Gå til innhold

Brukte møbler og ting.


Lillesøster

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en smal skjenk og har lett i flere uker på finn.no, men ingen selger en slik. Kan jeg få tips om det er andre markedsplasser på nett hvor det selges brukte ting og tang?

Ja, jeg har sjekket markedsplassen her inne, finner ikke det jeg leter etter. Gidder heller ikke være med på slike auksjoner.

Help :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er noen jeg vet om..... :)

Frelsesarmeen har salg av møbler - i hvertfall her i Oslo.

http://www.marita.no/marita/live/index.mv?...ritabruktbutikk

Europebynet.com Europeisk nettbutikk med stort utvalg av både designmøbler og tradisjonelle, masseproduserte møbler. Selger både originaler og kopier. Sjekk derfor produsentens navn.

Designagain.no Norsk nettbutikk med utstillingslokaler i Oslo. Selger både nye og brukte designmøbler.

Euklides.no Norsk nettbutikk, som også har to utstillingsrom i Oslo og Tønsberg der varene stilles ut. Både brukte og nyproduserte designmøbler.

Lauritz.com Nettauksjon med brukte møbler. Har flere utstillingsrom i Danmark og Sverige, og to avdelinger i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla, lurer på en ting. På Lauritz.com er det mye morsomt. Hvordan er det hvis jeg byr på et møbel som er i danmark? Kan jeg hente det i Norge? Finner ikke noe om akkurat dette på hjemmesiden deres. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bride to be

Enig i at det er mye fint på lauritz.com!! Bare husk at det kommer salær på 20% av budsummen i tillegg...

Ellers kan du se hos Fretex (var Maritastiftelsen det ble lenket til i tidligere innlegg - ikke Fretex).

Du kan også sjekke svenske Blocket som er en kjøp- og salgstjeneste a la finn.no.

Lykke til med jakten!! :)

Bride to be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...