Gjest gjesten Skrevet 22. august 2005 #1 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg er vist litt sær når det kommer til utlevering av mine husnøkler til håndverkere. "Må man, så må man" var det en som påstod da jeg meddelte mitt syn. Synes ikke det var verdens beste grunn til fri tilgang til mitt hus, når det hele kokte ned å gjøre en skikkelig avtale som de selv skulle overholde . Så lenge det avtales to dager på forhånd er det alltid noen som kan være hjemme mens de holder på. Hvilken holdning har dere andre til å utlever husnøkler til håndverkere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 22. august 2005 #2 Del Skrevet 22. august 2005 De Skal jo kunne sette inn midlertidig lås-sylinder, hvis de skal være der i flere dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 22. august 2005 #3 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg har ingen problemer med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #4 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg er vist litt sær når det kommer til utlevering av mine husnøkler til håndverkere. "Må man, så må man" var det en som påstod da jeg meddelte mitt syn. Synes ikke det var verdens beste grunn til fri tilgang til mitt hus, når det hele kokte ned å gjøre en skikkelig avtale som de selv skulle overholde . Så lenge det avtales to dager på forhånd er det alltid noen som kan være hjemme mens de holder på. Hvilken holdning har dere andre til å utlever husnøkler til håndverkere? ← Har ikke noe annet valg. Skal vi ta fri fra jobb for å sitte hjemme? Da blir det eldig dyrt med å leie folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 22. august 2005 #5 Del Skrevet 22. august 2005 Så lenge det avtales to dager på forhånd er det alltid noen som kan være hjemme mens de holder på. ← Mulig du/dere har det sånn, men det er nok ikke sånn for de fleste av oss... Vi er imidlertid så heldige at mannen er elektriker og jobber i en bedrift som har alle typer håndverkere, så vi kjenner dem fra før de som ev. skal komme og fikse noe her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 22. august 2005 #6 Del Skrevet 22. august 2005 Helt greit for meg. Jeg jobber i en bedrift som har håndverkere, og vet at det er firmaets ansvar at de "oppfører seg pent" hjemme hos folk. Gjør de ikke det kan de risikere å miste jobben sin, og jeg tror de aller, aller fleste håndverkere kun gjør det de skal hjemme hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. august 2005 #7 Del Skrevet 22. august 2005 Når vi har hatt håndverkere i dagesvis og hele dager, har vi lagt nøkler på avtalt sted, der skal de også legge dem når de er ferdig for dagen. Er det småjobber, så har vi låst inn selv. De må jo komme seg inn på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå