Silva Pluvialis Skrevet 7. mars 2021 #1 Del Skrevet 7. mars 2021 Det frarådes å reise, og det frarådes å samle for mange på et sted. Det frarådes også å feste og skifte partnere hyppig. Hvor ligger landets prioriteringer når de fortsetter med å sende unge voksne på fly til Mexico for å spille inn PH? Samme med EOTB? Hvorfor prioriteres det? Hvorfor ikke heller ha fokus på å opprettholde tilbud for barn, unge, studenter, idrettslag, psykisk syke og andre sårbare grupper? Fedre får ikke være med på barsel, men unge folk får feste i hopetall på et luksushotell i Hemsedal og Mexico? Gir ingen mening. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. mars 2021 #2 Del Skrevet 7. mars 2021 Hvorfor bruker du uforståelige forkortelser både i i overskriften og i HI? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 7. mars 2021 Frøkensina skrev (4 minutter siden): Hvorfor bruker du uforståelige forkortelser både i i overskriften og i HI? Beklager. Jeg mente Ex on the beach og Paradise hotel. Hvorfor sendes dette når det er så mye annet som er viktig å prioritere i en global pandemi? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønder Skrevet 7. mars 2021 #4 Del Skrevet 7. mars 2021 10 minutter siden, Gjenferdet said: Hvor ligger landets prioriteringer når de fortsetter med å sende unge voksne på fly til Mexico for å spille inn PH? Samme med EOTB? Hvorfor prioriteres det? Mener du at det er Regjeringen som har sendt folk til Paradise Hotel? Hva TV3 og Discovery velger å gjøre kan vi lite gjøre med. Innlegget ditt gir liten mening da du retter kritikken i fullstendig feil retning. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. mars 2021 #5 Del Skrevet 7. mars 2021 Gjenferdet skrev (10 minutter siden): Beklager. Jeg mente Ex on the beach og Paradise hotel. Hvorfor sendes dette når det er så mye annet som er viktig å prioritere i en global pandemi? Jeg ser ikke på noen av de og kan ikke forstå hvorfor de er populære nok til å lages helt uavhengig av pandemien. Hvorfor produseres det så mye søppeltv istedet for noe bra? Aner ikke. Men det er ikke myndighetene som lager tvprogram, det er produksjonsfirmaer som jobber for tvkanaler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ro Skrevet 7. mars 2021 #6 Del Skrevet 7. mars 2021 Paradis hotell, regjeringen. Haha. Tror det har blitt en slager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7. mars 2021 #7 Del Skrevet 7. mars 2021 2ro skrev (9 minutter siden): Paradis hotell, regjeringen. Haha. Tror det har blitt en slager. Den skulle jeg sett 😄 Man må klare å skille kortene her. TV3 og Discovery + skal levere og produsere programmer til tross for at vi er i en pandemi. At de klarer å produsere og levere er jo bare superbra. Smittetiltakene før EOTB var vist skikkelig gode og de har tatt de forhåndsreglene de kunne har jeg hørt. Da er det vel ikke noe problem? At PH drar til Mexico midt i en pandemi derimot er jeg skikkelig overrasket over. De burde valgt en lignende løsning som EOTB og filmet i Norge. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 7. mars 2021 #8 Del Skrevet 7. mars 2021 Gjenferdet skrev (6 timer siden): Det frarådes å reise, og det frarådes å samle for mange på et sted. Det frarådes også å feste og skifte partnere hyppig. Hvor ligger landets prioriteringer når de fortsetter med å sende unge voksne på fly til Mexico for å spille inn PH? Samme med EOTB? Hvorfor prioriteres det? Hvorfor ikke heller ha fokus på å opprettholde tilbud for barn, unge, studenter, idrettslag, psykisk syke og andre sårbare grupper? Fedre får ikke være med på barsel, men unge folk får feste i hopetall på et luksushotell i Hemsedal og Mexico? Gir ingen mening. Dette spørsmålet får du nesten rette til produksjonsselskapet og deres oppdragsgivere (tv selskapene som sender programmene) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 7. mars 2021 trønder skrev (17 timer siden): Mener du at det er Regjeringen som har sendt folk til Paradise Hotel? Hva TV3 og Discovery velger å gjøre kan vi lite gjøre med. Innlegget ditt gir liten mening da du retter kritikken i fullstendig feil retning. Nei, men regjeringen kunne stengt grensene for å hindre at folk dro med seg smitte fra utlandet. Hadde grensene blitt stengt så hadde de ikke kunne reise til Mexico heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 7. mars 2021 #10 Del Skrevet 7. mars 2021 Du vet åpenbart ikke hvordan økonomi fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 7. mars 2021 #11 Del Skrevet 7. mars 2021 (endret) Gjenferdet skrev (2 minutter siden): Nei, men regjeringen kunne stengt grensene for å hindre at folk dro med seg smitte fra utlandet. Hadde grensene blitt stengt så hadde de ikke kunne reise til Mexico heller. Er ikke ph deltakere som står for importsmitten. Er utenlandske arbeidstakere. Du tror virkelig ikke at de kommer til å bli testet hele tiden under innspilling og før hjemreise? Tror det er større sannsynelighet for å få corona her i Norge enn innestengt i et hotell i Mexico Endret 7. mars 2021 av Spicymami 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 8. mars 2021 #12 Del Skrevet 8. mars 2021 14 hours ago, Gjenferdet said: Nei, men regjeringen kunne stengt grensene for å hindre at folk dro med seg smitte fra utlandet. Hadde grensene blitt stengt så hadde de ikke kunne reise til Mexico heller. Nå har de vel gått ut å sagt at innspillingen ikke er heldig. Noe mer enn det kan de ikke med dagens lovverk tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. mars 2021 #13 Del Skrevet 8. mars 2021 Gjenferdet skrev (17 timer siden): Nei, men regjeringen kunne stengt grensene for å hindre at folk dro med seg smitte fra utlandet. Hadde grensene blitt stengt så hadde de ikke kunne reise til Mexico heller. Problemet med helt stengte grenser, er at det alltid vil være noen som har en god nok grunn til å få unntak. Og om ikke det skal lages et stort byråkrati for å følge opp ALLE som krysser grensene, om det de gjør er KRITISK nok, så har man frarådet alle unødvendige reiser, og pålagt innreisekarantene. Dessverre så har produksjonsselskapet tenkt at så lenge de tar sine forholdsregler, så unngår de smitte blant deltakere og produksjon. Og dermed så er det ingen fare for at de får med seg smitte hjem igjen. Og det er mange andre som gjør tilsvarende vurderinger. "Det er greit at JEG reiser, bare jeg...., for da kan jeg ikke bli smittet, og heller ikke smitte andre." Tipper det blir fine avisoppslag om det nå viser seg at de får med seg smitte hjem, og det påvises at noen ble smittet på grunn av denne reisen. Da vil de nok legge seg flate og si at dette viste seg å være unødvendig likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Collan Skrevet 8. mars 2021 #14 Del Skrevet 8. mars 2021 Det er av samme grunn som Norges Fotballforbund ville sende A-landslaget til Østerrike på tross av at en i troppen nylig hadde blitt smittet: Penger. Nå ble Fotballforbundet heldigvis presset til å snu, og så viste det et par dager seinere at en av de som skulle ha reist også var blitt syk. Den eneste måten å stoppe slike reiser på er å forby det. Det er ikke forbudt per nå, bare sterkt frarådet og bare for strengt nødvendige reiser. Det å lage et kikkerprogram med folk som skal ha sex med hverandre under Mexicos sol er åpenbart strengt nødvendig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 8. mars 2021 #15 Del Skrevet 8. mars 2021 Susan Sto Helit skrev (2 timer siden): Problemet med helt stengte grenser, er at det alltid vil være noen som har en god nok grunn til å få unntak. Og om ikke det skal lages et stort byråkrati for å følge opp ALLE som krysser grensene, om det de gjør er KRITISK nok, så har man frarådet alle unødvendige reiser, og pålagt innreisekarantene. Dessverre så har produksjonsselskapet tenkt at så lenge de tar sine forholdsregler, så unngår de smitte blant deltakere og produksjon. Og dermed så er det ingen fare for at de får med seg smitte hjem igjen. Og det er mange andre som gjør tilsvarende vurderinger. "Det er greit at JEG reiser, bare jeg...., for da kan jeg ikke bli smittet, og heller ikke smitte andre." Tipper det blir fine avisoppslag om det nå viser seg at de får med seg smitte hjem, og det påvises at noen ble smittet på grunn av denne reisen. Da vil de nok legge seg flate og si at dette viste seg å være unødvendig likevel. Får bare håpe at ingen av de eller andre som trosser rådene kommer hjem med den brasilianske mutasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 9. mars 2021 #16 Del Skrevet 9. mars 2021 23 hours ago, Susan Sto Helit said: Problemet med helt stengte grenser, er at det alltid vil være noen som har en god nok grunn til å få unntak. Og om ikke det skal lages et stort byråkrati for å følge opp ALLE som krysser grensene, om det de gjør er KRITISK nok, så har man frarådet alle unødvendige reiser, og pålagt innreisekarantene. Ja, husker det var helt krise på gamlejobben når de stengte grensene i fjor. Så at de fikk unntak for de stengte grensene nå i februar. (Medisinsk utstyr, felles kontor for nordiske teknikkere i Gøteborg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 9. mars 2021 #17 Del Skrevet 9. mars 2021 Akkurat dette reagerer jeg ikke så veldig på. I disse programmene lever de sammen i en lukket boble isolert fra omverdenen. Så lenge alle deltakere og de i produksjonen holder seg der de er, burde det ikke utgjøre så stor fare. De testes allerede for kjønnssykdommer før start, de slenger nok på en covidtest også. Dessuten tror jeg helt ærlig at akkurat disse menneskene utgjør en større fare hjemme... Tror ikke smittevern står særlig høyt i kurs hos denne gjengen, ref Mario Rivera i fjor på denne tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 9. mars 2021 #18 Del Skrevet 9. mars 2021 Det er flaut 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg