AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Jeg er 22 år og har et ekstremt stygt underliv. Jeg har lange kjønnslepper og det skjer hele tiden at de faller ut utenfor trusen. Det er også utrolig skummelt å ha sex, fordi jeg er redd gutten skal reagere, og jeg gruer meg alltid. Jeg unngår se meg selv i speilet naken, fordi da begynner jeg nesten å gråte hver gang. Jeg har også sett flere av mine venninner nakne, og de er så fine sammenlignet med meg. Jag vil operere, men kan ikke bruke så mye penger på det. Anonymkode: b2c5c...f15
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Mitt underliv er også "stygt", med store lepper og alt. Det er ikke så mye å gjøre med det annet enn å akseptere det tenker jeg. Ja, annet enn å oppsøke kunnskap om at det er mange "av oss". Altså, hvis du er med en mann som er forelsket i deg, så er vel utseendet til underlivet det siste han. Fungerer det som det skal? Kan du ha sex, så er det det som betyr noe. Jeg har aldri vært noe fan av random sex, og har kun sex med de jeg tenker at jeg vil være med og som jeg tenker vil være med meg. Hvis det er sånn at noen avviser deg på grunn av kjønnslepper, da vil ikke du ha ham heller. Makan til overfladiskhet! Hvis du får råd kan du operere når du blir eldre og får bedre råd. Men muligheten for at du har funnet måter å forsone deg med underlivet ditt er stort. Bare husk at det i hverdagen ikke er noen som ser det. Anonymkode: b5e92...a1d 3
Kenelz Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Mange som har det og dersom det plager deg fysisk (gjør eks. vondt, irriterer, osv) kan du forhøre med din fastlege og kanskje få en operasjon dekt. Kjønnslepper i seg selv er mange som bryr seg fint lite om og din framtidige partner blir neppe å bry seg eller tenke over kjønnsleppene dine. 😊 1
Hasselnøtter Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 Kjære deg. 💗 Lange kjønnslepper er ikke stygt! Vi er forskjellige. Jeg har lange selv, og har aldri noen sinne møtt en mann som mener det er negativt. Og jeg har spurt, for jeg var veldig usikker pga dette tidligere. De jeg har spurt har først ikke forstått hva jeg mener, og så når jeg har forklart og vist i detalj, har de bare sagt at "det er jo helt vanlig". Det betyr ingenting. 10
Gjest Smeltemann Skrevet 4. mars 2021 #5 Skrevet 4. mars 2021 Kjønnslepper kommer i forskjellige størrelser, samme som at noen har store ører. Er det en skikkelig kjæreste du har så driter han i store eller små.
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. mars 2021 #6 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er 22 år og har et ekstremt stygt underliv. Jeg har lange kjønnslepper og det skjer hele tiden at de faller ut utenfor trusen. Det er også utrolig skummelt å ha sex, fordi jeg er redd gutten skal reagere, og jeg gruer meg alltid. Jeg unngår se meg selv i speilet naken, fordi da begynner jeg nesten å gråte hver gang. Jeg har også sett flere av mine venninner nakne, og de er så fine sammenlignet med meg. Jag vil operere, men kan ikke bruke så mye penger på det. Anonymkode: b2c5c...f15 Hvis de er så lange at de faller ut utenfor trusen og plager deg med smerter når du går eller feks sykler, så får du dekket hjelp til å gjøre noe med det. Men du skal vite en ting, det er mange som har lange kjønnslepper. Og mange menn synes det er helt fint Menn er skapt forskjellig, det er også kvinner. Slapp av og nyt sexen.
MortenMinstelønn Skrevet 4. mars 2021 #7 Skrevet 4. mars 2021 (endret) Du hadde fått meg bare fordi du er så opptatt av detaljer. Hvem faen bryr seg som det du snakker om? Er litt over 30 og er trolig for gammel, men ta deg sammen, da. Finn fokus et annet sted. Du er trolig perfekt, og så kødder hjernen med deg. Endret 4. mars 2021 av MortenMinstelønn 7
Blue81 Skrevet 4. mars 2021 #8 Skrevet 4. mars 2021 Hei hei. Underliv kommer i alle slags fasonger. Men om det er plagsomt,så ta en tur til fastlegen og be om en henvisning til kirurg. Da kan du få det dekket om legen mener du oppfyller kravene 1
Antlers Skrevet 4. mars 2021 #9 Skrevet 4. mars 2021 Her er det nok stor sannsynlighet for at du faktisk ser helt normal ut nedentil, men at du har blitt opphengt i dette komplekset og overdriver hvor rart det er. Jeg husker godt usikkerhetene jeg hadde da jeg var på din alder, og det viste seg at det ikke stemte med virkeligheten i det hele tatt. Jeg trodde f.eks jeg hadde kjempestor nese, og at ørene mine var utstående - noe som objektivt sett er helt feil, men neida, det trodde jeg ikke på når andre fortalte meg det... Om 10 år ser du forhåpentligvis, og antageligvis, annerledes på det. Med alderen blir man som regel mye tryggere på egen kropp, og kan le av hvor selvkritisk man var som ung. Man kan selvsagt fortsatt ha komplekser, men det er liksom ikke så overdrevent og dramatisk lenger. Jeg tenker at det sikkert er enda vanskeligere i dag, siden man blir bombardert med "perfekte" mennesker i alle medier, og mange "forskjønnende" operasjoner og injeksjoner har blitt normalisert. Attraktive folk kutter eller fyller på ting i friske og fine kroppsdeler fordi de tror de ikke er bra nok som de er - ikke fordi noen har sagt at de burde gjøre det, men fordi egne komplekser kombinert med daglige påminnelser av hvordan man helst skal se ut nå for tiden kan gjøre det vanskelig å stå imot. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #10 Skrevet 4. mars 2021 Som de fleste andre her sier, kjønnslepper kommer i alle slags størrelser og former. Noen har store indre kjønnslepper som henger utenfor de ytre kjønnsleppene. Noen har lange ytre kjønnslepper, noen korte, noen med forskjellig størrelse. Det er ikke måte på hvor variert det er. Når det kommer til vaginaen, så bryr de fleste menn seg mest om hvordan innsiden kjennes ut, ikke hvordan utsiden ser ut 😉 Jeg ville blitt svært overrasket om en fyr som likte ei jente, slo opp på grunn av at kjønnsleppene hennes er litt lange. Om du plages med at kjønnsleppene er i veien når du sykler, går, jogger etc, så kan du snakke med fastlegen din og eventuelt få dekt en operasjon. Om de ikke ikke er en fysisk plage, så råder jeg deg til å bare slappe av og godta deg selv som du er 😊 Anonymkode: 62967...387 1
Hippogriff Skrevet 4. mars 2021 #11 Skrevet 4. mars 2021 Kvinnelige underliv har en veldig stor naturlig variasjon. De kommer i mange ulike former og det er helt normalt. Jeg syns alle kvinnelige underliv er stygge. Men det gikk opp et lys for meg da jeg hørte folk uttale seg skråsikkert om at «alle peniser er jo stygge». Det syns jeg slett ikke! De kommer også i alle slags former, og jeg syns de er veldig flotte, uansett form! Prøv å snu om tankegangen din. Prøv å huske at det er ikke du selv som skal tenne på kroppen din. Det er din sexpartner. Om han/hun gjør det, så spiller det vel mindre rolle at du ikke gjør det selv? Så kan du heller fokusere på hva som tenner deg ved din partners kropp 1
Anonymbruker1857 Skrevet 4. mars 2021 #12 Skrevet 4. mars 2021 (endret) Har sett på 100 vaginas, men den handler jo kun om tabu rundt vagina som overgrep, lukt osv. Handler aldri om selve utseendet, og de de viser er ganske like underliv. Endret 4. mars 2021 av Anonymbruker1857
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #13 Skrevet 4. mars 2021 Dette er liksom en greie for kvinner. Syntes det er helt merkelig at mange bryr seg så mye om dette. Som mann spiller dette 0 rolle og jeg har aldri noen gang hørt en annen mann nevne noe om dette heller. Anonymkode: dc3e5...b95 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #14 Skrevet 4. mars 2021 Se på den Naked Attraction (?) på Discovery +, den der de skal velge ut date utifra underlivet/nakenhet. Det er er sjukt teit program, men det var en eyeopener for meg altså - såå mange forskjellige underliv og kropper. Ingen er like, og det ene er ikke mer normalt/unormalt enn det andre ❤️ Anonymkode: 0995d...b5b 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #15 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Se på den Naked Attraction (?) på Discovery +, den der de skal velge ut date utifra underlivet/nakenhet. Det er er sjukt teit program, men det var en eyeopener for meg altså - såå mange forskjellige underliv og kropper. Ingen er like, og det ene er ikke mer normalt/unormalt enn det andre ❤️ Anonymkode: 0995d...b5b Dette så jeg på. Og det Hjalp ikke meg som håpet å se at det er mange som meg. 80%som er med har ikke lange kjønnslepper evt stikker de litt ut bare.. Anonymkode: 0b4ff...a08 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #16 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Se på den Naked Attraction (?) på Discovery +, den der de skal velge ut date utifra underlivet/nakenhet. Det er er sjukt teit program, men det var en eyeopener for meg altså - såå mange forskjellige underliv og kropper. Ingen er like, og det ene er ikke mer normalt/unormalt enn det andre ❤️ Anonymkode: 0995d...b5b I dette programmet er det nesten ikke kvinner med synlige indre kjønnslepper og bidrar bare enda mer til fremmedgjøring av lange indre kjønnslepper. Dessverre. Anonymkode: 655a5...f80 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #17 Skrevet 4. mars 2021 Anonymbruker1857 skrev (1 time siden): Jeg har ingen mann som er forelsket i meg, og jeg har aldri hatt det heller. Jeg har opplevd kommentarer som, "her er det mye som skjer" når de har gått ned på meg, men nå dater jeg en 31 år gammel mann. Han han ikke spesielt "bra kropp" men jeg elsker kroppen hans, og jeg er ganske godt trent ellers pga. komplekser med underlivet blant annet. Men sexen vår er mye basert på hans nytelse og derfor føler jeg også han tenker det samme om underlivet mitt, og han kan noen ganger bli slapp under akten og da er det jo meg det handler om Er du forelsket da? Og nyter du det han gjør med deg? Sex er ikke posering og å se feilfri ut. Sex er følelser, nyte hverandre og like det den andre gjør med deg. Du nyter ikke om du tenker bare på kroppen din. Kroppen din er et skall, alt det andre finnes i hodet ditt. Lær å slappe av, pust og nyt. Anonymkode: aabeb...1a1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #18 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er 22 år og har et ekstremt stygt underliv. Jeg har lange kjønnslepper og det skjer hele tiden at de faller ut utenfor trusen. Det er også utrolig skummelt å ha sex, fordi jeg er redd gutten skal reagere, og jeg gruer meg alltid. Jeg unngår se meg selv i speilet naken, fordi da begynner jeg nesten å gråte hver gang. Jeg har også sett flere av mine venninner nakne, og de er så fine sammenlignet med meg. Jag vil operere, men kan ikke bruke så mye penger på det. Anonymkode: b2c5c...f15 I mine øyne har du et pent underliv; store kjønnslepper er bare helt rått. Deilig tungegymnastikk Mann Anonymkode: de4df...45d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #19 Skrevet 4. mars 2021 Jeg har også lange og har bare fått positive kommentarer. Alle mennene jeg har vært med har elsket dem. Jada, det er litt flauere å vise seg naken for andre, siden underlivet mitt er så synlig, men so what? Hvis du har smerter el, kan du få dekket operasjon. Anonymkode: 008b6...8e0 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #20 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er 22 år og har et ekstremt stygt underliv. Jeg har lange kjønnslepper og det skjer hele tiden at de faller ut utenfor trusen. Det er også utrolig skummelt å ha sex, fordi jeg er redd gutten skal reagere, og jeg gruer meg alltid. Jeg unngår se meg selv i speilet naken, fordi da begynner jeg nesten å gråte hver gang. Jeg har også sett flere av mine venninner nakne, og de er så fine sammenlignet med meg. Jag vil operere, men kan ikke bruke så mye penger på det. Anonymkode: b2c5c...f15 Du overdriver veldig. Mange gutter liker det fordi da er det mer å slikke og suge på. Hvis kjønnsleppene dine detter ut av trusen så bruker du for små truser. Anonymkode: a5b32...eba 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå