AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #41 Del Skrevet 11. mars 2021 folk er i ulike situasjoner. selv har jeg firma og vil få mva refusjon på nærmere 80 000 på en fossil varebil jeg vurderer. og fradrag på reperasjoner og drivstoff. Men kunne godt tenkt meg en elbil. Men taper fradrag på personbiler. og synes ikke de varebilene som er tilgjengelige som elbiler ser bra ut eller har god rekkevidde. Med ingen lademuligheter hjemme eller på kontoret er valget tatt her🙃 Anonymkode: e3622...c58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 11. mars 2021 #42 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg må bare berømme alle de som fortsatt diskuterer saklig og balansert her, trass i mange personangrep og mye trolling på forumet. Det er kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #43 Del Skrevet 11. mars 2021 catman skrev (4 minutter siden): Jeg må bare berømme alle de som fortsatt diskuterer saklig og balansert her, trass i mange personangrep og mye trolling på forumet. Det er kjempebra! hehe jeg har vært så lenge på KG at jeg seponerer ut negative personangrep😀som jeg gjør med uvirksomme medisiner😁 Anonymkode: e3622...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå