Gå til innhold

Lurer og håper...

Eliza Doalot

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet på p-piller for ca 1 mnd siden, og forventet mens i går.

Ingen mens ennå...

Tok graviditetstest for 1 time siden. Negativ...

Har hatt mensmurringer både i går og i dag, pleier aldri å ha det før mensen er der.

Jeg veit at det kan ta tid for kroppen å kommei gang etter p-pillebruk, men jeg har alltid hatt 28 dager syklus, også når jeg har hatt andre midlertidige pillestopp.

Finnes det et ørlite bitte lite håp om at jeg kan være gravid allikevel?

(og jeg som var så sikker på at jeg skulle ta det helt med ro, og ta tingene som det kom :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ventetiden, den ventetiden. Sånn er det med oss alle. Det er lov til å håpe, samtidig som man ikke må bli knust hvis mensen kommer tuslende.

Mensmurringer er det kanskje ikke så rart at du ikke hadde da du gikk på piller? Så det kan jo egentlig kanskje bare bety at du har fått mensen tilbake. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde "mensmurringer" når jeg gikk på pilla også jeg. Jeg har hatt perioder som jeg ikke har gått på pilla i det hele tatt, og kroppen min har aldri oppført seg sånn som nå...

Har hatt murringer i 3 dager, men fortsatt hverken mens eller to blå :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tror jeg det er større sjanse for at det tar litt tid før kroppen din finner tilbake til syklusene sine, enn at du er gravid.

Men, det skader jo ikke å ta en ny graviditetstest om noen dager. Dersom du virkelig er gravid så stiger Hcg verdiene dag for dag, og det vil slå positivt ut på en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker selvfølgelig å være gravid, men jeg har heller ikke de store forhåpningene om det.

Synes bare det er så rart med murringene, og at kroppen oppfører seg så rart i forhold til hva den har gjort før...

Får liksom ikke roet meg før jeg får svar.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er så rart med murringene, og at kroppen oppfører seg så rart i forhold til hva den har gjort før...

Kroppen kan oppføre seg rart når man slutter på p-piller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og den kan oppföre seg rart nar man vil at den skal det ogsa dessverre... ;)

Men uansett lykke til til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...