Gå til innhold

Uten Tinder e.l.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Navido skrev (1 time siden):

åja nei jeg tenkte mer på i det virkelige liv :) . Altså ta mer initativ i det virkelige liv. Men ja hvor skal man starte, hva skal man gjøre, hvilken areaner er best ++. 

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg mange av oss er litt uheldig med samfunnet vi lever og hvordan det har blitt her i Norge. Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan ha rett, men jeg har et inntrykk av at det kan være lettere å komme i kontakt med andre i andre land enn her. Om det er mer seriøst er jo en annen diskusjon. Her kan det være lett, men da må man virkelig ta initativ selv og som jeg sa bare prate med folk og være litt frempå med å ville bli kjent. Man må rett og slett være annerledes, om så totalt annerledes. Men..det er ikke bare bare.

I vår (min og TS) alder (40+) er problemet mer at de man møter oftest ikke er single enn at man ikke kommer i kontakt med dem. I tillegg til at man ikke er like mye ute på byen osv. Det var noe helt annet når jeg var i 20-årene, hadde ingen problemer med å møte potensielle kjærester ute da. Nå er sosiale settinger mye knyttet til barn/skole og jobb, og det gir ikke samme mulighetene nei.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Navido skrev (På 12.3.2021 den 14.26):

åja nei jeg tenkte mer på i det virkelige liv :) . Altså ta mer initativ i det virkelige liv. Men ja hvor skal man starte, hva skal man gjøre, hvilken areaner er best ++. 

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg mange av oss er litt uheldig med samfunnet vi lever og hvordan det har blitt her i Norge. Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan ha rett, men jeg har et inntrykk av at det kan være lettere å komme i kontakt med andre i andre land enn her. Om det er mer seriøst er jo en annen diskusjon. Her kan det være lett, men da må man virkelig ta initativ selv og som jeg sa bare prate med folk og være litt frempå med å ville bli kjent. Man må rett og slett være annerledes, om så totalt annerledes. Men..det er ikke bare bare.

Dette stemmer nok feks i London hadde jeg null problemer med å få en tinderdate er ikke spesielt veltrent ganske slank og gjennomsnittlig, mens på tinder her i Norge får jeg inntrykket om du må passe en spesifikk type spesielt om du er mann.

Men vanlig dating også var mye lettere enn feks i Oslo eller bare treffe folk på byen folk prater mer med hverandre.

Norge er ett veldig introvert samfunn på mange måter og veldig clique basert vi er ikke det letteste folkeslaget å bli kjent med.

Syntes det å bo i en cosmopolitan by som London var mer sosialt fordi du treffer på mennesker fra hele verden fantastisk by som har noe for alle Oslo blir ganske tamt og kjedelig i forhold.

Anonymkode: 0a289...a02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...