Gå til innhold

Ville dere valgt en mann på 2 meter hvis dere kunne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dette spørs jo på jentas høyde. De litt høyere jentene syns sikkert det er helt ok. Men for meg blir det også for høyt, jeg er 165 cirka. Passer godt med typen min, han er 190, det er absolutt maxgrense også. Men ville ikke hatt noen lavere heller. 

Anonymkode: b8a22...6d2

En partner er jo ikke et matchende tilbehør. Personlighet betyr da mye mer enn høyde. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trynefaktor

Hadde ikke spilt noen rolle, jeg er ikke så opptatt av høyde.

Mannen min er 30 cm lavere enn det, har ikke noe å si for meg. Vi er like høye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164, så for meg blir 2 meter altfor høyt. Får nakkesleng og vondt i ryggen av å kysse typen som er 185

Anonymkode: e3933...c52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det ville jeg. Jeg er selv 180 cm (kvinne), og en potensiell kjæreste MÅ være minst like høy som meg. Det er en sperre jeg har der, blir ikke tent på menn lavere enn meg :P 

Anonymkode: 208fa...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 198, bruker 46 i sko, og damene jeg dater mener min penis er proporsjonal med kroppshøyde og skostørrelse.

Anonymkode: 0d853...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 meter? Gjerne 😊 Er 175 selv.

Anonymkode: 36fa6...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyden har ingen ting å si, det et helt andre ting enn høyde som betyr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner veldig på tanken 2 meter og litt kraftig mann, men det er skikkelig upraktisk. Jeg har datet en på den høyden og sex var knotete, kyssing omtrent umulig for jeg måtte stå på tå med kink i nakken og han måtte bøye seg ned.

De jeg har lengre forhold med har stort sett vært 186cm og det er nok egentlig i grenseland for praktisk høyde. Det er fortsatt litt knotete men det går greit. 

Nå dater jeg en på litt over 170cm og det fungerer ganske utmerket. Selv er jeg 165. 

Anonymkode: b947d...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så må jeg tilføye at høyde er ikke et kriterium for hvem jeg dater. 

Anonymkode: b947d...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 182, foretrekker menn som er 180 og oppover. Så 2 meter er fint, det :)

Hvis jeg kunne velge fritt så hadde jeg kanskje sagt sånn 190-195, da. Det er perfekt for meg. 

Anonymkode: 4412c...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Jeg er ikke opptatt av høyde, men en på 2 meter hadde ikke vært så mye høyere enn det jeg er. Så sånn sett hadde det ikke vært noe problem, men jeg er egentlig mer opptatt av hvem han er enn tåpelige krav om høyde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheCatLady skrev (1 time siden):

Jeg er ikke opptatt av høyde, men en på 2 meter hadde ikke vært så mye høyere enn det jeg er. Så sånn sett hadde det ikke vært noe problem, men jeg er egentlig mer opptatt av hvem han er enn tåpelige krav om høyde. 

Hvor høy er du? Bryr du deg ikke i det hele tatt? Kunne du vært sammen med en fyr på 160-170?

Anonymkode: 23140...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke "hvis jeg kunne".  

Anonymkode: f78f9...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er 1,79, selv er jeg 1,64 og det er akkurat passe. Ville ikke hatt en på over 1,85.

Anonymkode: 89de6...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 og pleier å si at menn under 185 er uinteressante. Dette er selvsagt flåsete sagt, men finner høye menn tiltrekkende. Høyeste kjæresten jeg har hatt var 193, han jeg er gift med er 192. Kjenner meg på ingen måte igjen i at det skulle gi noen praktiske problemer, som enkelte her nevner. Mannen måtte ha vært mye høyere enn 2 meter for at høyden skulle vært diskvalifiserende. 

Anonymkode: 60d8a...4de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TheCatLady
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor høy er du? Bryr du deg ikke i det hele tatt? Kunne du vært sammen med en fyr på 160-170?

Anonymkode: 23140...37c

Jeg er 187. At jeg ikke bryr meg i det hele tatt var kanskje en overdrivelse, men fra 170 ca er kanskje grensa. 

Det spørs jo hvordan han er og dessverre er det noen lave menn som har fetisj for høye damer og det liker ikke jeg så godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Er ikke så fryktelig nøye på høyden. Er ganske høy selv (174 cm) og liker høye menn, men forstår ikke den ekstreme fascinasjonen enkelte har. Har vært sammen med en som var omtrent like høy som meg, var ikke pga. høyden det ble slutt, for å si det sånn. Personlighet og kjemi kommer veldig mye høyere opp på lista.

Så kunne godt tatt en mann på 2 m, men kunne godt tatt en på 1, 70 m også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg hadde blitt kjent med ham og var skikkelig tiltrukket av ham,  så ja. 

Jeg er imidlertid høy selv (men ikke 2m) og trives generelt dårlig med å føle meg liten/mindre enn andre.  Hvis jeg hadde lett etter noen å bli tiltrukket av hadde det ikke vært noe pluss at han var 2m.  Trives best med menn på egen høyde (1.83), eventuelt litt høyere eller litt lavere.

(og før noen påpeker det:  jeg er klar over at mange menn ikke vil at damen skal være høyere enn dem.  men noen bryr seg ikke om det.)

Endret av Zouk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...