Gjest Gjest_snoopi_* Skrevet 24. august 2005 #1 Del Skrevet 24. august 2005 vi har prøvd i snart 4år på å bli gravid.nå har jeg gått på provera og pergotime. Hvor mange har blitt gravide med disse tabblettene. og hvor mange har ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. august 2005 #2 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg ble ikke gravid på Pergotime, hos oss måtte det IVF til (har PCOS) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 24. august 2005 #3 Del Skrevet 24. august 2005 Hei! Vi prøvde i to år før det endelig klaffet på 4. kur med pergotime! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 24. august 2005 #4 Del Skrevet 24. august 2005 Har hatt en enkel og en dobbel pergokur, men fikk dessverre ikke el av det. Nå venter laparoskopi + en pergokur til, før søknad om ivf blir sendt. Har du fått ordentlig utredning eller? I og med at dere har prøvd så lenge... Håper det klaffer for dere snart, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 24. august 2005 #5 Del Skrevet 24. august 2005 Vi har prøvd Pergotime,funket ikke. Skal igang med 2. prøverørsforsøket nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_snoopi_* Skrevet 26. august 2005 #6 Del Skrevet 26. august 2005 Har hatt en enkel og en dobbel pergokur, men fikk dessverre ikke el av det. Nå venter laparoskopi + en pergokur til, før søknad om ivf blir sendt. Har du fått ordentlig utredning eller? I og med at dere har prøvd så lenge... Håper det klaffer for dere snart, lykke til ← har hatt 3 tabbletter daglig,så da må det vel skje noe. jada har hatt utrednining,har vært så mange leger inni bilde att det har blitt noen ganger. har pco...vi begynner med prøverrør til jul,dette er liksom for ørtne gang for å se om jeg blir gravid før prøverrør da... veldig spent,men det virker jo som om inger får eggløsning så da er det vel lite håp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå