AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Del Skrevet 10. mars 2021 For hvor mange av dere har dette vært løsningen etter flere pp uten klaff? Og hvor mange har prøvd det uten positiv test? Har på følelsen av at dette bare er enda en myte... 😅 Hilsen nyskjerrig snart førstegangsprøver! Anonymkode: e616c...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Del Skrevet 10. mars 2021 Jeg gikk på letrozol i 10 pp. Tenkte at det skader jo ikke å prøve hostesaft. Ble gravid😅 Sikkert helt tilfeldig, men jeg som aldri har sett eggløsningsslim, fikk rikelig den mnd. Anonymkode: af76b...697 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. mars 2021 #3 Del Skrevet 10. mars 2021 Se denne charten min. Der er det tre dager i forbindelse med eggløsning at jeg tok denne hostesaften. Gravid! Dette var pp13. Hadde helt glemt av dette når jeg nå er prøver igjen, så denne pp'en jeg er i nå prøver jeg hostesaften igjen. Hvis jeg jammen blir gravid igjen så vil jeg si at jeg sverger til hostesaft 😅 Jeg har riktignok aldri sett noe til EL-slim, men vi har jo alle det oppi der. Hostesaften kan hjelpe til å tynne det ut så soldatene får lettere svømmevei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Del Skrevet 10. mars 2021 Vet dere om bisolvon slimløsende også har denne effekten på slim? Anonymkode: 61964...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. mars 2021 #5 Del Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet dere om bisolvon slimløsende også har denne effekten på slim? Anonymkode: 61964...875 Ja merkenavnet har ikke noe å si. Det som er viktig er at det er av den slimløsende typen. Hostesaft for tørrhoste hjelper lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #6 Del Skrevet 10. mars 2021 Amatariel skrev (23 minutter siden): Se denne charten min. Der er det tre dager i forbindelse med eggløsning at jeg tok denne hostesaften. Gravid! Dette var pp13. Hadde helt glemt av dette når jeg nå er prøver igjen, så denne pp'en jeg er i nå prøver jeg hostesaften igjen. Hvis jeg jammen blir gravid igjen så vil jeg si at jeg sverger til hostesaft 😅 Jeg har riktignok aldri sett noe til EL-slim, men vi har jo alle det oppi der. Hostesaften kan hjelpe til å tynne det ut så soldatene får lettere svømmevei. Har lagt merke til dine gode råd her og der, og registrert meg at du har et par leie erfaringer. Derfor våger jeg å Lene meg på din erfaring som troverdig kilde, værtfall visst det skulle fungere nå!!🤞🏻🙏🏻😅 krysser så fingrene for deg og at det går snart!! TS Anonymkode: e616c...336 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #7 Del Skrevet 10. mars 2021 Noen som har brukt dette i forbindelse med Ivf? Anonymkode: 5878a...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 10. mars 2021 #8 Del Skrevet 10. mars 2021 Amatariel skrev (6 timer siden): Ja merkenavnet har ikke noe å si. Det som er viktig er at det er av den slimløsende typen. Hostesaft for tørrhoste hjelper lite Jeg har lært at solvipect inneholdt en viktig ingrediens som ikke bisolvon hadde og at det derfor ikke funket med bisolvon. Om det stemmer vet jeg ikke, begge er jo slimløsende ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #9 Del Skrevet 18. desember 2021 Amatariel skrev (På 10.3.2021 den 13.35): Se denne charten min. Der er det tre dager i forbindelse med eggløsning at jeg tok denne hostesaften. Gravid! Dette var pp13. Hadde helt glemt av dette når jeg nå er prøver igjen, så denne pp'en jeg er i nå prøver jeg hostesaften igjen. Hvis jeg jammen blir gravid igjen så vil jeg si at jeg sverger til hostesaft 😅 Jeg har riktignok aldri sett noe til EL-slim, men vi har jo alle det oppi der. Hostesaften kan hjelpe til å tynne det ut så soldatene får lettere svømmevei. Hei! Lurer bare på hvordan du brukte den? Hvor mange dager før eller etter el og sånt? Anonymkode: 8d393...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. desember 2021 #10 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Lurer bare på hvordan du brukte den? Hvor mange dager før eller etter el og sånt? Anonymkode: 8d393...8ee Tok en stor slurk på morgenen. Startet noen få dager før EL og selve EL-dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #11 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Lurer bare på hvordan du brukte den? Hvor mange dager før eller etter el og sånt? Anonymkode: 8d393...8ee Én skje opp vagina hver kveld Anonymkode: 2f140...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #12 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Én skje opp vagina hver kveld Anonymkode: 2f140...2ef Og dette er virkelig nødvendig å tulle med?? Skjerp deg Anonymkode: 66abe...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #13 Del Skrevet 18. desember 2021 Jeg brukte slimløsende tabletter første gang jeg ble gravid (var syk) . Hadde prøvd i 1 år og plutselig satt det. Endte dessverre i SA men testet med bisolvon slimløsende tabletter frem til EL nå også, og ble jammen gravid på nytt 🙂 Anonymkode: 9a792...5f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #14 Del Skrevet 18. desember 2021 Jeg ble gravid tre ganger ed bruk av pre-seed glidemiddel. Kausalitet - det kan jo ha skjedd uten. Førstegangs prøvde vi i 8 PP før jeg startet med pre-seed, da satt det i andre PP. Brukte det fra første prøveperiode med de neste to og brukte kun 1-2 prøveperioder her. Om det er produktet, tilfeldigheter eller andre årsaker - aner ikke. Men om du har lite merkbart EL-slim så har jeg større tro på sædvennlig glidemiddel enn slimløsende hostesaft.... Anonymkode: 950f1...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #15 Del Skrevet 20. desember 2021 Noen som har prøvd Hedexin sirup? Anonymkode: 33424...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #16 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg ble gravid nå i pp 3 da jeg brukte grapefruktkjerneekstrat. Om det hadde noe å si vet jeg ikke, MEN jeg fikk uten tvil betydelig mer EL slim av det! Anonymkode: e616c...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #17 Del Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg ble gravid nå i pp 3 da jeg brukte grapefruktkjerneekstrat. Om det hadde noe å si vet jeg ikke, MEN jeg fikk uten tvil betydelig mer EL slim av det! Anonymkode: e616c...336 Hvor mye tok du? Hvor lenge? Anonymkode: 33424...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #18 Del Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvor mye tok du? Hvor lenge? Anonymkode: 33424...7d7 10 dråper i 1/2 glass vann morning og kveld, fra 1. mensen dag og frem til EL. Smaker høgg, men ingen tvil en gang om at det for meg gir mye mer EL-slim! Anonymkode: e616c...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå