Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2005 #61 Del Skrevet 24. august 2005 Åh, jeg trodde det var her jeg, vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 25. august 2005 #62 Del Skrevet 25. august 2005 Tenk at irriterende plastposer kunne bli slikt et sosialt samlingspunkt for familien!!! ...og vi bretter og vi bretter til vi får det slik vi vil....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. august 2005 #63 Del Skrevet 25. august 2005 Trille....vær så snill å endre illustrasjonen din....hvis det blir kjent at jeg har pent brettede plastposetrekanter i melkspannet...så kommer jeg til å bli lagt inn. ← Jeg har allerede fått sp+ørsmål om hvem sixx er .. og hvorfor alle posene våre skal leveres i melkespannet hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 25. august 2005 #64 Del Skrevet 25. august 2005 Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malie Skrevet 27. august 2005 #65 Del Skrevet 27. august 2005 Brette poser?? Kunne ikke falt meg inn Har en slik hjørnesittebenk med oppbevaringsplass i, og der er det bare å lette på lokket og slenge posen nedi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2005 #66 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg bretter plastposene mine i fire og har dem i nederste skuff på kjøkkenet. Det tar meg jo ingen tid å brette posene, og når de er brettet får jeg plass til flere i skuffen. Og så velter de ikke ut hver gang jeg åpner den slik som det gjorde før jeg klarte å oppdra sambo til å brette han også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2005 #67 Del Skrevet 28. august 2005 Har aldri hatt for mange poser, har heller for få, og har derfor overhodet ikke plassproblem. Men jeg stapper alle mine oppi en ny plastpose og har den i kjøkkenskapet. Bretting gidder jeg ikke bruke tid på, det holder med å brette melkekartonger...... *lurer på hvor sixx bor, skal på søndagstur og beundre melkespannet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoebe Skrevet 28. august 2005 #68 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har en slik tøy sak, med åpning oppe og nede, ser ut som en tube, som henger på kjøkkenet, der stapper jeg oppi alle posene og det er lett å dra ut en når man trenger en. Jeg har heller ikke så altfor mange poser, så oppbevaringen er ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 28. august 2005 #69 Del Skrevet 28. august 2005 Alle burde gi posebretting en sjanse: Det er GØY! *Takk, Trille!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 6. september 2005 #70 Del Skrevet 6. september 2005 ......og vi bretter og vi bretter og vi bretter og vi bretter.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 8. september 2005 #71 Del Skrevet 8. september 2005 Bruker også en sånn Ikea pose "samler". Er genialt synest jeg. Men det er ingen bretting av poser her nei, de blir trykt oppi. Tidligere låg de oppi ei skuff, men da kunne vi jo ikke bruke skuffen til noe annet, så nå har vi fått mer plass. Jeg bruker også posene til å kaste søppel, søppel og atter søppel. Har et lite "opprydnings prosjekt" på gang her. Jada, det har tatt noen mnd, og tar sikkert enda flere mnd før jeg er fornøyd. Men i går fylte jeg opp en pose med gammel undertøy som skal KASTES! En kan jo kjøpe en rull med poser, men de er jo så tynne at de ikke holder synest jeg. Og bruker også å ha pose oppi bleie søppel dunken, og siden vi kaster den 1-2 ganger daglig så blir det jo en del poser til det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå