Gå til innhold

Samboeren viser fingeren til bomstasjonene hver gang han passerer en, hva faen er vits liksom? Har sakt han er utrolig barnslig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han viser rett og slett langefingeren til hver eneste bomstasjon, det begynner å irritere meg ganske mye. Det er ikke bare det at han gjør det men han blir direkte irritert i flere minutter etter passering og er umulig å prate til for at jeg ikke er helt enig med han. Er såklart ikke glad i bomstasjonene jeg heller, men det blir jo vei ut av det og jeg gidder rett og slett ikke å irritere meg over slikt. 

Han blir også irritert på meg når jeg sier imot han og sier han er barnslig, han blir rett og slett som en liten 2 åring! 

Blir det registrert at han viser fingeren? 

Anonymkode: 70524...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Si til ham at her i Møre og Romsdal har vi evigvarende bompenger på 150 kr for tur en vei med ferga, som vi er helt avhengige av. Han har ingenting å grine over. 

Anonymkode: 23c33...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er 2021. Datamaskiner kjenner igjen skiltnummer, det sitter ikke mennesker og tolker hvert bilde.

ANPR er det noe som kalles (engelsk for automatisk skiltgjenkjenning). Vegvesenet og politiet benytter også dette.

Så uansett hva, samboeren viser fingeren til en AI-robot/datamaskin, for å si det litt enkelt. Godt jobba.

Anonymkode: 92ff2...889

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Blir det registrert at han viser fingeren? 

Anonymkode: 70524...489

Nei. Det tas ikke bilde av sjåføren ved bompassering. Det er det ikke behov for, i og med at eier av bilen uansett er ansvarlig for å betale bompenger. 

Verre med automatisk fartskontroll, der fører er ansvarlig. Han kan vise fingeren til en sånn istedenfor. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...