AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Leser mye om en stor del av befolkningen som er ensom i landet vårt, i alle aldere. Det går veldig inn på meg og nå i denne tiden er det sikkert verre! Er du ensom? Anonymkode: d0afc...34b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Ja, men jeg prøver å gjøre det beste ut av det. Anonymkode: 8eada...9df 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Ja, for første gang i livet er jeg ensom. Jeg er hjemme med en baby 10 timer om dagen uten å møte noen. Jeg er veldig deprimert og får ikke hjelp😢 Anonymkode: 38022...03b 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Ja, jeg har ikke hatt venner siden jeg gikk på barneskolen. Bare noen som hang med meg litt på uskolen. Sitter alene hjemme hver eneste dag, aldri feiret bursdagene mine eller noe. Dessverre har det blitt en vane. Anonymkode: d452b...cdb 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Ja og jeg er helt alene det aller meste av tiden. Men jeg syns det er verre å bli avvist av andre enn å forhold meg til permanent "lonliness". Å bli avvist er det mest ensomme syns jeg. Anonymkode: 6ecf6...b27 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, jeg har ikke hatt venner siden jeg gikk på barneskolen. Bare noen som hang med meg litt på uskolen. Sitter alene hjemme hver eneste dag, aldri feiret bursdagene mine eller noe. Dessverre har det blitt en vane. Anonymkode: d452b...cdb Samme her.... Anonymkode: a1a37...abf 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, men jeg prøver å gjøre det beste ut av det. Anonymkode: 8eada...9df Så trist å høre. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg og at situasjonen din vil bedre seg❤️ Ts Anonymkode: d0afc...34b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #8 Skrevet 2. mars 2021 Jeg har alltid vært ensom siden vgs. Vennene mine var og er ikke interessert i å holde kontakten . De er og var mest interessert i sitt. Alle flyttet fra meg til slutt. Sånn sett er jeg rustet for Korona. Trist men sant. Anonymkode: da7bb...d6d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #9 Skrevet 2. mars 2021 Jeg har vært ensom i mange år allerede, og det er jeg takknemlig for nå under corona. jeg syns synd på de som kanskje for første gang er skikkelige ensomme nå, for det er helt forferdelig. Anonymkode: 16dfc...17c 1
Labello Skrevet 2. mars 2021 #10 Skrevet 2. mars 2021 51 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, for første gang i livet er jeg ensom. Jeg er hjemme med en baby 10 timer om dagen uten å møte noen. Jeg er veldig deprimert og får ikke hjelp😢 Anonymkode: 38022...03b ❤Jeg har ei venninne som har det likt.. men siden jeg er barnløs så skjønner jeg det ikke helt. Så må bare spørre; hvorfor oppleves det så veldig ensomt når man er med barnet sitt? Og det er et aktivt valg? Dette er ikke kritikk, bare jeg som ønsker å forstå. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #11 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vært ensom i mange år allerede, og det er jeg takknemlig for nå under corona. jeg syns synd på de som kanskje for første gang er skikkelige ensomme nå, for det er helt forferdelig. Anonymkode: 16dfc...17c Jeg kjenner hvertfall et par stk som har begynt å reflektere over dette nå ja. 🙂 Ensomhet kan være altoppslukende. 🙄 Anonymkode: da7bb...d6d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #12 Skrevet 2. mars 2021 Ja, jeg er veldig ensom Anonymkode: cbad3...545
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #13 Skrevet 3. mars 2021 Har følt på det en del nå i vinter med coronasituasjonen og "alle" holder seg hjemme i sin egen boble. Ikke den beste tiden å være singel og ha 50% med sønn i. Savner en skikkelig god venninne. Men jeg kjenner jo mange egentlig, det bare er så og si ingen kontakt akkurat nå. Regner med at det blir lettere når det blir lysere tider og man ser litt mer folk igjen. Jeg tror jeg bare må tøffe meg opp til å ta litt mer initiativ, jeg er jo tydeligvis ikke alene i denne situasjonen. ❤️ Anonymkode: b9b27...546
Kniv & gaffel Skrevet 3. mars 2021 #14 Skrevet 3. mars 2021 Jeg er mye aleine, men føler meg ikke ensom. Heldigvis trives jeg i eget selskap. Det var verre da jeg var yngre. Både som barn, tenåring og ung voksen følte jeg meg ofte ensom og utenfor. Nå som godt voksen over 50 plager det meg lite å være aleine.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #15 Skrevet 3. mars 2021 Nei, for meg er det motsatt, jeg higer etter å få alenetid nå. Har ikke hatt ett minutt for meg selv på lange tider. Full rulle på jobb. Samboer er hjemme 24/7, da alle hans hobbyer er gruppebaserte og han har ingen interesse av å finne på andre ting ute når jeg kommer hjem. Jeg vet at jeg er utrolig heldig som har jobb, og selskap hjemme, og jeg har den største medfølelse for alle som er ensomme! Grusomt å være ensom, spesielt i lengden. Så en stor virtuell klem til alle som sliter Anonymkode: 85430...0be 2
Gjest Smeltemann Skrevet 3. mars 2021 #16 Skrevet 3. mars 2021 Jeg er ikke ensom. Synes ofte det er for mye mennesker rundt meg. Tror jeg kunne gått veldig lenge alene .
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #17 Skrevet 3. mars 2021 Ja(enda jeg er litt introvert og tåler mye alenetid), men mindre nå, takket være antidepressiva. Men også fordi jeg føler meg litt "inkludert" fordi jeg faktisk bidrar til å hindre smittespredning med å være mye alene. Alene sammen, om det gir noen mening. Kanskje noen får beholde bestemor eller bestefar litt lengre pga. det. Anonymkode: e1405...691
Labello Skrevet 5. mars 2021 #18 Skrevet 5. mars 2021 On 3/3/2021 at 12:01 AM, Labello said: ❤Jeg har ei venninne som har det likt.. men siden jeg er barnløs så skjønner jeg det ikke helt. Så må bare spørre; hvorfor oppleves det så veldig ensomt når man er med barnet sitt? Og det er et aktivt valg? Dette er ikke kritikk, bare jeg som ønsker å forstå. Noen andre som har noen tanker her?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #19 Skrevet 5. mars 2021 Jeg er både alene og ensom😢 Har bursdag i morgen og det blir nok en bursdag jeg er alene... Blir noen tårer nå i kveld men det går vel over. Anonymkode: 72143...cb8 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #20 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 23.10): Ja, jeg har ikke hatt venner siden jeg gikk på barneskolen. Bare noen som hang med meg litt på uskolen. Sitter alene hjemme hver eneste dag, aldri feiret bursdagene mine eller noe. Dessverre har det blitt en vane. Anonymkode: d452b...cdb Jepp.... Anonymkode: a11dc...fe2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå