Gå til innhold

Gode sko for å gå på asfalt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Asics, Reebok, Nike og Adidas har de beste gåskoene for mine føtter. Anbefaler også to par sokker, gjerne fra de samme merkene eller andre sportsmerker. Sliter med akkurat det samme og en fotspesialist anbefalte meg å begynne med to par type tennissokker. De er litt tykkere og det demper også støtet mot kneet bittelitt, men i hvert eneste skritt. Det er det som gjør forskjellen. Det har vært kjempebra for ryggen og knærne. Jeg kan ikke jogge eller løpe med mitt kne, så gå turer er hva jeg kan gjøre for å trene (og sykle/ svømme etc) men går mest. Adidas Jung 1 synes jeg er helt fantastiske å gå med. Gått lang tur i dag også. Puma sokker innerst, Adidas utenpå. Ganske vanlig sokkekombinasjon her. Var rart med to par sokker først, men Adidas og Nike er litt mer elastiske enn mange andre merker så passer godt utenpå. Nå har jeg holdt på med dette i ti år. Går aldri tilbake til andre sko eller et par sokker igjen. Jeg bruker evigheter i butikken for å finne riktige sko. Og når jeg finner de kjøper jeg flere farger samtidig, så jeg slipper å bruke evigheter på dette hvert år. Og lar du skoene få to til tre dagers hvile mellom hver gang du bruker dem holder de mye lengre også. 

Anonymkode: 78cb5...ce2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 22.17):

Hoka sko er sååååå stygge 🤢

Anonymkode: 79560...f23

De ser jo ut som helt vanlige sneakers. Hvorfor er det så stygt?

Anonymkode: 3d85a...973

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også Hoka er stygge. Ser så plastikk ut. 

Anonymkode: 78cb5...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/10/2021 at 12:20 AM, AnonymBruker said:

Jeg har dårlig rygg og knær og det er hardt og slitsomt å gå lenge på asfalt.

Har tidligere brukt sko fra Asics som er ment for å gå på hardt underlag, men de er svarte og har litt sånn "pensjonist look"

Sneakers med spreke farger hadde vært mer meg, men de er ikke like myke å gå på asfalt med.

Noen tips til gode dempende sko?

Anonymkode: 2ef44...b29

Jeg har hatt ganske sprelske asics. Nå har jeg turkise roots. Sliter også med rygg og knær med mer.

Anonymkode: c6d05...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 0.26):

Sjekk ut noen Ecco modeller, mange av de kommer med antishock såle og god demping 

Anonymkode: 312a8...b90

Du vet at ved å kjøpe ECCO støtter du Russland...

Anonymkode: 236de...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker bare Hoka Bondi Wide, den Wide utgaven utgjør hele forskjellen. Elsker de! 

Anonymkode: 33b4b...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...