AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Del Skrevet 5. mars 2021 Gjerne ranger 😊 Ylva, Mathilde, Ingrid, Selma, Sigrid, Jenny, Mia, Johanne Albert, Mikkel, Ulrik, Iver, Vetle, Gustav Anonymkode: 25615...bca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Del Skrevet 5. mars 2021 I rekkefølge fra hva Jeg liker best til minst : Selma Jenny Ingrid Ylva Sigrid Mathilde Johanne Mia Mikkel Ulrik Gustav Vetle Iver Albert Anonymkode: f329f...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #3 Del Skrevet 5. mars 2021 Mia og Vetle, Ingrid og Albert. Er ikke så glad i resten av navnene. Uansett, gå for det DERE føler er riktig uavhengig av hva andre tenker om saken. ☺️ Anonymkode: 28a56...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #4 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gjerne ranger 😊 Ylva, Mathilde, Ingrid, Selma, Sigrid, Jenny, Mia, Johanne Albert, Mikkel, Ulrik, Iver, Vetle, Gustav Anonymkode: 25615...bca Selma Ingrid Jenny Johanne Mathilde Sigrid Ylva Mia Mikkel Vetle Iver Albert Ulrik Gustav Anonymkode: 2ef92...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #5 Del Skrevet 5. mars 2021 Hvor kult er det å hete Vetle? Anonymkode: a2a8b...142 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 5. mars 2021 #6 Del Skrevet 5. mars 2021 Mathilde, Ingrid, Selma Mia, Jenny Johanne Ylva Sigrid, Vetle Gustav Ulrik Mikkel Albert Iver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 5. mars 2021 #7 Del Skrevet 5. mars 2021 Jenny, Johanne, Ingrid, Gustav. Resten liker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #8 Del Skrevet 5. mars 2021 Har kun en kommentar. Det er at Ulrik er så vemmelig, at jeg ikke ville brukt det som skjellsord på min verste fiende. Anonymkode: e279a...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 5. mars 2021 #9 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Gjerne ranger 😊 Ylva, Mathilde, Ingrid, Selma, Sigrid, Jenny, Mia, Johanne Albert, Mikkel, Ulrik, Iver, Vetle, Gustav Anonymkode: 25615...bca Ylva og Selma er vakre navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 5. mars 2021 #10 Del Skrevet 5. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor kult er det å hete Vetle? Anonymkode: a2a8b...142 Vet ikke Endret 5. mars 2021 av Lunaris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #11 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har kun en kommentar. Det er at Ulrik er så vemmelig, at jeg ikke ville brukt det som skjellsord på min verste fiende. Anonymkode: e279a...5d1 Såpass. Unødvendig kommentarer. Ts Anonymkode: 25615...bca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 5. mars 2021 #12 Del Skrevet 5. mars 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Gjerne ranger 😊 Ylva, Mathilde, Ingrid, Selma, Sigrid, Jenny, Mia, Johanne Albert, Mikkel, Ulrik, Iver, Vetle, Gustav Anonymkode: 25615...bca Jeg liker best Johanne, Sigrid, Ylva, Iver og Mikkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #13 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Gjerne ranger 😊 Ylva, Mathilde, Ingrid, Selma, Sigrid, Jenny, Mia, Johanne Albert, Mikkel, Ulrik, Iver, Vetle, Gustav Anonymkode: 25615...bca Johanne Sigrid Ingrid Ingen av de andre jentenavnene... Iver Gustav Ingen av de andre guttenavnene.. Anonymkode: f3a5d...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #14 Del Skrevet 5. mars 2021 Syns Mia & Selma, og Vetle er finest. Anonymkode: 9ce90...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #15 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Gjerne ranger 😊 Ylva, Mathilde, Ingrid, Selma, Sigrid, Jenny, Mia, Johanne Albert, Mikkel, Ulrik, Iver, Vetle, Gustav Anonymkode: 25615...bca Matilde, Ylva. Også er resten nedi der. Synes Jenny og Ingrid er forferdelige navn. Iver og Mikkel er søte navn. Anonymkode: ef508...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #16 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Gjerne ranger 😊 Ylva, Mathilde, Ingrid, Selma, Sigrid, Jenny, Mia, Johanne Albert, Mikkel, Ulrik, Iver, Vetle, Gustav Anonymkode: 25615...bca Mathilde Johanne Mia Sigrid Ylva Ingrid Jenny Selma Ulrik Gustav De andre liker jeg ikke! Håper dere vet at Vetle er nynorsk for vesle? Vesle gutten = vetle guten. Anonymkode: 89e52...ae4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #17 Del Skrevet 5. mars 2021 Johanne og Gustav er knallnavn! Sigrid og Mikkel er også fine. De andre ok. Anonymkode: 3449c...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #18 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Gjerne ranger 😊 Ylva, Mathilde, Ingrid, Selma, Sigrid, Jenny, Mia, Johanne Albert, Mikkel, Ulrik, Iver, Vetle, Gustav Anonymkode: 25615...bca Jeg kan si navn jeg synes ikke er fine i de som er nevnt: Jenny, Mia, Johanna Iver, Gustav Anonymkode: e8a6e...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 5. mars 2021 #19 Del Skrevet 5. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 20.05): Gjerne ranger 😊 Ylva, Mathilde, Ingrid, Selma, Sigrid, Jenny, Mia, Johanne Albert, Mikkel, Ulrik, Iver, Vetle, Gustav Anonymkode: 25615...bca Matilde Mia Ingrid Selma Jenny Johanne Sigrid Ylva Ulrik Gustav Vetle Mikkel, Iver og Albert på delt sist Endret 9. mars 2021 av Millimani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå