Gå til innhold

Hvorfor er jeg satt i karantene når jeg gir faen i corona?

Gjest Ishm

Anbefalte innlegg

Får ikke jobbet, får ikke penger fordi jeg er vikar.

Kjenner jeg er drittlei av corona.

hvorfor kan ikke de som vil bidra med det bidra, og de som ikke vil få være i fred? 
har tatt test en gang og fått negativ, men er tvunget til å ta to test, og får ikke penger mens jeg er hjemme.

kjenner jeg er lei av alt nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jævlig lei selv. Driter i om jeg får korona, jeg dæver ikke, jeg er ung. De som er redd kan isolere seg og ta forhåndsregler og la oss andre leve. Vi er frie mennesker og burde få velge selv. Korona har kommer for å bli som influensa. Nå har vi vaksiner og medisiner. På tide å åpne opp!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javeljavel skrev (2 timer siden):

Jævlig lei selv. Driter i om jeg får korona, jeg dæver ikke, jeg er ung. De som er redd kan isolere seg og ta forhåndsregler og la oss andre leve. Vi er frie mennesker og burde få velge selv. Korona har kommer for å bli som influensa. Nå har vi vaksiner og medisiner. På tide å åpne opp!

Enig :) de som er i risikogruppe eller ønsker å støtte saken får være i karantene og isolere seg.

jeg føler at jeg blir styret av andre folk når jeg ikke får gå på jobb frivillig og er tvunget stengt inne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi verden har gått av hengslene pga et virus som er ufarlig for de aller aller fleste. Det er absurd. Og fordi vi har en regjering som driter i alle som lider under tiltakene så lenge de kan smykke seg med at de er verdensmestere i å bekjempe korona. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jensine skrev (2 minutter siden):

Fordi vi andre ikke vil ha pesten din😊

Da kan DU stenge deg selv inne om du ikke vil ha andres pest

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spicymami skrev (Akkurat nå):

Da kan DU stenge deg selv inne om du ikke vil ha andres pest

Jeg kan strengt tatt det, men det er flere enn ts som må ut i verden for å skaffe mat/skaffe penger til mat. Flertallet ønsker å kunne gjøre dette så risikofritt som mulig. 

Er helt med på å dele landet opp i to soner ut fra hvor redd man er for smitte. Mindretallet kan få alt nord for Trondheim 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jensine skrev (Akkurat nå):

Jeg kan strengt tatt det, men det er flere enn ts som må ut i verden for å skaffe mat/skaffe penger til mat. Flertallet ønsker å kunne gjøre dette så risikofritt som mulig. 

Er helt med på å dele landet opp i to soner ut fra hvor redd man er for smitte. Mindretallet kan få alt nord for Trondheim 😊

Javel det får være ditt problem at du må det. Ts skal ikke miste inntekt fordi hun må sitte hjemme for noe som mest sannsynelig ikke er skadelig for henne. Ettersom smitten stiger så mye nå vil jeg tro at flertallet gir langt F i corona. Hvertfall i Oslo

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spicymami skrev (1 minutt siden):

Javel det får være ditt problem at du må det. Ts skal ikke miste inntekt fordi hun må sitte hjemme for noe som mest sannsynelig ikke er skadelig for henne. Ettersom smitten stiger så mye nå vil jeg tro at flertallet gir langt F i corona. Hvertfall i Oslo

Hvis ingen vil ha henne i nærheten av seg, kjøpe bollene/kundeservicen/meglerkunnskapene hennes er hun pent nødt til å ta hensyn til det☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jensine skrev (1 minutt siden):

Hvis ingen vil ha henne i nærheten av seg, kjøpe bollene/kundeservicen/meglerkunnskapene hennes er hun pent nødt til å ta hensyn til det☺️

Hva er det du snakker om? Handler ikke om hvem som vil ha henne rundt seg eller ikke, men at karantene er påbudt om man er nær en smittet. Uansett er det rimelig lav sjanse for å bli tatt hvis man unngår karantene.. ts du kan bare be om sykemelding fra fastlegen, er ikke din feil at du var i nærheten av en smittet

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spicymami skrev (2 minutter siden):

Hva er det du snakker om? Handler ikke om hvem som vil ha henne rundt seg eller ikke, men at karantene er påbudt om man er nær en smittet. Uansett er det rimelig lav sjanse for å bli tatt hvis man unngår karantene.. ts du kan bare be om sykemelding fra fastlegen, er ikke din feil at du var i nærheten av en smittet

Karantenereglene henger sammen med at folk ikke har lyst til å omgås folk som har forhøyet risiko for å være smittet. (duh) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jensine skrev (1 minutt siden):

Karantenereglene henger sammen med at folk ikke har lyst til å omgås folk som har forhøyet risiko for å være smittet. (duh) 

Nei. Det er fordi regjeringen har bestemt det og later som at det er et demokratisk valg. Ingen av smittevernsreglene er basert på hva folk vil og ikke vil

Endret av Spicymami
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spicymami skrev (Akkurat nå):

Nei. Det er fordi regjeringen har bestemt det og later som at det er et demokratisk valg. 

Merker at jeg mister IQ-poeng av denne samtalen, takk for meg 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle dere som ikke har lyst eller ser vitsen å måtte følge smittevernsreglene og karentene.
Bor dere i Oslo ? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du må i karantene når du vil jobbe,verden er urettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishm skrev (På 11.3.2021 den 13.35):

Enig :) de som er i risikogruppe eller ønsker å støtte saken får være i karantene og isolere seg.

jeg føler at jeg blir styret av andre folk når jeg ikke får gå på jobb frivillig og er tvunget stengt inne 

Hva med alle lærere, barnehageansatte, butikkansatte, bussjåfører, helsefagarbeidere, leger,vaskepersonell, psykologer og sykepleiere i risikogruppen? Skal de bare isolere seg så du får gå på jobb?

Endret av Marshmallow
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...