Gå til innhold

Jeg har det kjipeste livet ever!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Singel med barn. 

Det går i jobb og hjem (mat, husarbeid og barn). 

Og når ungene er hos far skjer det ingenting. Liten familie og få venner. Tragisk. Ikke hatt sex eller nærkontakt så lenge jeg kan huske. 

Dette livet er rett å slett kjipt og kjedelig og lite verdt.

Ser ingen gleder og er deprimert. Prøvd Tinder, men får ikke match. Hva gjør man. Begynner å bli desperat her nå. 

Hva gjør man? 

Anonymkode: c5c97...b8d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Her er følelsen den same. Jobb, studie....rutiner...Er mann. Om du trenger å prate, så er jeg i same livssituasjon.

Anonymkode: 30dd1...189

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Singel med barn. 

Det går i jobb og hjem (mat, husarbeid og barn). 

Og når ungene er hos far skjer det ingenting. Liten familie og få venner. Tragisk. Ikke hatt sex eller nærkontakt så lenge jeg kan huske. 

Dette livet er rett å slett kjipt og kjedelig og lite verdt.

Ser ingen gleder og er deprimert. Prøvd Tinder, men får ikke match. Hva gjør man. Begynner å bli desperat her nå. 

Hva gjør man? 

Dette er vel en normalsituasjon hos de aller fleste i dag. Ikke for å være hard med deg, men dette er definitivt ikke det kjipeste livet ever. 

Tenker du har alle muligheter til å snu situasjonen din. Finn og gjør ting som du liker. Finn deg hobbyer, kom deg ut om dagene, oppsøk grupper med mennesker i, vær til nytte. Kanskje møter du kjærligheten på veien. Eller finner deg venner/nettverk. 

Du må opp å stå i ditt eget liv, ikke dvel ved elendigheten. Det er kun du som må gjøre noe med det. Ingen gjør det for deg. 

Anonymkode: 790ee...f70

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Da må DU sørge for å prøve noe nytt. Ta et kurs, lær å lage en ny rett, møte nye mennesker, begynn med kampsport, skaff deg en by hobby, bli med i en turgruppe eller begynn å trene på et treningssenter. Ut og gå tur, lær deg å fiske, ta en telttur, oppsøk nye steder, gå tur en helt annen plass enn du gjør. 

Rett og slett, finn en ny versjon av deg, finn ut hva som er BRA for deg. Når DU har det BRA så følger det med godt humør. Godt humør gir god utstråling og god utstråling er vanskelig å stå imot. Finn livsgnisten igjen rett og slett, du har gått i din egen hverdagsfelle og må finne ut av en ny 😊

Anonymkode: a967d...dca

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er misunnelig på deg som har barn. 

Anonymkode: 3d533...88b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du har da mye godt i livet ditt. Ingen mann gjør livet ditt komplett. Hvis du ikke er fornøyd alene, så blir du det ikke med en mann heller. Du har et liv. Lag deg et godt et.

Anonymkode: f6f36...a67

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du har absolutt ikke det kjipeste livet ever. Hvis du er kvinne kan du gå på tinder og finne deg en mann dersom du ønsker det

Anonymkode: 855aa...842

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil du bytte? Jeg bor i en minileilighet med mann og barn, står i en skikkelig jobbkonflikt som suger ut alt av meg, og en mann som jobber hver kveld. 

Jeg vet det blir bedre. Men jeg må jobbe for det selv. 

Anonymkode: bf38b...c0a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

du har jobb. Du har barn. Du har en far til barnet som stiller opp så du har tid til seg selv. Du har litt familie. 

altså, noen må ta seg sammen og ta i et tak for seg selv og ikke lulle seg ned i selvmedlidenhet. 

Anonymkode: 46c37...fce

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du har absolutt ikke det kjipeste livet ever. Hvis du er kvinne kan du gå på tinder og finne deg en mann dersom du ønsker det

Hvem er den tullingen som skriver slike ting og gir andre en oppfatning om at alle menn er så snille og gode at alle kvinner vil ha dem i livet sitt!? Det er så SYKT mange drittsekker og dårlige menn der ute, og om man er ensom så vil man heller være alene enn å være med noen som tilføre livet dritt! Slutt å fremstill alle menn som fantastiske individer når flesteparten av dere er utro og slemme. 

Anonymkode: 5fbba...172

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem er den tullingen som skriver slike ting og gir andre en oppfatning om at alle menn er så snille og gode at alle kvinner vil ha dem i livet sitt!? Det er så SYKT mange drittsekker og dårlige menn der ute, og om man er ensom så vil man heller være alene enn å være med noen som tilføre livet dritt! Slutt å fremstill alle menn som fantastiske individer når flesteparten av dere er utro og slemme. 

Anonymkode: 5fbba...172

Bare sprøyt det der beklager. Kvinner må slutte å være så kresne, menn er i overtall. En dame kan alltid gå ut og finne seg en god mann om hun ønsker.

AnonymBruker
Skrevet

Du har et helt normalt liv. Det er langt det kjipeste du kunne hatt. Du kunne vært syk, du kunne vært au-pair i et annet land osv osv. 

Før du vet ordet av det, er ungen ute av redet. sett pris på tiden du har nå. 

Det er hektisk en periode, men så kan man begynne å bruke mer tid på seg selv.

Finn deg en hobby, noe å bruke tid på etter hvert. 

Anonymkode: b4e4e...dc5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har vi ikke alle det litt sånn under korona? Jeg var selv gjennom en laang depresjon der jeg tenkte jeg er lavmål og ikke har et liv. Det er ikke noe gøy. Men så endret jeg litt perspektiv. Tenkte at jeg har ingen kjæreste lenger, men et fantastisk barn jeg elsker over alt. Og uten eksen hadde jeg ikke hatt han, da hadde jeg hatt fullt opp med stress om at jeg var barnløs. Er ekstremt takknemlig hver dag for barnet, tenk om jeg ikke hadde hatt han, og tenk om ikke du hadde hatt barna dine. Ei heller har jeg god råd og har følt meg underlegen og skamfull pga det, men når jeg tenker meg om er jeg heldig som har en omsorgsfull personlighet og et pent utseende, det kunne også vært så mye verre. Har angst og sliter med sjenanse, men jeg kunne hatt kreft eller vært i rullestol. Man har lite men man har også så mye, når man ikke ser det gjennom et konformativt, norskt nåløye. Livet handler ikke om å ha det perfekte instagramlivet, er en grunn for at sosiale medier har økt depresjoner hos befolkningen.  

Anonymkode: 66a91...f6d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Deprimerte folk burdenikke ha mat.. BV?

Anonymkode: 85cee...f7f

AnonymBruker
Skrevet

Ta D-vitamin. 

Mangel fører til depresjon.

Anonymkode: f8082...932

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er bås. Finn deg en hobby som du er aktiv i den uken du ikke har barn. Vet om flere som har funnet seg partner på den måten.

Anonymkode: 2af40...6d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kunne vært verre. Du har fortsatt muligheter. Jeg er singel og alene med barn 100%. Komplett umulig å finne noen ny, de løper av gårde så fort de innser at jeg ikke har «barnefri». Men jeg gidder ikke å sture over det. Trener, er på fritidsaktiviteter, lager god mat og koser meg med litt vin i helgene – det blir hva man gjør det til selv ;). 

Anonymkode: 2669f...442

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar. 

Alt føles ihvertfall kjipt nå. Ikke bare pga jeg er uten mann. 

At det ikke skjer noe særlig kjekke ting. 

Glad jeg har barna mine, men er tøffe tak med det og, 

Håper ting kan snu, men det gjør ikke det av seg selv. 

At det kan gå evigheter uten at jeg hører fra venner og familie og er sårt. Føler meg ensom. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

En dame kan alltid gå ut og finne seg en god mann om hun ønsker.

Det der er så bullshit. Vært singel et år nå, og har virkelig prøvd! Men mannfolka vil jo bare ha sex og moro - ingen som er seriøse lenger i det hele tatt! Det ER faktisk ikke så lett for damer, nei.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det der er så bullshit. Vært singel et år nå, og har virkelig prøvd! Men mannfolka vil jo bare ha sex og moro - ingen som er seriøse lenger i det hele tatt! Det ER faktisk ikke så lett for damer, nei.

Enig her. De er ute etter bare sex og moro. Og er gjerne i forhold og. Uff. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...