AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Del Skrevet 9. mars 2021 Ser så mange skriver at de kjenner murringer i dpo-land. Har tenkt det er når magen lager veldig lav rumlelyd, som egentlig bare kjennes ut som små luftbobler. Men googlet og da sto det at det var små smerter. Hva legger du i murringer? Anonymkode: da3bb...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Del Skrevet 9. mars 2021 Jeg tenker på murringer som samme smerter som ved mensen bare mye svakere. Anonymkode: 6ad6c...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Del Skrevet 9. mars 2021 Murringer tenker jeg er svake menssmerter. Du kjenner det murrer, eller er ubehagelig nederst i magen. Aldri tenkt over det i forbindelse med dpo, men har ofte mensmurringer ved eggløsning, og når jeg har mensen. Også når jeg har vært gravid. Men forskjell på mensmurringer, og menssmerter, eller. Murringer er ikke smerter liksom. Anonymkode: 1ecf9...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #4 Del Skrevet 9. mars 2021 Murringer er som svake menssmerter. Det er ikke vondt men et ubehag nedentil. Anonymkode: eb8ff...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå