Gå til innhold

Føler meg helt gal


Gjest Milou

Anbefalte innlegg

Gjest Milou

Hei, sitter og griner når jeg skriver dette pga jeg er så redd, føler meg helt gal. Har ikke turt å si dette her til noen pga jeg er redd for at folk tror jeg er gal. Jeg er 17 år gammel nå og bor hos foreldrene mine bare sånn at d r sagt.

I det siste har jeg hatt en føles som jeg ikke klarer og beskrive, klarer ikke å si det. Føler når jeg skriver det ned så føler jeg bare alt blir feil, men nå skal jeg skrive d ferdig.

De siste månedene har jeg vært redd konstant. Har følt skikkelig på følelsen at noen er ute etter meg, som jeg vet ikke er sant. Men likevel så sitter jeg oppe på natta og er helt stille. Sitter å lytter på om d kanskje kommer noen å banker på eller skal kjøre inn vår innkjørsel.

På skolen så føler jeg meg som et midtpunkt. Føler at jeg bli sett på, føler meg så utrygg. Når friminuttene har kommet så låser jeg meg inn på badet for og grine, syns dette er helt jævlig.

Er mye alene, har venner og en kjæreste som jeg møter i helgene men er veldig asosial, liker å være alene. Men nå så er det sånn at jeg snakker med meg selv, jeg har en samtale med meg selv, i speilet. Å den personen er ikke meg. Føles ut som en helt annen. Noen ganger når jeg går tur så begynner jeg å tenke at jeg er i en film ens og det er fire andre folk. Er som at jeg er alle de fire folka. Når jeg innser at jeg snakker til meg selv så begynner jeg å lure, r d noe galt med meg.

D r ikke ofte jeg går tur, men når jeg går ute så går jeg kanskje 6 min også drar jeg inn igjen pga jeg føler noen overvåker meg.

Hva er galt med meg? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke gal❤ Du burde ta kontakt med noen voksne du stoler på. Ut i fra andre innlegg du har, så vil jeg si at du fortjener å bli hørt av trygge voksenpersoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...