AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg har funnet en dunjakke jeg liker (til vinterbruk). Har egen turjakke, så denne skal primært brukes til bybruk. Men jeg vil helst at den skal tåle snø, og lett regn dersom det kommer et væromslag. Den har vannsøyle på 5000 mm, og det ser ut som sømmene er tapede. Merket er Cedrico Monet. Er det noen som har noen tanker? (Har tidligere hatt en dunjakke fra Arnie Says som ble ødelagt raskt fordi det lakk fuktighet gjennom sømmene, så vil unngå denne problematikken på nytt). Anonymkode: e05a1...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #2 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg synes det høres greit ut. Her jeg bor regner det så mye, og regn trekker mer gjennom enn snø, så jeg må ha 10000 om det skal være tett. Men for snø og lett regn: supert. Anonymkode: fd793...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Del Skrevet 11. mars 2021 Takk for svar! ☺️ Anonymkode: e05a1...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå