zemer Skrevet 10. mars 2021 #1 Del Skrevet 10. mars 2021 Fikk bare mld i går. Nærkontakter i karantene og anbefaling om at husstanden skal i avklarings karantene. De mistenker mutert virus. De har satt opp tid og sted for testing på skolen. Flere som nå bare får det på mld/mail? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KvinneguidenBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Del Skrevet 10. mars 2021 zemer skrev (9 minutter siden): Fikk bare mld i går. Nærkontakter i karantene og anbefaling om at husstanden skal i avklarings karantene. De mistenker mutert virus. De har satt opp tid og sted for testing på skolen. Flere som nå bare får det på mld/mail? Om det er skole/klasser er det sms. Samme med hjemmesykepleiere og andre hvor mange defineres som nærkontakter. Ring koronatelefon om du trenger veiledning 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 10. mars 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 10. mars 2021 KvinneguidenBruker skrev (Akkurat nå): Om det er skole/klasser er det sms. Samme med hjemmesykepleiere og andre hvor mange defineres som nærkontakter. Ring koronatelefon om du trenger veiledning Dette er 4 gang det skjer oss, de andre gangene ringte de. Tenkte at det var så mye smitte nå at de velger felles mail til alle foresatte. Fikk en mld først om at de skulle ringe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KvinneguidenBruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Del Skrevet 10. mars 2021 zemer skrev (46 minutter siden): Dette er 4 gang det skjer oss, de andre gangene ringte de. Tenkte at det var så mye smitte nå at de velger felles mail til alle foresatte. Fikk en mld først om at de skulle ringe. Ja, lurt å være effektiv. Alle minutter teller i kampens hete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 10. mars 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 10. mars 2021 KvinneguidenBruker skrev (3 minutter siden): Ja, lurt å være effektiv. Alle minutter teller i kampens hete Ja du kan så si. Vi rakk å være på skole og jobb i en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robert Koch Skrevet 10. mars 2021 #6 Del Skrevet 10. mars 2021 Min erfaring er at man blir oppringt i tide og utide. Jeg ble fulgt opp av min erhvervsmessige smittevernlege. Vedkommende lege ringte nesten hver dag, for å gi meg informasjon jeg allerede hadde. I tillegg ringte et utall sykepleiere og leger fra bydelen, og mente mye om hvordan ting skulle gjøres - til tross for at vi gjennom smittevernlege på arbeidsplassen hadde avtalt andre, og mer praktiske løsninger som ivaretok smittevernet bedre. Og hver gang jeg hadde tatt test, ringte begge instanser for å informere meg om negativt prøvesvar - som regel noen timer etter at jeg selv hadde registrert svaret. I tillegg hadde jeg gjerne fått sms-varsel om klart prøvesvar. Etter en ekstremt intensiv arbeidsperiode i vinter, trodde jeg at syv dager i karantene betød at jeg kunne få sovet ut litt - men det gikk ikke, for jeg ble oppringt hver eneste morgen med beskjeder jeg allerede hadde fått, og instruksjoner jeg allerede hadde gitt beskjed om at jeg var klar over og fulgte. På slutten av perioden ble jeg svært lei. Jeg hadde informert om at koordinerende smittevernlege på arbeidsplassen hadd bedt om en bestemt dato for siste test. Allikevel fant smittevernteamet i kommunen ut at at de skulle minne meg på test på en dag jeg ikke skulle testes, og jeg hadde gitt beskjed om at det var avtalt testing dagen etter. Jeg fatter ikke at de skulle bruke så mye telefonressurser på meg. Så viktig er jeg faktisk ikke. Ikke så dum heller. Jeg følte jeg ble behandlet som en femåring. Så min erfaring er at de så absolutt ringer. Fy faen som de ringer. Og gir meg informasjon jeg har, og har gitt beskjed om at jeg har. Dette er bare to uker siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg