Gå til innhold

Stygt underliv


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har også lange kjønnslepper og ikke et estetisk pent underliv. Jeg begynte å spare penger til operasjon da jeg var 15 år. Da jeg målte de var de rundt 5-6cm om jeg ikke husker helt feil. De var også ubehagelige under aktivitet osv. Nå er jeg 23 og kjønnsleppene har blitt mindre følsomme, og dermed ikke plagsomme under aktiviteter. Jeg begynte å ha sex når jeg var 17-18.  Den dag idag har jeg hatt ca. 40 sexpartnere. Jeg har aldri fått én eneste kommentar på at underlivet mitt er stygt, eller at jeg har lange kjønnslepper. Om de har tenkt det, har det ikke vært noe hinder. De jeg har hatt kjemi med, har jeg møtt flere ganger, så jeg vet at kjønnsleppene mine aldri har vært et issue. 

Anonymkode: f49cb...4ec

  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er 22 år og har et ekstremt stygt underliv. Jeg har lange kjønnslepper og det skjer hele tiden at de faller ut utenfor trusen. Det er også utrolig skummelt å ha sex, fordi jeg er redd gutten skal reagere, og jeg gruer meg alltid. Jeg unngår se meg selv i speilet naken, fordi da begynner jeg nesten å gråte hver gang. Jeg har også sett flere av mine venninner nakne, og de er så fine sammenlignet med meg. Jag vil operere, men kan ikke bruke så mye penger på det. 

Anonymkode: b2c5c...f15

Til trøst; alle underliv er stygge. Kjønnsorganer er generelt stygge. 

Anonymkode: 954d1...5a4

  • Liker 2
Skrevet

Jeg har sett noen episoder av naked attraction, og hele konseptet er bare galt. Det å vurdere en kvinnes underliv og kropp basert på utseendet er helt sykt for meg. Det har kun ført til verre komplekser. Greit nok at programmet skal vise et mangfold av underliv, men hva med dem som ikke blir valgt? Det ødelegger selvtilliten til alle som ser ut som det som ikke ble valgt. I tillegg styrker det tanken om at underliv er viktig når man skal møte en ny partner. Programmet er kanskje ment å normalisere underliv, men har på flere måte motsatt effekt. 

  • Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

det å oppfordre noen til å legge ut bilder av eget kjønnsorgan blir for dumt, håper du blir rapportert for det!

 

Her snakker vi om hvor naturlig og fint hvilket som helst kjønnsorgan er, så skal vifte med den moralske pekefingeren din. Det blir litt patetisk.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan de være så lange at de faller utenfor trusen?? 

Hvis det er såpass så får du jo dekka operasjon såklart. Men jeg tror du overdriver ekstremt. 

Anonymkode: de8cc...924

AnonymBruker
Skrevet
Anonymbruker1857 skrev (27 minutter siden):

Jeg har sett noen episoder av naked attraction, og hele konseptet er bare galt. Det å vurdere en kvinnes underliv og kropp basert på utseendet er helt sykt for meg. Det har kun ført til verre komplekser. Greit nok at programmet skal vise et mangfold av underliv, men hva med dem som ikke blir valgt? Det ødelegger selvtilliten til alle som ser ut som det som ikke ble valgt. I tillegg styrker det tanken om at underliv er viktig når man skal møte en ny partner. Programmet er kanskje ment å normalisere underliv, men har på flere måte motsatt effekt. 

Det er jo det som er meningen med akkurat det konseptet, å basere tiltrekningen på utseende. Om du har sett på programmet så hadde du skjønt hva som er greia, det blir som oftest påpekt positive trekk med alle og de som "ryker" er ofte glade for at de turte å stille opp. 

Programmet er ikke LAGET for å normalisere underliv. Ærlig talt. 

Anonymkode: 88d98...7bf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte og føler at det hindrer meg i å ha sex. Det ser så sykt vulgært ut og jeg er egentlig en sjenert person. Mange her sier der er vanlig, men jeg har aldri sett noen som ser ut som meg, og ja jeg har sett mye porno og disse "se jeg har tatt bilder av tusen kvinnelige underliv for å normalisere underliv" javel, fortsatt ser ingen ut som meg, så jeg føler meg bare enda mer dritt.  

Anonymkode: 7ff76...290

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan kan de være så lange at de faller utenfor trusen?? 

Hvis det er såpass så får du jo dekka operasjon såklart. Men jeg tror du overdriver ekstremt. 

Anonymkode: de8cc...924

Kommer an på undertøy, men dette skjedde meg mye i mine yngre dager da jeg brukte stringtruser. 

Anonymkode: 7ff76...290

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg også, hvis lange kjønnslepper er stygt. Ærlig: Jeg driter i det. Hvis fyren ikke liker det, too bad 🤷‍♀️ Liker ikke alle penisene jeg har sett jeg heller, så.

Anonymkode: 94046...f1e

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye koster operasjonen? 

Anonymkode: 05834...5c7

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på rommets regler.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører alle sier det er like vanlig med lange. Jeg har til gode å se like mange som har lange. Stort sett har de fleste korte eller så vidt utenfor. Det at leppene stikker litt utenfor er ikke det samme som lange. Programmet  naked attraction viser jo også det ganske tydelig at det er mange flere med korte lepper..  følte meg ikke noe bedre etter å ha sett det! 

Anonymkode: 0b4ff...a08

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Dårlig gjort av deg å projisere din usikkerhet over på andre, og å fremme dårlig selvtillit hos andre kun fordi du selv ga etter for dine selvdestruktive og vonde tanker. Dette innlegget var bare jævlig å lese, og jeg håper virkelig ikke at trådstarter hører på deg. Få hjelp for problemene dine i stedet for å la det gå utover andre sårbare. Knyter seg i magen min bare jeg tenker på at en ung jente kan ta til seg det du skriver her. Det er lov å være usikker og det er lov å ha dårlig selvtillit, men å oppfordre andre til operere seg for å fikse dårlig selvtillit, det er det dummeste jeg har hørt. 

Anonymkode: 88d98...7bf

Vet du. Det dummeste jeg vet er når folk som ikke er i noens situasjon eller som som person er anderledes en den aktuelle personen, skal sitte å diktere hvordan den andre personen skal føle seg. Bare det faktum å forsøke å snakke andre mennesker unna det å gjøre inngrep som kan bedre selvtilliten deres og livskvaliteten deres betraktelig er en grusom ting å gjøre - selv om det kanskje er godt ment. Selv om du kom over kompleksene dine og aksepterte eget utseende betyr ikke det at andre kommer til å gjøre eller trenger å gjøre det.

Selv hadde jeg booket time for konsultering til nosejob når jeg var 19. planen var å ta underlivet etter det. 

Jeg hadde jobbet og spart opp 35 000,- som skulle dekke nesa. 
Så satt ei jeg jobbet med (som naturligvis hverken hadde stor nese og sikkert ett pent underliv) og skulle være white night og stoppe meg fra å operere. 

Jeg kom til å "vokse det av meg" sa hun. 
Det faktum at jeg var redd i tillegg gjorde at jeg feiget ut.
 

Ja - for siden hun endte opp med å føle seg bedre i midten av tjueårene så kom jo gaaarantert jeg til å gjøre det samme... 

Nå 12 år senere har jeg passert 30 og jeg føler meg styggere enn noen gang. Angrer hver eneste dag jeg ser meg i speilet på at jeg ikke ignorerte kollegaen og gikk til Aleris. Jeg kunne hatt ett liv hvor jeg følte meg bra. Hvor jeg følte meg pen. 
 

Hvorfor jeg ikke tar operasjon nå?

Fordi jeg har etablert meg med alt for mange utgifter her i livet til å spare opp til slike operasjoner (som har blitt enda dyrere) og alle rundt meg kommer til å kommentere endringene jeg har gjort og det er flaut.

Hadde jeg gjort dette når jeg var 19 hadde ingen merka noe. Jeg bodde ikke her og kjente ingen her da. Jeg hadde kommet hit med det utseende og det er mer sosialt akseptert at noen på 19 fikser kroppen enn noen på 32.

Jeg går med ett håp om å komme i en situasjon hvor jeg knuser nesa og at den blir så skadet at de bare må igjennoppbygge hele greia og at jeg kan få den slik jeg vil. 

 

Angående det å søke hjelp:

Det prøvde jeg. Da havna jeg på en tre mnd venteliste fordi jeg ikke var så syk at jeg hadde selvmordstanker. 
 

Den eneste som kan hjelpe meg er en dyktig kirurg. 
Så sitt ikke å belær meg hvilke råd jeg skal gi andre og ikke. Du aner ikke hva folk går å føler på, og det er MANGE som fikser underliv og nese som føler seg mye bedre etterpå.

 

Anonymkode: f02c9...f35

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Vet du. Det dummeste jeg vet er når folk som ikke er i noens situasjon eller som som person er anderledes en den aktuelle personen, skal sitte å diktere hvordan den andre personen skal føle seg. Bare det faktum å forsøke å snakke andre mennesker unna det å gjøre inngrep som kan bedre selvtilliten deres og livskvaliteten deres betraktelig er en grusom ting å gjøre - selv om det kanskje er godt ment. Selv om du kom over kompleksene dine og aksepterte eget utseende betyr ikke det at andre kommer til å gjøre eller trenger å gjøre det.

Selv hadde jeg booket time for konsultering til nosejob når jeg var 19. planen var å ta underlivet etter det. 

Jeg hadde jobbet og spart opp 35 000,- som skulle dekke nesa. 
Så satt ei jeg jobbet med (som naturligvis hverken hadde stor nese og sikkert ett pent underliv) og skulle være white night og stoppe meg fra å operere. 

Jeg kom til å "vokse det av meg" sa hun. 
Det faktum at jeg var redd i tillegg gjorde at jeg feiget ut.
 

Ja - for siden hun endte opp med å føle seg bedre i midten av tjueårene så kom jo gaaarantert jeg til å gjøre det samme... 

Nå 12 år senere har jeg passert 30 og jeg føler meg styggere enn noen gang. Angrer hver eneste dag jeg ser meg i speilet på at jeg ikke ignorerte kollegaen og gikk til Aleris. Jeg kunne hatt ett liv hvor jeg følte meg bra. Hvor jeg følte meg pen. 
 

Hvorfor jeg ikke tar operasjon nå?

Fordi jeg har etablert meg med alt for mange utgifter her i livet til å spare opp til slike operasjoner (som har blitt enda dyrere) og alle rundt meg kommer til å kommentere endringene jeg har gjort og det er flaut.

Hadde jeg gjort dette når jeg var 19 hadde ingen merka noe. Jeg bodde ikke her og kjente ingen her da. Jeg hadde kommet hit med det utseende og det er mer sosialt akseptert at noen på 19 fikser kroppen enn noen på 32.

Jeg går med ett håp om å komme i en situasjon hvor jeg knuser nesa og at den blir så skadet at de bare må igjennoppbygge hele greia og at jeg kan få den slik jeg vil. 

 

Angående det å søke hjelp:

Det prøvde jeg. Da havna jeg på en tre mnd venteliste fordi jeg ikke var så syk at jeg hadde selvmordstanker. 
 

Den eneste som kan hjelpe meg er en dyktig kirurg. 
Så sitt ikke å belær meg hvilke råd jeg skal gi andre og ikke. Du aner ikke hva folk går å føler på, og det er MANGE som fikser underliv og nese som føler seg mye bedre etterpå.

 

Anonymkode: f02c9...f35

Nei. Bare nei. 

Anonymkode: 88d98...7bf

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle har ikke et "pent" underliv, men er mange andre ting å spille på enn kun kjønnsorganet. Personlighet, kjemi, kropp ellers osv er andre ting som er minst like viktig.

Anonymkode: d8779...45a

Gjest HarryDotter
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 16.13):

I dette programmet er det nesten ikke kvinner med synlige indre kjønnslepper og bidrar bare enda mer til fremmedgjøring av lange indre kjønnslepper. Dessverre.

Anonymkode: 655a5...f80

Men rasjonell tankegang er et fremmedord? For når man sliter med usikkerhet så er det ikke mulig å forandre syn på sin egen kropp?

Altså...se dere rundt! Hvor mange forskjellige ører, neser, øyne og kropper ser dere i hverdagen? Hvorfor tror man da at alle andre kvinner har korte kjønnslepper?! Det er like mange forskjellige kjønnslepper der ute som det er kvinner.

Jeg har til dags dato ikke sett et eneste stygt underliv. Min preferanse er store kjønnslepper, men det betyr ikke at de uten er stygge i mine øyne. Tvert imot. Jeg syntes begge deler er sykt fint, men har en liten ekstra hang til lepper med god størrelse på. Jeg liker det når jeg slikker.

 

Så det er ingen grunn til å være bekymret for underlivet sitt. Folk har preferanser, men for de fleste er ikke dette dealbreakers uansett. Utseende der nede betyr så utrolig lite.

AnonymBruker
Skrevet

Vet godt hvordan du har det. Skal operere i juli og gleder meg sinnsykt. Tror ingen som ikke har samme problem har forutsetning til å forstå 😕

Anonymkode: f742e...0a3

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet godt hvordan du har det. Skal operere i juli og gleder meg sinnsykt. Tror ingen som ikke har samme problem har forutsetning til å forstå 😕

Anonymkode: f742e...0a3

Det tror ikke jeg heller. Vurderer også operasjon.. 

Anonymkode: 0b4ff...a08

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 13.48):

Jeg er 22 år og har et ekstremt stygt underliv. Jeg har lange kjønnslepper og det skjer hele tiden at de faller ut utenfor trusen. Det er også utrolig skummelt å ha sex, fordi jeg er redd gutten skal reagere, og jeg gruer meg alltid. Jeg unngår se meg selv i speilet naken, fordi da begynner jeg nesten å gråte hver gang. Jeg har også sett flere av mine venninner nakne, og de er så fine sammenlignet med meg. Jag vil operere, men kan ikke bruke så mye penger på det. 

Anonymkode: b2c5c...f15

Mange menn liker lange kjønnslepper, så ikke vær bekymret. Kan faktisk være veldig deilig å ha sex med ei som har store kjønnslepper. Har drømt om det siden jeg var i 13-14 årsalderen, syntes faktisk det var veldig opphissende å se damer med store kjønnslepper. Vær stolt over kroppen din, du er unik.

Skrevet

Jeg synes det er sexy med synlige kjønnslepper 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...