Hu i Svingen Skrevet 23. august 2005 #41 Del Skrevet 23. august 2005 Dæsken - POSEBRETTING? Nei, nå... Har IKEA-holder, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 23. august 2005 #42 Del Skrevet 23. august 2005 Trille....vær så snill å endre illustrasjonen din....hvis det blir kjent at jeg har pent brettede plastposetrekanter i melkspannet...så kommer jeg til å bli lagt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 23. august 2005 #43 Del Skrevet 23. august 2005 Slarken sir at du er velkommen til "Asylet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 23. august 2005 #44 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har 3 slike posesamlere. En til småposer (den er konstant overfylt), en til vanlig store poser (brukes til søppelposer) og en til handlenett (hvis vi er flinke og husker å ta med når vi går på butikken.) Fungerer helt greit. Når jeg var liten hadde vi våre brettet - de orker jeg ikke lenger, men det var veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. august 2005 #45 Del Skrevet 23. august 2005 Her skal det brettes! *løper og henter noen poser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. august 2005 #46 Del Skrevet 23. august 2005 Genialt! Fra nå av bretter jeg poser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. august 2005 #47 Del Skrevet 23. august 2005 Bruker sånn Ikea pose-samler. Alle småposer som ikke passer søppelbøtten kastes. *miljøsvin* ← Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2005 #48 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg skal begynne å brette jeg også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. august 2005 #49 Del Skrevet 23. august 2005 Her er en bildeversjon av posebretting til Kverula. For å unngå eventuelle beskyldninger om snikreklame har jeg brukt poser fra alle dagligvareforretningene her i byen. ← Takk .. det var sånn jeg også mente - da slipper jeg å gå kurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 23. august 2005 #50 Del Skrevet 23. august 2005 Slarken sir at du er velkommen til "Asylet" ← Ok...takk, men fritt for å ha tvangstrøya....så slipper jeg iallefall å brette. (Jeg bygger heller ut kjøkkenet fremfor å brette plastposer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 23. august 2005 #51 Del Skrevet 23. august 2005 Bare vent, sixx, til du er ferdig med huset. Du kommer til å kjede deg og da skal det nok bli bretting på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2005 #52 Del Skrevet 23. august 2005 Tenker at dette kan bli en besettelse en ryddig en! JIPPI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 23. august 2005 #53 Del Skrevet 23. august 2005 Bare vent, sixx, til du er ferdig med huset. Du kommer til å kjede deg og da skal det nok bli bretting på deg. ← Neiii....får jeg for mange plastposer....så bygger jeg som sagt ut kjøkkenet for å få plass....ikke om jeg bretter. Det er veldig greit sånn som jeg gjør det.....alle plastposene oppi melkespannet....noen ganger skal jeg f.eks. ha en plastpose som er ren og hel (altså ikke rimisaker)....da må jeg ta opp alle posene - utover gulvet med alle sammen....stooooor haug.....finne posen....og stappe oppi igjen. "Bretterne" hadde sikkert brukt to timer på å finne rett pose....hvorav en time og 59 minutter hadde dreid seg om berøring av poser uten å ødelegge brettinga. Med min metode er det over på 10 sekunder.....og jeg har da en time 59 minutter og 50 sekunder til å gjøre noe annet....f.eks. å brette melkekartonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2005 #54 Del Skrevet 24. august 2005 Har poseholder fra IKEA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #55 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg sydde en gang en pølseformet sak der jeg puttet oppi toppen og dro ut under (strikk i åpningene). Veldig praktisk, og den matchet resten av kjøkkeninteriøret! ← Det har jeg også gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 24. august 2005 #56 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg bretter dem pertentlig med tellekanter, og putter dem i avklippede melkekartonger. Tar med til butikken neste gang vil skal handle dersom jeg husker det. Husker det akkurat ofte nok til at vi får passe mange nye poser til å kaste søppel i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 24. august 2005 #57 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg sydde en gang en pølseformet sak der jeg puttet oppi toppen og dro ut under (strikk i åpningene). Veldig praktisk, og den matchet resten av kjøkkeninteriøret! ← De selger sånne på KID, og de er kjempekjekke!! De finnes i flere forskjellige farger også. Før hadde jeg alle posene under vasken i en bøtte-greie, men denne "pølse-tingen" er MYYYE bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #58 Del Skrevet 24. august 2005 Smart med brettingen, Trille. Nå har jeg lært det også! Jeg prøver å bruke posene flere ganger ved å ha et par ok bæreposer sammenbrettet i bilen, så slipper jeg kjøpe bæreposer hele tiden. (Siste stopp: søplepose). De små "ubrukelige" bæreposene legger jeg matpakka i når jeg skal på jobb eller på tur. Tilsist sier jeg ifra i butikkene at jeg ikke vil ha liten pose fordi jeg allerede HAR en stor pose å ha den lille tingen jeg har kjøpt i. Det blir alltid respektert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2005 #59 Del Skrevet 24. august 2005 Hm...hvor er kartongen, Trille? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 24. august 2005 #60 Del Skrevet 24. august 2005 Her er en melkekartongbrettetråd, Kverula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå