AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #21 Del Skrevet 4. mars 2021 Skrev nå ut noe tilfeldig fra internett. Det kom også ut liggende. Da er det pc og ikke programvaren til office... Anonymkode: 9c9bd...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #22 Del Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har w10 her og. Det er vel standard kanskje på ny pc. Har samme menyer som du beskriver, bare jeg som skrev på husk i sted. (Satt ikke foran pc da). 😜 Men når jeg gjør som du skriver og går inn på administrer på Brother printeren, så står det «stående» der også under papirretning... Anonymkode: 9c9bd...5ee Ja, men jeg tror kanskje det er noe annet enn papirretningen som er problemet. Noen printere har mulighet for å skrive ut to sider pr. side, altså at det som var to A4-sider skrives ut side om side på ett A4-ark. På bildet du la ut kunne det se ut som det var dette som hadde skjedd. Jeg har ingen Brother-printer å sjekke mot, men ofte står dette under "ferdiggjøring", "hefte" e.l. AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Skulle gjerne delt bilder fra skjerm, men filstørrelsen blir for stor hele tiden så jeg får ikke til å laste opp her på KG. (Vet ikke hvordan jeg endrer bildestørrelse...) Anonymkode: 9c9bd...5ee Du kan åpne bildet i Paint, og velge "endre størrelse". Anonymkode: 5f3b8...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #23 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, men jeg tror kanskje det er noe annet enn papirretningen som er problemet. Noen printere har mulighet for å skrive ut to sider pr. side, altså at det som var to A4-sider skrives ut side om side på ett A4-ark. På bildet du la ut kunne det se ut som det var dette som hadde skjedd. Jeg har ingen Brother-printer å sjekke mot, men ofte står dette under "ferdiggjøring", "hefte" e.l. Du kan åpne bildet i Paint, og velge "endre størrelse". Anonymkode: 5f3b8...7a6 Jeg forstår hva du mener. Da vet jeg mer hva jeg leter etter. 😄 Men tenker du at jeg må sjekke på selve printeren eller på pc? Problemet har ikke oppstått før nå med den nye pc. Endre størrelse i Paint selvfølgelig. 👍 Jeg sitter med iPad og skriver på kg. Tenkte ikke på å bruke pc for å endre. Takker! 😊 Anonymkode: 9c9bd...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #24 Del Skrevet 5. mars 2021 Legger ved et utklipp av skjerm her: Anonymkode: 9c9bd...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #25 Del Skrevet 5. mars 2021 Fikset et lignende problem hos svigers forrige helg og det skyltes at feil printer driver var valgt etter en Windows Update. Mener dette ligger under "Skriveregenskaper" Anonymkode: bbaeb...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #26 Del Skrevet 5. mars 2021 Problemet er løst. 👍Printeren er trådløs, og på ny pc kom den opp automatisk. men jeg hadde ikke lastet ned driveren. Kom på dette nå og fikk lastet ned driver fra Brother. Nå kom utskriften ut slik den skal! Endelig! Takk til alle som ville hjelpe! 😀 Anonymkode: 9c9bd...5ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #27 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Problemet er løst. 👍Printeren er trådløs, og på ny pc kom den opp automatisk. men jeg hadde ikke lastet ned driveren. Kom på dette nå og fikk lastet ned driver fra Brother. Nå kom utskriften ut slik den skal! Endelig! Takk til alle som ville hjelpe! 😀 Anonymkode: 9c9bd...5ee Nydelig! Topp at det løste seg, selv om jeg var på feil spor. Anonymkode: 5f3b8...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #28 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nydelig! Topp at det løste seg, selv om jeg var på feil spor. Anonymkode: 5f3b8...7a6 Satte veldig pris på hjelp! ❤️ Er ikke lett å finne ut av når en ikke sitter foran pc. Men nå husker vi begge hva feilen kan være om noen skulle oppleve tilsvarende problem 😜 Anonymkode: 9c9bd...5ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå