AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #41 Del Skrevet 5. mars 2021 La barnet smøre matpakka selv, davel! Anonymkode: 3d608...0bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #42 Del Skrevet 5. mars 2021 Herreminfred hva folk skal legge seg borti? Hadde dama til eksen smurt matpakken til guttungen hadde jeg bare blitt glad for. Nå får folk gi seg. Ikke rart det blir konflikter i verden. Jeg legger meg ikke borti hva de gjør hjemme med sønnen min med mindre det er noe som går utover guttungen. Er det noe jeg ønsker å ta opp så tar jeg det med faren. Har forsåvidt en god tone med damen til eksen. Hun var litt sjalu mot meg, men det sa jeg at hun bare måtte komme over. Når man er sammen med noen som har barn fra før. Men er det misnøye så tar man det opp med forelderen og ikke den andre. Anonymkode: 3df93...b9f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #43 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts: Hvor gammel er biologisk mor? Har biologisk mor en ny mann? Nytt barn? Eller er hun helt alene etter at samboeren din forlot henne til fordel for deg? Og hvor gammel er hennes tidligere mann/din samboer? Anonymkode: 963db...8d8 Det lukter bitterhet her, har du egne erfaringer du ønsker å snakke om? Anonymkode: 131b1...05f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #44 Del Skrevet 5. mars 2021 Men altså, hvis barnet faktisk spiser grønnsakene fordi hun ikke tør å si at hun ikke liker dem (selv om det virker usannsynlig siden hun spør etter det), hvorfor skulle det være så galt? Jeg hadde bare blitt glad til hvis noen hadde fått til det med mitt barn, som ikke rører andre grønnsaker enn gulrøtter. Det er dessuten fint å kunne spise ting man ikke nødvendigvis er så glad i, sånn at man høflig kan spise det man får servert når man er i selskap for eksempel. Anonymkode: 3572a...8b9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #45 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Far dro på jobb en time om morgenen før deg, og på kvelden er han fremdeles på jobb? Troll! Anonymkode: 99ea7...897 Hmmm...da er mannen min et troll og, da han ofte drar 05.30 og er hjemme rundt 17.30 dagen etterpå. Eller vent..han jobber i helsevesenet, sånn var det ja. Anonymkode: c0f12...b8f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #46 Del Skrevet 5. mars 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Det lukter bitterhet her, har du egne erfaringer du ønsker å snakke om? Anonymkode: 131b1...05f Du mener altså at fordi jeg spør om det, så MÅ jeg ha egen erfaring med dette? 🙄 Faen meg bare på KG det finnes dumme folk 🤦♀️ Jeg er i et velfungerende samboerforhold, med en mann som aldri vil forlate meg 🤗 Anonymkode: fea72...2e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #47 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men altså, hvis barnet faktisk spiser grønnsakene fordi hun ikke tør å si at hun ikke liker dem (selv om det virker usannsynlig siden hun spør etter det), hvorfor skulle det være så galt? Jeg hadde bare blitt glad til hvis noen hadde fått til det med mitt barn, som ikke rører andre grønnsaker enn gulrøtter. Det er dessuten fint å kunne spise ting man ikke nødvendigvis er så glad i, sånn at man høflig kan spise det man får servert når man er i selskap for eksempel. Anonymkode: 3572a...8b9 Kanskje barnet gjør det for å glede ts? Mor sier jo at barnet ikke tørr å si sannheten, barnet har jo enten ikke ha spist det opp, eller har reagert siden mor vet om det... Så kanskje TS skal høre på det mor sier? Anonymkode: 8ffe2...60b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #48 Del Skrevet 5. mars 2021 Ved en passende anledning kan du jo spørre jenta om det er noen andre grønnsaker hun har lyst til å ha i matpakken. F.eks. når du sitter og skriver handleliste, så kan spørre henne. Hvis hun ikke kommer på noe annet hun har lyst på, så kan du foreslå noen eksempler (gulrøtter, sukkererter, stangselleri ...). Se hva hun svarer. Går hun fortsatt for agurk og paprika så vet du at det ikke er fordi hun ikke kan spise det. Eller hvis dere ha et virkelig supert forhold så går det an å snakke om det som skjedde. «Det ble kanskje litt dumt det med den matpakken jeg smurte for deg.» Og snakk om at det er helt greit at hun kan si fra til deg om ting hun ikke liker. Anonymkode: f504f...1a6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #49 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 20.57): Brå sjalusi etter 3 år? Anonymkode: c3ff8...d65 Hvor har jeg skrevet «brått sjalu?». Det kan være at mor har gått med vonde følelser lenge, å at det tipper over for henne når hun ser hva ts gjør bedre enn hun selv. Anonymkode: 779fd...27b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 5. mars 2021 #50 Del Skrevet 5. mars 2021 Hvorfor er dere norske alltid så utrolig konfliktsky?? Om jeg var deg ville jeg ha smurt matpakken med EKSTRA grønnsaker på byttedagen fra nå av! Mor kan ta seg en bolle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 5. mars 2021 #51 Del Skrevet 5. mars 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: Far dro på jobb en time om morgenen før deg, og på kvelden er han fremdeles på jobb? Troll! Anonymkode: 99ea7...897 Ja, fordi alle som jobber i dette landet jobber fra 9-15? 😳🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #52 Del Skrevet 5. mars 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje barnet gjør det for å glede ts? Mor sier jo at barnet ikke tørr å si sannheten, barnet har jo enten ikke ha spist det opp, eller har reagert siden mor vet om det... Så kanskje TS skal høre på det mor sier? Anonymkode: 8ffe2...60b Ja men gjør det noe i såfall? Mitt barn kan gjerne spise grønnsaker for å glede hvem som helst, så lenge han spiser det... Anonymkode: 3572a...8b9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #53 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kanskje barnet gjør det for å glede ts? Mor sier jo at barnet ikke tørr å si sannheten, barnet har jo enten ikke ha spist det opp, eller har reagert siden mor vet om det... Så kanskje TS skal høre på det mor sier? Anonymkode: 8ffe2...60b På hvilken måte er det skadelig å spise noe man ikke liker, i dette tilfellet grønnsaker? Dersom barnet faktisk blir opphovnet/er allergisk mot visse typer grønnsaker, er det jo veldig spesielt at mor ikke har opplyst barnets far om dette tidligere. Mor sier jo også at ts skal «slutte å fore barnet med grønt», så man kan få inntrykk av av barnet helst ikke skal spise grønnsaker. Enten er mor ikke opptatt av sunt kosthold, eller så vil hun bare gjøre seg vanskelig og finne noe å «ta» ts for. Synd er det for barnet uansett. Anonymkode: 6cc9d...1a1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #54 Del Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 7.30): Tror ikke det er sjalusi. Plutselig sjalu etter 3 år? Anonymkode: 9eb63...a7f Hvem har sagt at hun plutselig har blitt sjalu? Noen slags problemer må jo denne moren ha, som får seg til å skrive slikt til et annet menneske: AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 19.57): Hun skrev også i meldingen at jeg var udugelig og bør ta barnet mer på alvor., men at hun ikke kunne «forvente noe mer av meg, siden jeg bare var 26 år og heldigvis ikke hadde barn selv»... Anonymkode: 6cc9d...1a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #55 Del Skrevet 6. mars 2021 Kan far på en forsiktig måte spørre barnet om det stemmer at hun reagerer på grønnsaker? Hun tør vel å snakke om det med sin far i såfall? Men finn en naturlig måte å flette det inn i samtalen så det ikke evt kommer frem om mor har løyet. Eller at det blir ubehagelig for barnet pga at hun ikke har turt å sagt dette men spist grønnsakene og latet som ingenting Uansett, utrolig ufin melding! Ville ikke svart. Anonymkode: 5d255...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 6. mars 2021 #56 Del Skrevet 6. mars 2021 Ignorer og fortsett å smør matpakke. Herregud, mor har ingenting med å blande seg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #57 Del Skrevet 6. mars 2021 Svar at jenta ikke tør å si i fra at matpakken mor smører er både kjedelig og usunn, men at du selvfølgelig skal slutte å smøre matpakken om det er det mor vil. Anonymkode: 9af14...d29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #58 Del Skrevet 6. mars 2021 Kanskje det er moren som foretrekker kantinekort? Anonymkode: ce5c1...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 6. mars 2021 #59 Del Skrevet 6. mars 2021 Outlander skrev (14 timer siden): Hvorfor er dere norske alltid så utrolig konfliktsky?? Om jeg var deg ville jeg ha smurt matpakken med EKSTRA grønnsaker på byttedagen fra nå av! Mor kan ta seg en bolle. Fordi vi ikke liker krig i Norge. Siden du er så opptatt av å tråkke ned på «oss norske» hadde det vært interessant å vite hva salgs kultur du selv kommer fra. Du tilhører kanskje en kultur som elsker konflikt og krig siden du selv ønsker å hisse opp til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #60 Del Skrevet 6. mars 2021 Raven.Writingdesk skrev (1 time siden): Fordi vi ikke liker krig i Norge. Siden du er så opptatt av å tråkke ned på «oss norske» hadde det vært interessant å vite hva salgs kultur du selv kommer fra. Du tilhører kanskje en kultur som elsker konflikt og krig siden du selv ønsker å hisse opp til det? Krig 😂 Nå overdriver du vel voldsomt her? Det er snakk om en matpakke. Anonymkode: 9af14...d29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå