Gå til innhold

hva har man plastposer i?

showgirl

Anbefalte innlegg

Har du så mange poser, sixx? Trodde det bare var ett melkespann du hadde fått samlet.

Jamen Trille...jeg har orden på plastposene...i melkespannet (fullstendig blottet for tellekanter)...derimot trenger jeg hjelp til å bære alt på et rom oppe ned i kjelleren. Er da mye mer fornuftig bruk av tid det.....så kom hit værsåsnill!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du jordbær?

Jaaaaaaaaaaa...jordbær, rips, solbær, koteletter, poteter, kaffe, små bæreposer, store bæreposer, slitte joggesko + en løsemiddelskadd katt....kom igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trille: 18 kartonger oppi EN kartong???!!! Da får du jo færre vinnersjanser i kartonglotteriet da jooo! :klø:

Jeg får forresten bare plass til 7 jeg da - og da sprekker nesten kubben! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille trøtt førsteklassingen min! Kommer ikke i seng hun , nei.Mamma bretter jo....! :roll:

Bærehjelp? Tja, kommer du og hjelper meg med posene først? Har et benkeskap fullt, de tyter poser ut i alle ender!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bærehjelp? Tja, kommer du og hjelper meg med posene først? Har et benkeskap fullt, de tyter poser ut i alle ender!

Ta dem med hit....så kan jeg putte dem i melkespannet...det er nesten tomt nå. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker sånn Ikea pose-samler. Alle småposer som ikke passer søppelbøtten kastes. *miljøsvin*

Samme her.

Og uten dårlig samvittighet. De stedene man får slike småposer sender med pose selv om du sier du ikke vil ha, har man en diiiiger pose som er nesten tom og kommer inn i en småpose-butikk og sier at man ikke trenger pose når man handler så gir de deg en allikevel. Reklame... Tror det står i kontrakten dems at de MÅ gi ut pose samme hva kunden sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en bildeversjon av posebretting til Kverula.

For å unngå eventuelle beskyldninger om snikreklame har jeg brukt poser fra alle dagligvareforretningene her i byen.

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 stk "pølser" med strikk oppe og nede. En på kjøkkenet og en på badet. Alle store poser havner på kjøkkene og alle små på badet. Søppelbøtten på badet er veldig liten så der er små poser ypperlig. Har nesten alltid for lite av dem..... Hmmm kanskje jeg må shoppe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en bildeversjon av posebretting til Kverula.

For å unngå eventuelle beskyldninger om snikreklame har jeg brukt poser fra alle dagligvareforretningene her i byen.

:ler:

DU ER EN KNUPP, TRILLE!!!

Morsom illustrasjon - hadde alle instruksjoner og bruksanvisninger vært like gode, så hadde det ikke vært noe problem! :Hehe:

Takker!

Men jeg kommer til å få problemer med alle trekantene jeg da, siden jeg har ei sånn "posepølse" - de kommer jo til å falle tvers igjennom! :ler:

Bilde av kartongkubben din med 18 (!!!) kartonger i da...får vi se den også, eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(men jeg skulle gjerne lært av svogeren min å brette dem .. han lager "de nydeligste små trekanter" - som ikke tar plass i skuffen i det hele tatt)

Her i huset brettes det også trekanter :)

Beste (og eneste) måten å få orden på plastposene. Har gjort det sånn i åresvis, og har lært det bort til mange som nå samvittighetsfullt bretter hver eneste lille plastpose og ikke skjønner hva de gjorde med posene før......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sånn poseholder fra IKEA og den har jeg skrudd opp på innsida av vaskeskapdøra. Og posene blir naturligvis brukt til søppel.

Forresten så er det litt "Monica" å BRETTE alle handleposene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:overrasket: Jeg er DYPT imponert, Trille...

Her i huset brukes de til tomflasker, gymtøy, søppel... You name it. Kunne alltid hatt flere og kan ikke si jeg har forståelse for de som sier nei takk til pose på butikken. Jeg tar gjerne med meg noen ekstra jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi putter de forresten i en slik pølse som tidligere nevnt her. Hadde en ganske høyt oppe på veggen før, men ettersom seksåringens arbeidsoppgaver stort sett var å ta søppel/legge flasker i pose, ble den ødelagt av at hun hang for mye i den, så nå har vi en ny og fin i barnehøyde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en posepose fra Kid. Alle poser som passer til søpla blir stappet oppi der. Resten blir kastet. Har spart på noen store og noen fine - "finposer" hihi.. Hvis jeg trenger å bære noe annet enn varer enn gang i de.. :roll:

Selvom bildeforklaringen til Trille var flott - tror jeg at jeg holder meg til stapping av poser jeg.. :ler:

Og når det gjelder melkekartonger... Vi drikker ikke melk her i huset, så jeg aner ikke hvor mange jeg får plass til... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hos oss havner de i et skap. Brette plastposer kommer jeg aldri til å gjøre.. Som :-) anna skrev så er det litt Monica å gjøre det ja.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...