AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Er det bare jeg som foretrekker å møte folk på gamlemåten, eller er alle 45+ på Tinder e.l. nå. Jeg stresser ikke med å møte noen, tar det som det kommer, men må faktisk møte noen personlig for å kjenne om det er kjemi tilstede før jeg evt blir mer interessert. Men når man leser her inne, virker det som alle uansett alder er på Tinder. Føler meg annerledes når jeg leser her inne. Er det veldig uvanlig å ikke gå på en masse dater med folk man aldri har truffet tidligere. Leser her inne jevnlig men det er så lite å kjenne seg igjen i. Det kan da umulig bare være jeg som ikke bruker slike apper? Eller? Og, dette er på ingen måte kritikk av dere som bruker det, jeg påstår heller ikke at dere stresser etter å treffe noen, bare poengterer at jeg ikke er stresset selv heller Vi er alle forskjellige, bare jeg som føler meg litt alene i tenkemåten min. Noen ? Anonymkode: 4fa6e...d19 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Jeg tror aldri jeg noensinne har møtt et menneske via tinder. Jeg har blitt kjent med enkelte gjennom instagram, og når jeg av ulike grunner har møtt på dem tilfeldig, så har det falt naturlig å snakkes og møtes igjen. Eneste jeg har møtt via tinder/instagram, det er nok eksen min, siden jeg var 16 den gang, men fra det ble slutt i 2019, og til nå så har jeg kun blitt kjent med folk på gamlemåten! Kvinne, 22 Anonymkode: 745cb...118
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror aldri jeg noensinne har møtt et menneske via tinder. Jeg har blitt kjent med enkelte gjennom instagram, og når jeg av ulike grunner har møtt på dem tilfeldig, så har det falt naturlig å snakkes og møtes igjen. Eneste jeg har møtt via tinder/instagram, det er nok eksen min, siden jeg var 16 den gang, men fra det ble slutt i 2019, og til nå så har jeg kun blitt kjent med folk på gamlemåten! Kvinne, 22 Anonymkode: 745cb...118 Så for å sitere meg selv her, nei det er absolutt ikke uvanlig. Det er tusenvis av tenåringer som ikke engang bruker tinder eller slike apper, så garantert mer vanlig å ikke bruke dem i 40+ alderen, enn å bruke dem. Aldri hørt om voksne kvinner over den alderen som er på tinder med mindre dem er ute etter kun et ligg. We have outgrown them. Jeg har ingen venninner som har drevet med tinder eller andre apper i sine singelperioder. Og vi er alle mellom 20-23år. Vi drar ut på bar eller en tur på byen isteden, da blir man kjent med folk. Du danner deg gjerne et bilde av noen fra tinder på forhånd, og man blir nesten alltid skuffa😂Sjeldent man får en solskinnshistorie. Broren min møtte kona si på kristendating.no, så det ble jo match, men utenom dette har jeg aldri hatt noen nær meg som gjør det. Anonymkode: 745cb...118
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror aldri jeg noensinne har møtt et menneske via tinder. Jeg har blitt kjent med enkelte gjennom instagram, og når jeg av ulike grunner har møtt på dem tilfeldig, så har det falt naturlig å snakkes og møtes igjen. Eneste jeg har møtt via tinder/instagram, det er nok eksen min, siden jeg var 16 den gang, men fra det ble slutt i 2019, og til nå så har jeg kun blitt kjent med folk på gamlemåten! Kvinne, 22 Anonymkode: 745cb...118 Ja da var vi det minste to og i helt forskjellige aldergrupper Takk for svar Anonymkode: 4fa6e...d19
Taluno Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 Jeg er i midten av 30-årene, og bruker ikke dating-apper! Har prøvd flere apper, og flere ganger, men jeg synes det er så overfladisk å sitte hjemme i sofaen og "dømme" menn kun basert på utseende og kanskje en setning... 6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #6 Skrevet 8. mars 2021 Jeg har vært singel et år nå, og vil aller, aller helst bare treffe noen helt tilfeldig, ute i RL. Har vært innom Tinder og Happn, men føler det bare blir rart. Tar meg selv i å føle meg overfladisk når jeg sveiper bort 95% av mennene, og de resterende føles ganske raskt lite interresante å skrive med. Har vært på noen dater, men kjemien har vært fullstendig fraværende. Jeg driver med en hobby hvor jeg stadig treffer nye mennesker, men heller ikke der har det dukket opp noe aktuelt. Begynte på et nytt treningssenter for en måneds tid siden, så jeg håper kanskje at en av disse to arenaene kan føre til noen nye bekjentskaper etterhvert. Ellers vet jeg ikke helt hvor man skal finne folk? Jobber med 90% damer, og er aldri ute på byen (helt uavhengig av corona). Men det er ikke lett å møte noen, nei... K48 Anonymkode: 4e6eb...5b6
DrueSmoothie Skrevet 8. mars 2021 #7 Skrevet 8. mars 2021 Jeg tenker egentlig litt som deg TS. Foretrekker å møte noen IRL, på alle måter. Jeg har vært på Tinder og hatt noen dates igjennom årene, men føler det hele blir veldig kunstig og har ennå tilgode å ønske å treffe noen en gang nr 2. Jeg har gjerne også opplevd at de jeg har møtt der i stor grad har vært ganske "ivrige" og nesten så jeg føler at de tar til takke med hva som helst. Dog kan det være de bare er mindre håpløse enn meg og vil bli kjent med folk før de vraker dem 😛 Og til tross for flere runder på Tinder m.m. mellom forhold, så har jeg møtt alle mine kjærester og dårlige forsøk, utenom slike apper og nettsider. De har dukket opp der og når jeg minst aner det, og det er det jeg håper vil skje med nestemann også, ja da, for han dukker nok opp, det har jeg troa på. Men igjen, så har jeg tenkt, hver gang, at hvor skal jeg møte noen da? Jeg har en arbeidsplass hvor det ikke er potensielle partnere, jeg har en hobby som tar mye tid, ergo lite tid til annet, som kun inneholder andre jenter, og jeg er for "gammel" til å feste hver helg (passert 40). Jeg er såklart på fester etc i blant og innimellom "på byen", men ikke i nærheten av hva jeg var i 20-årene og den tiden der. Nå blir det isteden hyggelige kvelder med venninner, vin m.m. Med og uten partnere, samt en og annen bursdag el lign hvor det kommer folk man ikke kjenner fra før. Så da har det liksom blitt til at jeg har gitt Tinder en sjanse likevel da Nå er jeg nylig singel igjen, og må innrømme at Tinder frister lite, men jeg ramler nok inn der en tur igjen med tiden. Jeg har også 3 gode venninner som har truffet sin mann / samboer nettopp igjennom Tinder / Sukker.no. Så man skal aldri si aldri. Men klart, jeg gjør det ikke lett for meg selv når jeg har mistet interessen allerede på vei til første date 😛 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #8 Skrevet 8. mars 2021 Skulle gjerne møtt noen "i virkeligheten" i stedet for på tinder. Hovedgrunnen til at jeg er der er at jeg rett og slett ikke møter noen i virkeligheten. Det er ikke en naturlig plass å møte noen. Før korona så kunne man kanskje møte noen på byen, men der er jo flesteparten ute etter sex. Møter ytterst sjeldent mannfolk ellers, og om jeg skulle gjøre det er jeg for sjenert til å sjekke opp. Anonymkode: 67161...583 3
Navido Skrevet 8. mars 2021 #9 Skrevet 8. mars 2021 Nå er jo nordmenn et av de aller vanskelige folka å bli kjent med sånn generelt hvis man ikke har nettverk. Det er lite interesse for feks vennskap eller å danne nettverk hvis man ikke har noen allerede. Jeg for min del puster mye lettere ut når jeg er i det store utlandet. Man kan slå av en prat med taxisjåføren., le og smile og folk flest er mottakelig for det. Du kan til og med slå av en prat med ei dame på en benk. Helt vanlig i mange land. Her rømmer mange med nesa mellom beina før du i det hele tatt sier hei. Du hilser engang ikke på naboen din, men han vet likevel alt om deg. Selv etter over 30 år har jeg faktisk ikke skjønt meg på folk her. Ikke rart det er så mye depresjon og angst og ensomhet her. Bruken av internett og dating apper her gjør ting heller ikke enklere. Etter min mening har dating apper, og da spesielt Tinder ødelagt alt det fine med dating. For min del bruker jeg tinder ja, men det er ikke fordi digger det, men fordi samfunnet er blitt sånn. Så kudos til Trådstarter som liker gamlemåten. Ditto. Tror det er mange som liker det,men det er så mange aspekter rundt samfunnet som har endret seg at det er uvanlig på den gamlemåten. Den gamle måten vil nok bli mindre og mindre av også..dessverre. https://www.klikk.no/underholdning/norge-er-et-av-landene-det-er-vanskeligst-a-fa-venner-4616516 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #10 Skrevet 8. mars 2021 Navido skrev (1 time siden): Nå er jo nordmenn et av de aller vanskelige folka å bli kjent med sånn generelt hvis man ikke har nettverk. Det er lite interesse for feks vennskap eller å danne nettverk hvis man ikke har noen allerede. Jeg for min del puster mye lettere ut når jeg er i det store utlandet. Man kan slå av en prat med taxisjåføren., le og smile og folk flest er mottakelig for det. Du kan til og med slå av en prat med ei dame på en benk. Helt vanlig i mange land. Her rømmer mange med nesa mellom beina før du i det hele tatt sier hei. Du hilser engang ikke på naboen din, men han vet likevel alt om deg. Selv etter over 30 år har jeg faktisk ikke skjønt meg på folk her. Ikke rart det er så mye depresjon og angst og ensomhet her. Bruken av internett og dating apper her gjør ting heller ikke enklere. Etter min mening har dating apper, og da spesielt Tinder ødelagt alt det fine med dating. For min del bruker jeg tinder ja, men det er ikke fordi digger det, men fordi samfunnet er blitt sånn. Så kudos til Trådstarter som liker gamlemåten. Ditto. Tror det er mange som liker det,men det er så mange aspekter rundt samfunnet som har endret seg at det er uvanlig på den gamlemåten. Den gamle måten vil nok bli mindre og mindre av også..dessverre. https://www.klikk.no/underholdning/norge-er-et-av-landene-det-er-vanskeligst-a-fa-venner-4616516 Hei. Takk for et veldig fint svar. Du har så rett i det du skriver. Det er nøyaktig slik jeg føler det også, bortsett fra at jeg er kvinne. Jeg elsker å reise og treffe nye mennesker, man får seg jo fort hele familier som venner i utlandet. Jeg er nok mer av den typiske middelhavsvarianten som person, til tross for at jeg er Norsk. Så jeg får heller være for meg selv enn å bruke Tinder. Jeg er av den utadvendte typen som snakker med alle og folk blir ofte revet med, selv kvinner, helt til det ser ut som det går opp for dem at "jeg kjenner jo ikke henne/hvem er hun",(her i Norge) men før det skjer, er det helt fantastisk, når de bare blir revet med i samtalen om alt og intet, slik det burde være, bli kjent med nye mennesker uavhengig av kjønn. Jeg tenker at SOME ødelegger mye for en mer naturlig hverdag og naturlig skapte forhold og av den grunn sliter mange. Men jeg gir ikke opp jeg. Er for utadvendt til å slutte snakke med potensielle nye venner eller evt ny partner. Jeg håper virkelig folk klarer å fortsette å være sosiale selv om SOME blir mer og mer en en vanlig plattform å treffes på Klem til deg Anonymkode: 4fa6e...d19
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #11 Skrevet 8. mars 2021 Samfunnet har endret seg. Man kan like det eller ikke, men det beste er antakeligvis å akseptere at ting er annerledes enn før. Å gjøre et fremstøt mot det motsatte kjønn IRL er ikke så akseptert som det var før, på godt og vondt. Som kvinne har du mulighet til å gjøre det uten negative konsekvenser, men da er det nok du som må ta initiativ til å ta ting videre fra en vennskapelig tone. Og kanskje du skal teste ut nettdating, kan jo være du kommer til å like det! Anonymkode: a4fc5...ced
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #12 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Samfunnet har endret seg. Man kan like det eller ikke, men det beste er antakeligvis å akseptere at ting er annerledes enn før. Å gjøre et fremstøt mot det motsatte kjønn IRL er ikke så akseptert som det var før, på godt og vondt. Som kvinne har du mulighet til å gjøre det uten negative konsekvenser, men da er det nok du som må ta initiativ til å ta ting videre fra en vennskapelig tone. Og kanskje du skal teste ut nettdating, kan jo være du kommer til å like det! Anonymkode: a4fc5...ced Ja det er vel mer vanlig har jeg forstått, men jeg tiltrekker meg menn fint uten, kjemien må være på plass da, før jeg gjør mer ut av det Tror nok ikke nettdating er noe for meg. Trenger en som er trygg nok til å våge snakke med uten å gjemme seg bak et bilde og et tastatur, uansett hvor vanlig det har blitt Misliker det ikke, velger bare å ikke ta del i det Anonymkode: 4fa6e...d19
Majer Skrevet 8. mars 2021 #13 Skrevet 8. mars 2021 Tinder er ikke noe for meg og jeg er under tredve. Orker ikke spillet og foretrekker at folk er mer direkte. Å bli kjent med noen i det virkelige liv tar mye kortere tid enn på tinder
Navido Skrevet 8. mars 2021 #14 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hei. Takk for et veldig fint svar. Du har så rett i det du skriver. Det er nøyaktig slik jeg føler det også, bortsett fra at jeg er kvinne. Jeg elsker å reise og treffe nye mennesker, man får seg jo fort hele familier som venner i utlandet. Jeg er nok mer av den typiske middelhavsvarianten som person, til tross for at jeg er Norsk. Så jeg får heller være for meg selv enn å bruke Tinder. Jeg er av den utadvendte typen som snakker med alle og folk blir ofte revet med, selv kvinner, helt til det ser ut som det går opp for dem at "jeg kjenner jo ikke henne/hvem er hun",(her i Norge) men før det skjer, er det helt fantastisk, når de bare blir revet med i samtalen om alt og intet, slik det burde være, bli kjent med nye mennesker uavhengig av kjønn. Jeg tenker at SOME ødelegger mye for en mer naturlig hverdag og naturlig skapte forhold og av den grunn sliter mange. Men jeg gir ikke opp jeg. Er for utadvendt til å slutte snakke med potensielle nye venner eller evt ny partner. Jeg håper virkelig folk klarer å fortsette å være sosiale selv om SOME blir mer og mer en en vanlig plattform å treffes på Klem til deg Anonymkode: 4fa6e...d19 Bare hyggelig. Jeg er jo tokulturell, men har jo oppvokst her. Jeg ser jo tydelig hvor store forskjeller det er her og mange andre land. Her er folk mer "inni" seg, lukket når man ser de på gata eller generelt stille og gjør ikke noe fra seg. Veldig mange virker helt zombie. Det er bare et eller annet som er merkelig. Spesielt ekstra i disse perioder. Helt til man får i seg alkohol og det blir tjo hei da og alle blir venner med deg..helt til dagen derpå. Selvfølgelig vil man etterhvert bli litt preget av samfunnet når alle er slik og da blir man litt sånn også hvis man ikke er bevisst på det. De eneste stedene jeg syns (personlig erfaring) har vært verre enn her her Helsinki og feks latvia og de områdene. Der er jo alle i tillegg kjempesure 😄 ..og polen også Så uten tinder og det å bli kjent uten videre er ikke bare bare her. Forskjeller i nord og sør her på hvor mer åpne de er. Opplever feks bergensere som mer snakkesalig og utadvendte..men det er nå en annen diskusjon . Jeg prøver også å starte en dialog med folk av og til, men det er ikke lett. Kanskje litt lettere siden jeg også har to hunder da. Kommenterer de feks hundene om at de er fine så kan jeg feks si: Jasså..så du synes ikke eieren var fin nei 😄 . Virker som folk likevel vil bli kjent, men bare ikke får det til. Men jeg er jo ikke så sinnsykt flink selv. I de periodene uten tinder i disse tider så må jeg innrømme at det har vært tøft. Jeg kan jo tenke meg at det er lettere for deg som kvinne på noen visse måter..men igjen..fra naturens side så har jo menn mer styrke og må "beskytte seg" mot en ukjent mann. Så mange kvinner skjermer seg og går i "lukker modus"..hvis det er en partner de vil bli kjent med da, eller bare han smiler, eller bare det å slå av en prat. I tillegg kan menn oppfatte det som "invitasjon til sex" bare hun prøver å bli kjent. Ikke lett det der uansett. hehe. Jeg synes det er veldig bra at du ikke bruker tinder og apper og er "gammeldags". Det er bare noe fint med det. Men kanskje ikke helt heldig med at det er her i Norge, for her bruker svært svært mange det..til tross for at det kan være veldig destruktivt..for menn spesielt. Men likevel er det ikke så mange andre alternativer nå disse tider. Kanskje man trenger en dose flaks i tillegg til å tørre og endre vaner og tenke: Who fuckin cares..i am ME og jeg bryter normene og "reglene". Svømme i mot flokken.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #15 Skrevet 8. mars 2021 Navido skrev (2 timer siden): Kanskje man trenger en dose flaks i tillegg til å tørre og endre vaner og tenke: Who fuckin cares..i am ME og jeg bryter normene og "reglene". Svømme i mot flokken. Det er egentlig litt meg, må innrømme det Men det fungerer jo, trenger bare å snuble over rett person. Til og med da jeg var barn ble jeg omtalt som "Italieneren" fordi jeg snakker med alle og med hele meg, til tross for at jeg er blond og blåøyd. Har jo vært gift, ferdig med barn og alt dette, så jeg har lite press, men kjenner jeg savner det intime nå. Så vi får se. Kanskje åpner samfunnet mer mot sommeren og jeg snubler over en kjekk kar . Og om det er bilde av deg i profilen din tro jeg ikke du vil ha vansker med å finne en vakker god kvinne. Litt for ung for meg desverre, men jeg forstår ut av alt du skriver at du er oppegående og virker som en veldig fin mann. Finne seg en litt eldre versjon av deg kanskje . klem Anonymkode: 4fa6e...d19
Engel Skrevet 9. mars 2021 #16 Skrevet 9. mars 2021 Jeg er 44, og er på Tinder fordi jeg har gitt opp å klare å møte single menn i det virkelige livet. For jeg finner dem ikke. Jeg gidder ikke fly på byen, har ikke klart å møte noen via fritidsinteresser utenom en eneste mann som jeg datet en kort periode, men det klaffet ikke. Jeg jobber til og med i en mannsdominert bransje, men møter ikke noen der heller. De jeg møter som jeg trives med er gjerne gift/opptatte. Tross alt er de fleste i vår alder i forhold. Det er mer krevende enn når man er tidlig i 20-årene å finne single. Og nå med Covid i tillegg så er det jo ingenting som skjer, så da er datingapper eneste alternativ. Men om noen har gode forslag på hvordan møte menn i det virkelige livet i vår alder så tas de imot med takk. Er ikke så glad i Tinder eller andre datingapper. Men det skal sies at jeg også har møtt flere hyggelige menn der. Så det funker jo til dels for å finne single med like interesser. Og så velger man å møtes, og veien derfra er jo helt lik som om man møtes i andre settinger forsåvidt. Sånn utover at man faktisk har fått sjekket på forhånd at vedkommende er singel, noe jeg absolutt syns er en fordel. 2
Navido Skrevet 11. mars 2021 #17 Skrevet 11. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 21.30): Det er egentlig litt meg, må innrømme det Men det fungerer jo, trenger bare å snuble over rett person. Til og med da jeg var barn ble jeg omtalt som "Italieneren" fordi jeg snakker med alle og med hele meg, til tross for at jeg er blond og blåøyd. Har jo vært gift, ferdig med barn og alt dette, så jeg har lite press, men kjenner jeg savner det intime nå. Så vi får se. Kanskje åpner samfunnet mer mot sommeren og jeg snubler over en kjekk kar . Og om det er bilde av deg i profilen din tro jeg ikke du vil ha vansker med å finne en vakker god kvinne. Litt for ung for meg desverre, men jeg forstår ut av alt du skriver at du er oppegående og virker som en veldig fin mann. Finne seg en litt eldre versjon av deg kanskje . klem Anonymkode: 4fa6e...d19 Takk for fine ord .ja det er meg..enten må jeg være dumb dumber og dumbest som har bilde, ellers må jeg ha de største ballene på kg som viser meg selv siden jeg ikke ser noen andre ha det haha. Men samma det. Jeg bryr meg ikke. Engel skrev (På 9.3.2021 den 9.06): Jeg er 44, og er på Tinder fordi jeg har gitt opp å klare å møte single menn i det virkelige livet. For jeg finner dem ikke. Jeg gidder ikke fly på byen, har ikke klart å møte noen via fritidsinteresser utenom en eneste mann som jeg datet en kort periode, men det klaffet ikke. Jeg jobber til og med i en mannsdominert bransje, men møter ikke noen der heller. De jeg møter som jeg trives med er gjerne gift/opptatte. Tross alt er de fleste i vår alder i forhold. Det er mer krevende enn når man er tidlig i 20-årene å finne single. Og nå med Covid i tillegg så er det jo ingenting som skjer, så da er datingapper eneste alternativ. Men om noen har gode forslag på hvordan møte menn i det virkelige livet i vår alder så tas de imot med takk. Er ikke så glad i Tinder eller andre datingapper. Men det skal sies at jeg også har møtt flere hyggelige menn der. Så det funker jo til dels for å finne single med like interesser. Og så velger man å møtes, og veien derfra er jo helt lik som om man møtes i andre settinger forsåvidt. Sånn utover at man faktisk har fått sjekket på forhånd at vedkommende er singel, noe jeg absolutt syns er en fordel. Da må du bare gå mot strømmen av det som er "normen" her, altså datingapper. Se på youtube videoer. Tonnevis av info der for kvinner. Veldig mange menn synes det er sjarmerende når ei dame tar initativ istedenfor å sitte på benken og bare vente på drømmemannen slik mange gjør. Problemet er at vi lærer INGENTING om hvordan vi skal kommunisere med hverandre på skolen. Man blir slengt ut i voksenlivet med null kunnskap. Ikke rart svært mange sliter spør du meg. Endret 11. mars 2021 av Navido 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #18 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 12.50): Er det bare jeg som foretrekker å møte folk på gamlemåten, eller er alle 45+ på Tinder e.l. nå. Jeg stresser ikke med å møte noen, tar det som det kommer, men må faktisk møte noen personlig for å kjenne om det er kjemi tilstede før jeg evt blir mer interessert. Men når man leser her inne, virker det som alle uansett alder er på Tinder. Føler meg annerledes når jeg leser her inne. Er det veldig uvanlig å ikke gå på en masse dater med folk man aldri har truffet tidligere. Leser her inne jevnlig men det er så lite å kjenne seg igjen i. Det kan da umulig bare være jeg som ikke bruker slike apper? Eller? Og, dette er på ingen måte kritikk av dere som bruker det, jeg påstår heller ikke at dere stresser etter å treffe noen, bare poengterer at jeg ikke er stresset selv heller Vi er alle forskjellige, bare jeg som føler meg litt alene i tenkemåten min. Noen ? Anonymkode: 4fa6e...d19 Jeg er 40+ og på Tinder. Ikke fordi jeg ikke foretrekker "gamlemåten", men fordi nettdating åpner muligheten for at jeg kan møte noen. Er alenemor 80% av tiden og har ikke tid til å fly på byen og hvis jeg er på byen er det ikke helt sjekking som er i fokus. Nettdating gir muligheter for å komme i dialog og videre sortere ut hvem som kan være aktuelle å møte. Jeg merker det er få seriøse på Tinder, men jeg er selv seriøs og det får ta tiden det tar å finne noen. Uten Tinder kan jeg heller lukke døren fullstendig og jeg foretrekker å holde døren på gløtt i tilfelle det skulle være noe bra der ute. Anonymkode: 612fe...b02 2
Engel Skrevet 12. mars 2021 #19 Skrevet 12. mars 2021 Navido skrev (13 timer siden): Da må du bare gå mot strømmen av det som er "normen" her, altså datingapper. Se på youtube videoer. Tonnevis av info der for kvinner. Veldig mange menn synes det er sjarmerende når ei dame tar initativ istedenfor å sitte på benken og bare vente på drømmemannen slik mange gjør. Problemet er at vi lærer INGENTING om hvordan vi skal kommunisere med hverandre på skolen. Man blir slengt ut i voksenlivet med null kunnskap. Ikke rart svært mange sliter spør du meg. Jeg er absolutt en av de som tar initiativ. Og får relativt lett matcher på Tinder. Så ikke noe problem sånn sette egentlig. Blir bedre å bedre på å sortere ut menn som passer for meg. Men uansett er det ikke veldig lett å finne de virkelig gode matchene. Jeg er en av dem som klarer å kommunisere med folk, og har lært normal høflighet, så har ikke noe problem sånn. Men jaggu møter man mye rart der ute, selv for 40+
Navido Skrevet 12. mars 2021 #20 Skrevet 12. mars 2021 Engel skrev (7 minutter siden): Jeg er absolutt en av de som tar initiativ. Og får relativt lett matcher på Tinder. Så ikke noe problem sånn sette egentlig. Blir bedre å bedre på å sortere ut menn som passer for meg. Men uansett er det ikke veldig lett å finne de virkelig gode matchene. Jeg er en av dem som klarer å kommunisere med folk, og har lært normal høflighet, så har ikke noe problem sånn. Men jaggu møter man mye rart der ute, selv for 40+ åja nei jeg tenkte mer på i det virkelige liv . Altså ta mer initativ i det virkelige liv. Men ja hvor skal man starte, hva skal man gjøre, hvilken areaner er best ++. Skal jeg være helt ærlig så tror jeg mange av oss er litt uheldig med samfunnet vi lever og hvordan det har blitt her i Norge. Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan ha rett, men jeg har et inntrykk av at det kan være lettere å komme i kontakt med andre i andre land enn her. Om det er mer seriøst er jo en annen diskusjon. Her kan det være lett, men da må man virkelig ta initativ selv og som jeg sa bare prate med folk og være litt frempå med å ville bli kjent. Man må rett og slett være annerledes, om så totalt annerledes. Men..det er ikke bare bare.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå