AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Del Skrevet 7. mars 2021 Er det dette som er vitenskap altså? https://www.mirror.co.uk/news/world-news/secret-video-shot-inside-german-20584332 Anonymkode: 83763...738 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 7. mars 2021 #2 Del Skrevet 7. mars 2021 Neida, det er typisk KG. Finn et jævlig eksempel og påstå at ALLE er sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Del Skrevet 7. mars 2021 stan skrev (18 minutter siden): Neida, det er typisk KG. Finn et jævlig eksempel og påstå at ALLE er sånn. Åh! Så bra! Det er ikke vitenskap. Hva er det da? Anonymkode: 83763...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Del Skrevet 7. mars 2021 Uansett om det er vitenskap eller ikke, så er vitenskap utrolig omfattende og ikke avgrenset til noe du kan se i EN video. Anonymkode: 52177...d4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Uansett om det er vitenskap eller ikke, så er vitenskap utrolig omfattende og ikke avgrenset til noe du kan se i EN video. Anonymkode: 52177...d4b @stan kunne fortelle oss at dette ikke er vitenskap. Jeg er nysgjerrig på hva det er for noe, siden det ikke er forskning (vitenskap)? Anonymkode: 83763...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): @stan kunne fortelle oss at dette ikke er vitenskap. Jeg er nysgjerrig på hva det er for noe, siden det ikke er forskning (vitenskap)? Anonymkode: 83763...738 Forskning og vitenskap er ikke det samme. Anonymkode: 52177...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #7 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Forskning og vitenskap er ikke det samme. Anonymkode: 52177...d4b Nei, selvfølgelig ikke. Så dette er forskning? Anonymkode: 83763...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #8 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, selvfølgelig ikke. Så dette er forskning? Anonymkode: 83763...738 Jeg har ikke sett videoen (og har ikke tenkt å gjøre det heller) - jeg svarte på spørsmålet i overskriften. Vitenskap er ikke så snevert som EN video. Anonymkode: 52177...d4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 7. mars 2021 #9 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): @stan kunne fortelle oss at dette ikke er vitenskap. Jeg er nysgjerrig på hva det er for noe, siden det ikke er forskning (vitenskap)? Anonymkode: 83763...738 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åh! Så bra! Det er ikke vitenskap. Hva er det da? Anonymkode: 83763...738 Det er vitenskap, det er forskning. Men ikke all vitenskapelig arbeid bruker dyr, slik TS prøver å få det til. At én gjør noe betyr ikke at alle gjør det samme. At én skriver noe idiotisk på KG betyr ikke at vi alle er idioter 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #10 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke sett videoen (og har ikke tenkt å gjøre det heller) - jeg svarte på spørsmålet i overskriften. Vitenskap er ikke så snevert som EN video. Anonymkode: 52177...d4b Nei, ingen som har sagt at dette er all vitenskap som finnes. Er dette vitenskap, derimot, så er det sånn vitenskap er. Vitenskap kan ikke kvantifiseres ("ett gram med vitenskap/et tjog vitenskap"). Det er enten vitenskap eller så er det ikke vitenskap. Du hevdet at det er forskning. Hvis det er forskning så kan det være at det faller inn under vitenskap. Er dette vitenskap så er det sånn vitenskap er. "Ikke all vitenskap", bare for å legge til det. Men ikke desto mindre, vitenskap, og sånn er den. Anonymkode: 83763...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #11 Del Skrevet 7. mars 2021 stan skrev (Akkurat nå): Det er vitenskap, det er forskning. Men ikke all vitenskapelig arbeid bruker dyr, slik TS prøver å få det til. At én gjør noe betyr ikke at alle gjør det samme. At én skriver noe idiotisk på KG betyr ikke at vi alle er idioter 😜 Bestemt artikkel vs. ubestemt artikkel er ikke samme sak, nei. Men det er ikke lett å se forskjell på de to, nei. Hvis noen spør, "er det sånn kvinneguidenbrukere er", så er det vanskelig å se, ut fra setningen, hvorvidt personen mener, "disse kvinneguidenbrukerne", eller, "alle kvinneguidenbrukere". Uff, jeg føler meg som en danske med så mange komma. Da har vi konkludert med at det er vitenskap og det er følgelig logisk å konkludere at det er sånn vitenskap er. Anonymkode: 83763...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #12 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, ingen som har sagt at dette er all vitenskap som finnes. Er dette vitenskap, derimot, så er det sånn vitenskap er. Vitenskap kan ikke kvantifiseres ("ett gram med vitenskap/et tjog vitenskap"). Det er enten vitenskap eller så er det ikke vitenskap. Du hevdet at det er forskning. Hvis det er forskning så kan det være at det faller inn under vitenskap. Er dette vitenskap så er det sånn vitenskap er. "Ikke all vitenskap", bare for å legge til det. Men ikke desto mindre, vitenskap, og sånn er den. Anonymkode: 83763...738 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Bestemt artikkel vs. ubestemt artikkel er ikke samme sak, nei. Men det er ikke lett å se forskjell på de to, nei. Hvis noen spør, "er det sånn kvinneguidenbrukere er", så er det vanskelig å se, ut fra setningen, hvorvidt personen mener, "disse kvinneguidenbrukerne", eller, "alle kvinneguidenbrukere". Uff, jeg føler meg som en danske med så mange komma. Da har vi konkludert med at det er vitenskap og det er følgelig logisk å konkludere at det er sånn vitenskap er. Anonymkode: 83763...738 Du er ikke så god i logikk. Når du sier sånn er vitenskap så betyr det at du generaliserer til sånn er all vitenskap. Hva kaller du da det en matematiker driver med, det er jo helt annerledes, men det er vitenskap. Skal du da endre mening og si "sånn er vitenskap" om matematikerens arbeid også? Det korrekte er at begge vil være et eksempel på vitenskap, men ingen av dem definerer vitenskap generelt. Eller skal vi også si at "sånn er religion" når vi ser sekter med selvmordspakter, inkvisisjonen som torturerte og drepte, fanatikere som bedriver terror? Det er et eksempel på religion, men det er ikke det som definerer religion, det er ikke sånn religion er. Anonymkode: a0b47...aba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 7. mars 2021 #13 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Bestemt artikkel vs. ubestemt artikkel er ikke samme sak, nei. Men det er ikke lett å se forskjell på de to, nei. Hvis noen spør, "er det sånn kvinneguidenbrukere er", så er det vanskelig å se, ut fra setningen, hvorvidt personen mener, "disse kvinneguidenbrukerne", eller, "alle kvinneguidenbrukere". Uff, jeg føler meg som en danske med så mange komma. Da har vi konkludert med at det er vitenskap og det er følgelig logisk å konkludere at det er sånn vitenskap er. Anonymkode: 83763...738 Det er jo Jeppe på berget verdig 🙂 Kan du fly? Nei. Kan steiner fly? Nei. Ergo er du en stein. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #14 Del Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Nei, ingen som har sagt at dette er all vitenskap som finnes. Er dette vitenskap, derimot, så er det sånn vitenskap er. Vitenskap kan ikke kvantifiseres ("ett gram med vitenskap/et tjog vitenskap"). Det er enten vitenskap eller så er det ikke vitenskap. Du hevdet at det er forskning. Hvis det er forskning så kan det være at det faller inn under vitenskap. Er dette vitenskap så er det sånn vitenskap er. "Ikke all vitenskap", bare for å legge til det. Men ikke desto mindre, vitenskap, og sånn er den. Anonymkode: 83763...738 Jeg har IKKE hevdet at det er forskning. Jeg skrev at det er forskjell på vitenskap og forskning. Logikk er ikke din sterke side tydeligvis. Anonymkode: 52177...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 10. mars 2021 #15 Del Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 7.3.2021 den 15.53): Er det dette som er vitenskap altså? https://www.mirror.co.uk/news/world-news/secret-video-shot-inside-german-20584332 Anonymkode: 83763...738 Ser ut som det er jorden. Burde avskaffe den planeten for lengst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayo Skrevet 10. mars 2021 #16 Del Skrevet 10. mars 2021 stan skrev (På 7.3.2021 den 17.21): Finn et jævlig eksempel og påstå at ALLE er sånn. Så gretten du skulle være da.. Spørsmålet i hovedinnlegget virket som et retorisk spørsmål for å statuere tragedien i at dyr blir torturert . At all vitenskap eller forskning ikke omhandler dette er så åpenbart at det blir tåpelig å hisse seg opp for dette slik du gjør. Hvor kverulerende går det an å bli? (Nytt retorisk spørsmål) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 10. mars 2021 #17 Del Skrevet 10. mars 2021 stan skrev (På 7.3.2021 den 19.23): Det er jo Jeppe på berget verdig 🙂 Kan du fly? Nei. Kan steiner fly? Nei. Ergo er du en stein. post hoc ergo propter hoc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå