Gå til innhold

Positiv eggløsningstest, men ikke antydning til slim

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Laura80 skrev (10 minutter siden):

Var derfor jeg spurte om bilde for det er alltid ikke like lett å vite om de faktisk Er positive. En positiv eltest får sterkere testatrek enn kontrollstrek, og sies å være positiv fra de er like sterke eller den er sterkere. Er den bare litt svakere så er den negativ. Man får alltid to streker på eggløsningstester. Samtlige bilder ovenfor i denne tråden er alle negative.

Men de kan fort gå over til å bli positiv, så bare fortsett å test :) lykke til :) 

Du  mener den siste også er negativ? Jeg hadde store forhåpninger til den. 😋 For meg var testene helt hvite, altså ingen teststrek, inntil i går.... Derfor jeg ble ekstra optimistisk i går, og i dag.

Anonymkode: aa27d...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Amatariel skrev (7 timer siden):

Jeg syns denne er en del sterkere enn den du viste i går. Denne vil jeg si kanskje er positiv. Det er i akkurat et sånt tilfelle der jeg ville dobbeltsjekket med digital test på samme urin. Jeg ville forsøkt en ny test om noen timer (drikk lite!) for å se om den kan bli klar positiv da (at teststreken blir sterkere enn kontrollstreken)

Prøvde en ny nå, og tror kanskje den er sterkere/positiv? Eller kanskje jeg bare har sett meg helt blind. 😉

8067093C-66F1-4FE0-903B-8B487CD6C5D9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Prøvde en ny nå, og tror kanskje den er sterkere/positiv? Eller kanskje jeg bare har sett meg helt blind. 😉

Litt dårlig fargegjengivelse på dette, tok et bilde til noen min senere:

AB99785E-6DE3-4923-B7FB-A62B70A0E623.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er testen din klar positiv! Om den er negativ igjen i morgen kan du anta at du har EL i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Denne mener jeg er positiv ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...