AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Del Skrevet 10. mars 2021 Hadde eggløsning på lørdag. Hadde da sex. Jeg vet at man kan teste seg 2-3 dager før ventet menstrasjon, men er det noen her som har testet seg tidligere og fått positiv test? Hcg nivået stiger vel fra det sekundet man blir gravid om man er så heldig. Anonymkode: 8a1c6...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. mars 2021 #2 Del Skrevet 10. mars 2021 Veldig mange tidligtester og kan skimte en strek fra 9 dpo. Tidligere enn det er særdeles usannsynlig. Oftest er det 10-11dpo vi kan klare å se noe. Viktig å telle dager etter eggløsning og ikke dager før forventet mens. Med eggløsning på lørdag så ville jeg forsøkt en test den 17.mars, om akkurat en uke fra nå. Om du er veldig utålmodig. Best og mest sikkert svar får du uansett jo lenger du venter etter dette, helst til etter forventet mensdato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 10. mars 2021 #3 Del Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hadde eggløsning på lørdag. Hadde da sex. Jeg vet at man kan teste seg 2-3 dager før ventet menstrasjon, men er det noen her som har testet seg tidligere og fått positiv test? Hcg nivået stiger vel fra det sekundet man blir gravid om man er så heldig. Anonymkode: 8a1c6...193 Mja det stiger etter at egget har festet seg i livmoren din. Når det bare er nybefruktet flyter det rundt og er ikke tilknyttet kroppen din sånn sett. Et egg kan visst feste seg alt fra 3-7 dpo men har hørt 4 dpo ca er mest normalt. Så tar det noen dager før hcg har steget nok til at det kan vises på tester. Det dobles visst annenhver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 10. mars 2021 #4 Del Skrevet 10. mars 2021 Laura80 skrev (1 time siden): Mja det stiger etter at egget har festet seg i livmoren din. Når det bare er nybefruktet flyter det rundt og er ikke tilknyttet kroppen din sånn sett. Et egg kan visst feste seg alt fra 3-7 dpo men har hørt 4 dpo ca er mest normalt. Så tar det noen dager før hcg har steget nok til at det kan vises på tester. Det dobles visst annenhver dag. Jeg har faktisk lest at det kan bruke 6-12 dager på å feste seg i livmoren. Men har ikke helt sikre kilder da.. Er bare når jeg har søkt på nettet😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #5 Del Skrevet 10. mars 2021 Ts her. Kjente "noe" nedi der i dag. Murringer aktig. Men det pleier jeg som regel å få hver mnd, og etter EL Har tenkt at jeg kanskje har hatt sene eggløsninger siden jeg ikke har blitt gravid på 18 mnd. Så jeg tok en el test i dag, og det var ikke el. Håper❤️❤️❤️ Anonymkode: 8a1c6...193 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle1984 Skrevet 14. mars 2021 #6 Del Skrevet 14. mars 2021 Jeg hadde eggløsning på fredag, en dag før deg. Så venter laaaange dager fram til fredag nå. Vil ikke teste tidligere- blir så skuffet hvis det blir negativt. Har ingen symptomer. Hadde noe murringer i tre dager på rad etter eggløsning. Etterfulgt av to dager der jeg ikke kjente noen ting. Så to dager med stikkinger i lysken. Nå føler jeg absolutt ingenting. Ingen symptomer. Så venter til 19 mars med å teste😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå