller ihvertfall noen få som ble inspirert av hverandre til å lage flere diverse tråder hver dag ).

Anonymkode: a71cd...b4e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor i helvete skal der være så mange tråder om at det er for mange sånne og sånne tråder her på KG? 

Anonymkode: 0e2c9...09f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme med uføre og asberger tråder. Noen kjeder seg veldig.

Anonymkode: 8d528...709

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En desp fyr som håper å finne likesinnede tenker jeg, evt en transtype/jente selv kanskje. Men tror også det bare er en person på grunn av skrivestilen. (la oss se om den endrer seg om pers. leser dette, eller ikke tør fordi HEN blir avslørt uansett på grunn av stilen).

Anonymkode: 4ed91...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

jeg er superhetro så bryr meg lite om de transe trådene egentlig. transe damer er menn forresten 😄 

Anonymkode: 79b30...814

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er transbonanza. Noen ble lei av å fyre opp tråder om uføre, ME, Asperger, fibromyalgi og valgte seg trans som nytt tema. Har KG noen kontroll over hva som spys ut av hvem? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvilke tråder du sikter til, men det er jo et tema som står høyt i mange land akkurat nå og det er jo naturlig at det blir diskutert på diskusjonsfora også.

Tenk tilbake noen år, da diskusjonen om homofile skulle få lov til å gifte seg var tema. Da stod også dette forumet "i brann" med tråder om emnet. Så kom landet til enighet, og litt etter litt ble temaet faset ut. I dag er det sjeldent at vi i det hele tatt diskuterer homofili fordi det nå er godtatt og godkjent av de aller fleste i samfunnet, homofile blir ikke lenger på langt nær påført skam slik det var bare for noen tiår siden, det begynner å bli en helt en helt vanlig ting som de fleste ikke bryr seg nevneverdig om.

Slik vil det bli med disse "nye" tingene også. Det må diskuteres når det gjør seg fremtredene, slik at folket kommer til enighet. Og etterhvert vil det komme en konsensus og en klarhet rundt dette som gjør at man ikke lenger trenger å diskutere så mye. Mest sannsynlig vil samfunnet bare bedre på grunn av det, mindre hat og mer kjærlighet. For meg virker det som om folk allerede nå begynner å komme til enighet-ish, men det vil jo ta flere tiår selv i land med moderne holdninger, spesielt når det kommer til å finne en balanse som gjør at vi ikke tråkker på flere hundre år med kvinnekamp og fremgang i likestilling. Vi rakk så vidt å begynne kampen for menn som ikke er typisk alfa rett før "homokampen" tok en ny vending og begynte å diskutere binær/ikke-binær og trans. Nå må alt taes tak i på samme tid, for vi driver fortsatt å kjemper for kvinner, den kampen er jo ikke over.

Alt i alt så tror jeg det blir et mer empatisk samfunn til slutt. I alle fall i forhold til disse tingene. Men for å komme dit må alt opp og frem i lyset, og det må "diskuteres i hjel" uansett om du personlig liker diskusjonen eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...