Hjertespar Skrevet 1. april 2023 #701 Del Skrevet 1. april 2023 Prøver2021 skrev (På 12.2.2023 den 12.01): Tusen takk dere!! Føles fantastisk ❤️ Hei du! Jeg har ikke vært så veldig aktiv her inne de siste månedene, men jeg husker at jeg fulgte med på deg når du ble gravid i fjor med alt hvilen det innebar… Og så gikk det bra den gangen! gratulerer så mye med datteren ❤️ Det er veldig fint å lese, jeg tar til meg sånne historie spesielt akkurat nå, da jeg er midt i mitt fjerde IVF-forsøk🤞🏻😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #702 Del Skrevet 1. mai 2023 Akkurat nå friker jeg litt ut. Fikk mensen forrige måned (bare to måneder etter fødselen) til tross for fullamming. Vi har bare hatt sex to ganger og da timet etter syklusen, men nå har jeg ikke fått mensen og jeg tok en test hvor det var en svak strek. Tror kanskje det var en skyggestrek, men er likevel skrekkslagen. Altså hadde vært fantastisk med to barn, særlig etter prosessen vi hadde for å få første, men å få et barn bare et år etter føles helt vilt… Jeg er livredd… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. mai 2023 #703 Del Skrevet 1. mai 2023 Oi skjønner du freeker litt ut nå! Men husk at sjansen er veldig liten... mensen oppfører seg ofte helt koko de første månedene etter fødsel - om man i det hele tatt har fått den tilbake. Er vel den svake streken på testen som er mest interessant. Har du bilde? Hvor mange dager siden er det du hadde sex sist? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 7. januar Forfatter #704 Del Skrevet 7. januar Jeg var ikke gravid i mai - heldigvis!! Vi hadde selvfølgelig vært takknemlige for et barn til (for det er virkelig ikke gitt), men jeg var virkelig ikke klar for det der og da. Nå begynner jeg å føle meg gradvis mer klar. Jenta vår blir snart 1 år og vi begynner å tilpasse oss hverdagen som småbarnsforeldre. Det er så fint og krevende på samme tid ❤️ Vi koser oss så med henne. Grunnet mye bivirkninger på prevensjon, har jeg bestemt meg for å slutte. Jeg tok min siste tablett for ca. 1 uke siden. I og med at vi brukte 1 og et halvt år på å få jenta vår, tenker jeg at det vil ta litt tid denne gangen også. Planen var egentlig å unngå visse dager rundt eggløsning, men allerede denne måneden ble det ikke helt sånn. Føles godt å ha ro med tanken om at «skjer det, så skjer det» og ikke minst slippe at det er et press om å bli gravid slik jeg følte det sist. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 5. juli Forfatter #705 Del Skrevet 5. juli JEG ER GRAVID IGJEN 😮 Har ikke gått på prevensjon de siste månedene, men vi har ikke prøvd aktivt. Derfor ble jeg veldig overrasket da det lyste to streker da jeg tok en graviditetstest for to dager siden. Jeg er overrasket, glad og redd på samme tid. Jeg er overrasket fordi det skjedde kjappere enn jeg hadde tenkt og sånn sett passer det ikke helt inn i det som skal skje fremover. MEN jeg tenker det som er ment for å skje, det skjer. Jeg er glad fordi det har skjedd uten å prøve. Tenk hvis vi er så heldige at vi slipper prøving over lengre tid denne gangen! Jeg er redd fordi jeg har så mange dårlige erfaringer fra tidligere. Jeg orker ikke SA eller MA igjen. Det er så tungt 😔 Føler det er typisk at det skjer igjen! Overanalyserer alt. Tok digitalt test i går som slo ut på 3+ og begynte med en gang å tenke at jeg har fått blæremola. Det er det siste jeg ikke har vært gjennom… Krysser fingrene for at høy HCG ikke er et negativt tegn. Planen fremover er at jeg skal ta HCG måling mandag og onsdag. Gynekologen jeg går til vil sikre at det er stigning før jeg får medisiner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 5. juli #706 Del Skrevet 5. juli Gratulerer!!! Så herlig 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. juli #707 Del Skrevet 5. juli Gratulerer kjære deg! ♥️ Hvis man ønsker flere barn, så er det ingenting som er bedre enn at man slipper lange prøveperioder. Det kan være en tung tid når man er inne i det, så sånn sett greit greit å "hoppe over" det Og jeg kan love deg: hvis man skal vente til det passer å bli gravid igjen, så er det som oftest alltid noe som kommer i veien, og det ikke passer helt. Så min erfaring er at man heller bare tilpasser livet etter barna man får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 6. juli Forfatter #708 Del Skrevet 6. juli Mallisa skrev (20 timer siden): Gratulerer!!! Så herlig 😍 Tusen takk! 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 6. juli Forfatter #709 Del Skrevet 6. juli Amatariel skrev (12 timer siden): Gratulerer kjære deg! ♥️ Hvis man ønsker flere barn, så er det ingenting som er bedre enn at man slipper lange prøveperioder. Det kan være en tung tid når man er inne i det, så sånn sett greit greit å "hoppe over" det Og jeg kan love deg: hvis man skal vente til det passer å bli gravid igjen, så er det som oftest alltid noe som kommer i veien, og det ikke passer helt. Så min erfaring er at man heller bare tilpasser livet etter barna man får. Helt sant! Jeg er bare evig takknemlig for å være gravid igjen, men merker jeg blir veldig påvirket av tidligere erfaringer og at det gjør at jeg holder litt igjen 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 11. juli Forfatter #710 Del Skrevet 11. juli (endret) 6+0 Da jeg tok kontakt med privat gynekolog for å starte på medisiner igjen, ville hun at jeg skulle ta blodprøver for å sikre at det var en intakt graviditet. I dag var det duket for svar og samtale. HCG har hatt perfekt stigning, men best av alt; jeg fikk se et bankende hjerte på ultralyd!! ❤️ Jeg er lengre på vei enn jeg trodde - og er allerede i 6+0. Det forklarer hvorfor jeg har vært så kvalm og trøtt de siste dagene, og ikke minst hvorfor jeg fikk 3+ allerede første gang jeg testet. Helt surrealistisk at dette skjer! Ææh, tenk om vi er så heldige at vi slipper lang prøving denne gangen! Nå starter jeg på blodfortynnende og progresteron, og da kan jeg faktisk ikke gjøre noe mer enn håpe 🧡 Endret 11. juli av Prøver2021 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 15. juli #711 Del Skrevet 15. juli Gratulerer så mye🩷🩷 Håper du får et fint svangerskap og at du slipper noe tull denne gangen 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 5. august Forfatter #712 Del Skrevet 5. august 9+4 Jeg var på ny ultralyd i dag siden jeg må fortelle om graviditeten på jobb av ulike årsaker. Alt så perfekt ut så langt. Det føles helt uvirkelig og for godt til å være sant. Formen er dårligere enn sist. Jeg er veldig kvalm fra morgenen av og til midt på dagen, i tillegg er jeg veldig trøtt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 23. august Forfatter #713 Del Skrevet 23. august 12+1 I dag var det duket for neste ultralyd. Alt så fint ut. Babyen var så aktiv og skjønn 🥹🥹 Frem til nå har jeg vært mye redd og bekymret, men i dag kjenner jeg meg lettet og glad. Vi er såå takknemlige!!! Tenk at vi skulle være så heldige å få en så fin overraskelse etter lang prøving og to aborter sist. Nå skal jeg prøve å senke skuldrene og nyte!! 🧡 Lille prinsessa mi skal bli storesøster 🥹👶🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. august #714 Del Skrevet 23. august Gratulerer så masse med flott ultralyd! ❤️ Kos deg masse videre i svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 3. september Forfatter #715 Del Skrevet 3. september 14+2 I dag var det duket for tidlig ultralyd på sykehuset. Alt så veldig bra ut! Jeg ble satt frem noen dager, så nå er foreløpig termin 5. mars 👶🏼 Hun trodde det var en gutt hvis hun skulle tippe, men fortsatt veldig tidlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå