AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Del Skrevet 8. mars 2021 Fikk du annerledes eggløsningssmerter den måneden du ble gravid? Kortere, lengere, kraftigere, svakere? Anonymkode: 531f4...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Del Skrevet 8. mars 2021 Det er jo absolutt ingen logikk i det du spør om. Blir helt forundret over hva folk får seg til å spørre om. Litt kunnskap om kroppslige funksjoner burde være på plass, før man går hen og blir gravid Anonymkode: 03ba7...453 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Del Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo absolutt ingen logikk i det du spør om. Blir helt forundret over hva folk får seg til å spørre om. Litt kunnskap om kroppslige funksjoner burde være på plass, før man går hen og blir gravid Anonymkode: 03ba7...453 Beklager, jeg bare tenkte det var gøy å vite🤷🏼♀️ Anonymkode: 531f4...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #4 Del Skrevet 9. mars 2021 Tenker du før eller etter unnfangelsen? 😅 Anonymkode: 61150...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 9. mars 2021 #5 Del Skrevet 9. mars 2021 Selve eggløsning er jo ikke annerledes, siden egget bruker ca 5-9 dager på å feste seg i livmoren etter el, og man da faktisk blir gravid. Før det er ikke kroppen gravid, og alle symptomene er lik pms/etter el/før mensen symptomer. Men noen kan kjenne festesmerter, noen får en liten festeblødning, andre merker ingenting. Noen kan få symptomer etter egget har festet seg, andre merker ikke noe før flere uker senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #6 Del Skrevet 9. mars 2021 Ja min eggløsning føltes kraftigere. Viste seg at jeg slapp to egg 😅 Jeg har alltid hatt litt ubehag under eggløsning. Smått med stikking på en side. Men den mnd jeg unnfanget tvillingene var eggløsningen «kraftigere». Kjente det på begge sider. Å husker jeg sa til mannen min at jeg syns det var rart at jeg plutselig skulle kjenne så mye. Men mitt siste barn merket jeg ingen forskjell på mnd jeg ble gravid å de andre mnd. Eggløsningen føltes helt likt. Anonymkode: 134eb...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 9. mars 2021 #7 Del Skrevet 9. mars 2021 For meg føltes det helt likt. Om enn hadde jeg litt mindre synlig eggløsningsslim den mnd jeg ble gravid. Symptomer 1-2 dager før forventet mens var 100% likt som måneden før da jeg ikke var gravid 😉 Hadde kun litt mer utflod i 3-4 dager enn jeg pleier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiffig Skrevet 9. mars 2021 #8 Del Skrevet 9. mars 2021 Nei. Ingen forskjell. Var derfor overbevist om at jeg ikke var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå