Gå til innhold

Stygt underliv

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 13.48):

Jeg er 22 år og har et ekstremt stygt underliv. Jeg har lange kjønnslepper og det skjer hele tiden at de faller ut utenfor trusen. Det er også utrolig skummelt å ha sex, fordi jeg er redd gutten skal reagere, og jeg gruer meg alltid. Jeg unngår se meg selv i speilet naken, fordi da begynner jeg nesten å gråte hver gang. Jeg har også sett flere av mine venninner nakne, og de er så fine sammenlignet med meg. Jag vil operere, men kan ikke bruke så mye penger på det. 

Anonymkode: b2c5c...f15

Jeg liker at de stikker ut. Slik du fremstiller det så hadde du fått en reaksjon fra meg ja, men det var av en veldig positiv karakter. 

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Underlivet ditt er nok helt perfekt. Mange menn synes store og lange lepper er flott, og det samme med små. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 13.48):

Jeg er 22 år og har et ekstremt stygt underliv. Jeg har lange kjønnslepper og det skjer hele tiden at de faller ut utenfor trusen. Det er også utrolig skummelt å ha sex, fordi jeg er redd gutten skal reagere, og jeg gruer meg alltid. Jeg unngår se meg selv i speilet naken, fordi da begynner jeg nesten å gråte hver gang. Jeg har også sett flere av mine venninner nakne, og de er så fine sammenlignet med meg. Jag vil operere, men kan ikke bruke så mye penger på det. 

Anonymkode: b2c5c...f15

Hva med å finne en nettside (kanskje fetlife) og dele et før-bilde, og så opprette en spleis mot at lov lover å dokumentere utvikling og sluttresultat. 
Du trenger jo ikke fortelle hvem du er eller vise ansikt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...