Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenker at de tingene hun traff deg på etr mye viktigere enn det du ser etter. 

trur du har gjort en stor feil her.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var bra å lese at du har lært litt av hva som er ekte verdier hos mennesker i denne prosessen.

Når det er sagt: Rolig aksept av dumping kan være knust håp og knust hjerte skjult for deg pga stolthet. Hvis du vil ha en sjanse hos henne bør du skynde deg å kontakte henne før hun får bearbeidet og kvittet seg helt med de gryende følelsene for deg og finner seg en annen. 

Det er sjelden å finne en man klaffer så godt sammen med som det høres som du har gjort med henne.

Ikke ta den lettvinte løsningen ved å la henne gå for så å lete etter hennes "tvilling". Prøv nå, så har du ingenting å angre på i fremtiden.

Anonymkode: 851f5...574

AnonymBruker
Skrevet
Oslo874 skrev (2 timer siden):

Hei,

Jeg har vært singel i 1 år ish og er kommet inn i tinder "avhengigheten", med det mener jeg at jeg fort tenker at det er noe "bedre" eller litt grønnere om jeg bare dater litt til, ei ny jente osv osv. Først nå jeg innser at Tinder fucker til dels opp følelsesregisteret mitt og jeg evner ikke å holde fokus på den jenta jeg har fremfor meg, så problemet er følgende (tydeligvis overnevnte også):

Jeg datet nylig ei jente i ca 4-5 uker, hun er kjempe søt og snill. Slappet godt av med hun, mye humor og avslappet stemning. Men jeg merket at dette ikke ville funke, nå høres jeg sikkert helt overfladisk ut men hun har ingen utdannelse, mens jeg har en mastergrad, jeg eier leilighet det gjør ikke hun osv osv. Store kontraster med andre ord, kjente derfor at denne avstanden gjorde meg urolig med tanke på fremtiden (er selv 31 og hun 30). At jeg derfor burde finne noen på samme "nivå". I tillegg var hun ekstremt ekstrovert og jeg introvert, to motsetninger med andre ord men som likevel klikket kjempegodt. 

Bestemte derfor for å dumpe henne nylig, dette tok hun ganske greit og var for så vidt enig og ikke noe drama. Jeg sa jeg ikke hadde de rette følelsene osv.

Nå 4 dager etterpå kjenner jeg på en slags kjærlighetssorg, at jeg mistet noe...jeg vet ikke. Det er jo corona og mye alenetid, så vet ikke om det er derfor, altså ensomheten som bare kicker inn. Jeg bare angrer...får hun liksom ikke ut av hodet mitt.

Spørsmålet mitt er vell: Er det normalt å angre? og er det dobbeltmoralsk og høre om hun vil treffes for å se hvor det bærer hen? noen innspill?

Jeg er kvinne med master og leilighet, som du nevner, sammen en mann med et ubrukelig (hans ord) fagbrev , dårlig råd og leid leilighet. Merker forskjellen noen ganger når vi snakker sammen, men i det store og hele har han vært min aller beste samtalepartner! Min eks hadde også master, eier firma som går råbra etc. men han ville jo aldri virkelig prate.. Vi har andre ting felles også, både av verdier og hva vi har lyst til. Bakgrunn og økonomi trenger ikke ha noe å si så lenge hun er morsom og hyggelig å være med, og ikke minst at dere har kjemi.

Det jeg ser på som utfordringen er at hun er veldig ekstrovert. Det er sikkert gøy nå som du er mye alene ellers å være med henne, men hva når hun vil på fest eller ha gjester hver dag og du bare vil chille sammen henne foran TVen eller et brettspill? 

Det er lov å ringe henne å si at du savner henne og lurer på om du tok feil, at du faktisk har følelser allikevel. Men tenk gjennom hva som er realistisk på sikt, ikke bare moro her og nå. 

Anonymkode: 14139...4bc

• Liker 1
Skrevet

Takk for mange gode innspill.

Tenker jeg vil la det gå et par dager til før jeg evt. tar kontakt, som nevnt ovenfor her vet jeg ikke hvordan hun eeegentlig har følt det når jeg dumpet hu. Så det at jeg evt. kommer krypende tilbake nå, da må jeg kjenne at det er ekte og ikke pga. en eller anna ensomhet pga corona og hjemmekontorlivet. og ikke minst legge fra meg de tankene om det "materielle" aspektet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror at om hun var den rette for deg, så hadde du ikke brukt mot henne at hun ikke har høyere utdanning, ikke er utadvendt nok etc. Da hadde du bare elsket å være sammen med henne, og ikke dumpet henne.

Hun er bare 30, så la henne få muligheten til å finne noen som godtar henne og elsker henne som hun her. Ikke kontakt henne igjen er mitt råd, Finn noen du har sterkere, riktigere følelser for.

Anonymkode: 37234...b0c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...