AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Del Skrevet 8. mars 2021 Har du fått nøyaktig resultat på metode test tidlig? Og hvilken dpo fikk du det? Anonymkode: 440b4...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Del Skrevet 8. mars 2021 Jeg har opplevd skyggestrek to ganger(var ikke gravid). Anonymkode: 0884b...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Del Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har opplevd skyggestrek to ganger(var ikke gravid). Anonymkode: 0884b...358 Hmm Okei, ikke bra. Jeg skal ta kroppsanalyse akkurat på ikm-dagen, og har lest at den maskinen skal man ikke bruke i første trimester. Kan ikke utsette heller. Har ikm på en mandag, så tenkte å ta den søndagen før, altså en dag før forventet mens. Hadde vært kjipt å blitt gravid også få negativt resultat, også dreper jeg babyen med kroppsanalyse😅 Anonymkode: 440b4...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 12. mars 2021 #4 Del Skrevet 12. mars 2021 Har fått blendahvit alle 3 gangene jeg ikke har vært gravid, så for meg har den stemt ganske "bra" 🙂☹️ håper du får et beroligende svar til søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #5 Del Skrevet 12. mars 2021 skruttveig skrev (31 minutter siden): Har fått blendahvit alle 3 gangene jeg ikke har vært gravid, så for meg har den stemt ganske "bra" 🙂☹️ håper du får et beroligende svar til søndag! Takk for svar! Har du prøvd den når du har vært gravid da? Det er ikke før neste mandag igjen jeg skal ta det. Har kjøpt både de metode og rfsu test ofte, men begge de leser jeg at ikke er helt suverene.. Vurderer å kjøpe enda fler forskjellig, men det blir så dyrt etterhvert! Kanskje bestille babyplan sine tidligtester? Anonymkode: 440b4...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå