Gå til innhold

Sex annenhver dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
selma89 skrev (På 6.3.2021 den 15.46):

Du må bare finne ut hva som fungerer for deg :) jeg hadde motsatt opplevelse av @Amatariel og ble stresset av EL-testing og at ting skulle klaffe perfekt. Brukte EL-tester noen måneder for å stadfeste sånn ca hvilken dag jeg har EL, og så droppet jeg det og hadde sex 4 ganger (annenhver dag) i det fertile vinduet - og ble gravid av det. Lykke til 💕

Ja! Er redd det skal gå helt i hode på meg. Har sjekket progestronnivå som lå på 51 på CD 21. Det skulle visst være bra ifølge lege. Jeg tror jeg har falt på sex minst annenhver dag gjennom hele syklusen. Så satser jeg på det holder for meg også😄 

Ts

Anonymkode: 8860b...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja! Er redd det skal gå helt i hode på meg. Har sjekket progestronnivå som lå på 51 på CD 21. Det skulle visst være bra ifølge lege. Jeg tror jeg har falt på sex minst annenhver dag gjennom hele syklusen. Så satser jeg på det holder for meg også😄 

Ts

Blir bra det 😊 Alternativt kan du vurdere temping. Et verktøy som er enkelt og gratis og bekrefter om du har EL. Skulle du få problemer og trenger noe hjelp er det fint å vite fra starten om du har hatt EL, for kort lutealfase eller hva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Amatariel skrev (Akkurat nå):

Blir bra det 😊 Alternativt kan du vurdere temping. Et verktøy som er enkelt og gratis og bekrefter om du har EL. Skulle du få problemer og trenger noe hjelp er det fint å vite fra starten om du har hatt EL, for kort lutealfase eller hva. 

Ja, du sier noe der... kunne kanskje tatt noen sykluser hvor jeg kartlegger EL bare for å vite sikkert. Meeeen, lov å si jeg har en god følelse på denne syklusen?😅 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...