Gjest Janna Skrevet 27. september 2002 #1 Del Skrevet 27. september 2002 Driver nå og prøver ut to rensegelèer om hverandre, som man skal smøre på og vaske av ansiktet en gang om dagen. Den ene er Synergie Pure og den andre er Nivea Beautè (eller no sånt.. hehe). Synes at huden blir littegranne tørr rett etterpå, men alt smusset, de døde hudcellene og det lille "småblanke laget" man av og til har på T-sonen forsvinner og holder seg borte hele dagen. Er det disse geleène som kalles kjemisk peeling?? At de tar bort alt det overflødige og skitne på huden uten at kremen er grovkornet/skrubbete? Det er iallefall deilig forfriskende å føle tørr, glatt og myk hud i ansiktet etter morgenvasken Ikke er de dyre heller. Jeg kjøpte mine på VITA. Noen flere med gode erfaringer med disse gelèene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 5. oktober 2002 #2 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hejia snuppa mi. Nå skal du høre her................. Jeg var litt plaget med småkviser som plutselig kunne poppe frem i løpet av natta. Nå var ikke dette et stooort problem akkurat, for kvisene syntes bare såvidt, men du vet da hvordan vi jenter er Fra før brukte jeg rensekrem på kveldene. Hvilke produkter jeg brukte var det litt dann og vann med. Helt til flytta til Drammen og ble i løpet av 2 mnd myyyyyye mer jålete enn jeg var før Så nå renser jeg huden først med Loreal ideal balanse cleansing milk for normal hud(det vil si de grønne produktene), bruker en bomullsdott og tørker det av, skyller huden med vann og tørker den etterpå. Så bruker jeg Loreal ideal balanse toner. Tar litt på en bomullsdott og drar den over trynet. Lar den tørke inn i huden. Rundt øynene bruker jeg Loreal Hydrafresh eye -gel creme og for resten av ansiktet slår jeg til med en Nivea Visage All day aqua krem. Dette gjentar jeg både morgen og kveld, for fy så skitten huden blir i løpet av en dag i forurensninga i Oslo trafikken.Og dette fungerer kjempe fint. Småkvisene mine har jeg knapt sett noe til etter at jeg begynte med denne rutinen. Og dette høres ut som om det er tatt ut av en reklame, men huden min får en helt annen glød enn uten disse produktene. Skader ikke å forøke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 5. oktober 2002 #3 Del Skrevet 5. oktober 2002 Å ja, det glemte jeg. For å fjerne sminken rundt øynene bruker jeg Loreal (uuuutrolig bra produkter det der asså ) Gentle eye make-up remover, den til sarte øyne. Fungerer fint fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå