Rumle Skrevet 23. mars 2021 #41 Del Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vaksinering ☺️ Anonymkode: 0f1e1...8d9 Åja? Må få med meg det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #42 Del Skrevet 25. mars 2021 Debatten i dag - Smitten øker tross tiltak. Jeg håper virkelig at Raymond eller Inga Marte blir stilt til veggs for hvordan de kan fortsette å holde barnehagene åpne i Oslo når vi vet at smitten florerer der som den gjør, Anonymkode: 05023...69c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #43 Del Skrevet 25. mars 2021 Lurer på hva de skal diskutere i kveld ☺️ Anonymkode: 0f1e1...8d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #44 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Debatten i dag - Smitten øker tross tiltak. Jeg håper virkelig at Raymond eller Inga Marte blir stilt til veggs for hvordan de kan fortsette å holde barnehagene åpne i Oslo når vi vet at smitten florerer der som den gjør, Anonymkode: 05023...69c Fantastisk tema! Anonymkode: 0f1e1...8d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #45 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Debatten i dag - Smitten øker tross tiltak. Jeg håper virkelig at Raymond eller Inga Marte blir stilt til veggs for hvordan de kan fortsette å holde barnehagene åpne i Oslo når vi vet at smitten florerer der som den gjør, Anonymkode: 05023...69c Jeg lurer mer på hvorfor de ikke kan åpne butikker og restauranter når alle skjønner at det ikke er der de fleste blir smittet Anonymkode: 0f1e1...8d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #46 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg lurer mer på hvorfor de ikke kan åpne butikker og restauranter når alle skjønner at det ikke er der de fleste blir smittet Anonymkode: 0f1e1...8d9 Det er vel fort to sider av samme sak, tiltakene retter seg mot feil arenaer. Anonymkode: 05023...69c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #47 Del Skrevet 25. mars 2021 Jeg syns Fredrik Solvang er en uspiselig programleder, og orker derfor svært sjelden å se debatten. Det er helt åpenbart hvilke debattanter han sympatiserer med, disse slipper lettere unna og får mer taltetid. Generelt får ikke folk tid til å snakke ferdig eller forklare, og han lager et veldig dårlig debattklima. Han virker også beint ut "litt dum", og en del påstander han kommer med får stå uimotsagt og liksom blir sannheten i debatten, selv om det er vrøvl. Anonymkode: 6345a...824 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #48 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg syns Fredrik Solvang er en uspiselig programleder, og orker derfor svært sjelden å se debatten. Det er helt åpenbart hvilke debattanter han sympatiserer med, disse slipper lettere unna og får mer taltetid. Generelt får ikke folk tid til å snakke ferdig eller forklare, og han lager et veldig dårlig debattklima. Han virker også beint ut "litt dum", og en del påstander han kommer med får stå uimotsagt og liksom blir sannheten i debatten, selv om det er vrøvl. Anonymkode: 6345a...824 Uspiselig?? Han er fantastisk ❤️ Anonymkode: 0f1e1...8d9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airman Skrevet 25. mars 2021 #49 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 20.38): Interessant tema i kveld Anonymkode: 0f1e1...8d9 Har slått av radio og tvdebatter og nyheter til korona maset er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. mars 2021 #50 Del Skrevet 25. mars 2021 Jeg liker han stort sett, men noen ganger synes jeg han bikker for mye over i det tabloide. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 25. mars 2021 #51 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg syns Fredrik Solvang er en uspiselig programleder, og orker derfor svært sjelden å se debatten. Det er helt åpenbart hvilke debattanter han sympatiserer med, disse slipper lettere unna og får mer taltetid. Generelt får ikke folk tid til å snakke ferdig eller forklare, og han lager et veldig dårlig debattklima. Han virker også beint ut "litt dum", og en del påstander han kommer med får stå uimotsagt og liksom blir sannheten i debatten, selv om det er vrøvl. Anonymkode: 6345a...824 Der er vi totalt uenig. Fredrik Solvang er en fantastisk programleder. Han krever klare svar og stopper politikernes prating rundt tema. Han har heller ikke politisk slagside, slik enkelte andre programledere for debatten har hatt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #52 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg syns Fredrik Solvang er en uspiselig programleder, og orker derfor svært sjelden å se debatten. Det er helt åpenbart hvilke debattanter han sympatiserer med, disse slipper lettere unna og får mer taltetid. Generelt får ikke folk tid til å snakke ferdig eller forklare, og han lager et veldig dårlig debattklima. Han virker også beint ut "litt dum", og en del påstander han kommer med får stå uimotsagt og liksom blir sannheten i debatten, selv om det er vrøvl. Anonymkode: 6345a...824 Jeg mener ikke det. Han er en god programleder. Anonymkode: d4690...a32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #53 Del Skrevet 25. mars 2021 Nå ☺️ Anonymkode: 0f1e1...8d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #54 Del Skrevet 25. mars 2021 Frøkensina skrev (3 timer siden): Jeg liker han stort sett, men noen ganger synes jeg han bikker for mye over i det tabloide. Enig i det. I dag syns jeg han var spesielt ille, så jeg måtte slå av. Blir helt matt av denne "men tror du ikke de som ikke har hytter å dra til blir lei seg, da?". Det er så spekulativt og skaper bare kontroverser og aggressivitet blant folk. Anonymkode: e8b45...a2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #55 Del Skrevet 25. mars 2021 Det er jo ganske ille at folk drar på ferie til Pakistan feks og kommer tilbake med smitte .... Anonymkode: ae048...449 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #56 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enig i det. I dag syns jeg han var spesielt ille, så jeg måtte slå av. Blir helt matt av denne "men tror du ikke de som ikke har hytter å dra til blir lei seg, da?". Det er så spekulativt og skaper bare kontroverser og aggressivitet blant folk. Anonymkode: e8b45...a2a Han burde spørre om de faktisk har 40 tusen plasser på karantenehotell. Anonymkode: 0f1e1...8d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #57 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo ganske ille at folk drar på ferie til Pakistan feks og kommer tilbake med smitte .... Anonymkode: ae048...449 Samtidig som ALLE utledninger hele tiden må høre «Fyyyy dårlige utledninger». Nei, da bør folk presisere Anonymkode: 0f1e1...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 26. mars 2021 #58 Del Skrevet 26. mars 2021 Spørs hva det debatteres om, er ikke alt som er like interessant🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #59 Del Skrevet 6. april 2021 Debatten er tilbake 😀 kl.20 i dag Anonymkode: 0f1e1...8d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #60 Del Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (På 25.3.2021 den 22.26): Samtidig som ALLE utledninger hele tiden må høre «Fyyyy dårlige utledninger». Nei, da bør folk presisere Anonymkode: 0f1e1...8d9 Er også ille at statsministeren feirer bursdagen sin, med 14 familiemedlemmer 😌 Anonymkode: 8097a...94b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå