Gjest ingenbrukernavn Skrevet 9. mars 2021 #1 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Jeg tok covid-test i går og vanligvis så har svaret kommet veldig fort. Når jeg går inn på helsenorge, så finner jeg ikke engang prøven - bare en gammel en som jeg tok i januar. Jeg mener å huske at den lå inne på helsenorge før jeg fikk svar også, altså at den ble registrert. Jeg er redd for at det ikke har blitt registrert, eller at det har skjedd en feil. Noen som har erfaring med dette? Endret 9. mars 2021 av ingenbrukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zikkzakk Skrevet 9. mars 2021 #2 Del Skrevet 9. mars 2021 Ofte blir den ikke lagt inn der før svaret også foreligger, og det kan ta flere dager selv om det gikk raskt forrige gang. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingenbrukernavn Skrevet 9. mars 2021 #3 Del Skrevet 9. mars 2021 Zikkzakk skrev (Akkurat nå): Ofte blir den ikke lagt inn der før svaret også foreligger, og det kan ta flere dager selv om det gikk raskt forrige gang. Åh fader.. Takk for svar! Håper virkelig at svaret kommer snart, men jeg må bare smøre meg med tålmodighet da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 9. mars 2021 #4 Del Skrevet 9. mars 2021 Resultatet kommer ikke før det er klart. Inntil det står det ingenting. Når tok du den? Venter på det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingenbrukernavn Skrevet 9. mars 2021 #5 Del Skrevet 9. mars 2021 Atheena skrev (Akkurat nå): Resultatet kommer ikke før det er klart. Inntil det står det ingenting. Når tok du den? Venter på det samme. Jeg tok den i går rundt klokken 19. Kanskje tidlig å begynne å etterlyse prøven, men sist fikk jeg svar veldig raskt! Fikk svar samme dag - bare noen timer etter. Får håpe at vi begge får svaret i løpet av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 9. mars 2021 #6 Del Skrevet 9. mars 2021 ingenbrukernavn skrev (Akkurat nå): Jeg tok den i går rundt klokken 19. Kanskje tidlig å begynne å etterlyse prøven, men sist fikk jeg svar veldig raskt! Fikk svar samme dag - bare noen timer etter. Får håpe at vi begge får svaret i løpet av dagen! Jeg tok rundt kl 10 og har enda ikke fått svar. Det kommer nok an på hvor mange som testet seg i går også og hvilket laboratorie man hører til, samt kapasitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingenbrukernavn Skrevet 9. mars 2021 #7 Del Skrevet 9. mars 2021 Atheena skrev (2 minutter siden): Jeg tok rundt kl 10 og har enda ikke fått svar. Det kommer nok an på hvor mange som testet seg i går også og hvilket laboratorie man hører til, samt kapasitet. Ja, det er sant. Smittetallene er jo på vei oppover rundt omkring nå, så det kan nok være at det er mange som tester seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 9. mars 2021 #8 Del Skrevet 9. mars 2021 Jeg måtte ta testen to dager på rad og fikk svar samme dagen begge dagene, men tar noen ganger tid. Spesielt når du tar den så seint på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprettballen Skrevet 9. mars 2021 #9 Del Skrevet 9. mars 2021 Jeg kjenner flere som tok prøve på søndag, og ingen av dem har fått svar ennå. Det er mange som tester seg akkurat nå, og det tar nok litt ekstra tid på grunn av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 9. mars 2021 #10 Del Skrevet 9. mars 2021 Sprettballen skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner flere som tok prøve på søndag, og ingen av dem har fått svar ennå. Det er mange som tester seg akkurat nå, og det tar nok litt ekstra tid på grunn av det. Hvilket område bor de i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprettballen Skrevet 9. mars 2021 #11 Del Skrevet 9. mars 2021 Atheena skrev (10 minutter siden): Hvilket område bor de i? Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 9. mars 2021 #12 Del Skrevet 9. mars 2021 Vi tok test 1600 igår og svar 0700:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 9. mars 2021 #13 Del Skrevet 9. mars 2021 Elhaym skrev (7 minutter siden): Vi tok test 1600 igår og svar 0700:) Hvor i landet testet du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjiraffenLaffen Skrevet 9. mars 2021 #14 Del Skrevet 9. mars 2021 Sprettballen skrev (31 minutter siden): Vestfold Hører du til sandefjord sendes nå prøvene til oslo, så det kan ta opptil 2 dager fra testdagen før man får svar, særlig når testen er tatt så sent på kvelden. Tror de sa tidligere i vinter at om man tok testen før kl 10 rakk den å bli sjekket samme dag om ikke det var veldig mange som testet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 9. mars 2021 #15 Del Skrevet 9. mars 2021 Atheena skrev (19 minutter siden): Hvor i landet testet du deg? Eidsvoll:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg