Gå til innhold

Jeg savner deg mamma 💔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 3 uker siden døde mamma. 😭Det var jeg som fant henne. Jeg visste ikke at hun hadde det så vondt. Hvorfor sa hun ingenting. Jeg hadde verdens snilleste og beste mamma. Og nå får jeg aldri sett hun igjen. 😭

Anonymkode: bbd41...eb5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du har mange gode mennesker rundt deg som kan passe på deg ❤️ Din mamma elsket deg helt sikkert veldig høyt og ville ikke belemre deg med sine bekymringer. Det er typisk foreldre som er veldig glade i barna sine ❤️ Det er forferdelig trist at du fant henne.

Dette diktet ble lest i pappa sin begravelse. Han var min beste venn. Jeg tenker at det er sånn han ville ha hatt det: 

Dikt til de levende: 

«Når jeg er borte, gråt litt over meg.

Tenk på meg av og til, men ikke for ofte.

Det er ikke godt for deg og dine nærmeste å la dine tanker dvele for lenge ved døden.

Tenk på meg slik jeg var i noen lykkelige stunder i livet.

Fremkall minnene, men ikke for lenge.

Når du lever, skal dine tanker være i livet». 


Stor klem og noen tårer fra meg også. 

Anonymkode: 72f10...e75

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Håper du har mange gode mennesker rundt deg som kan passe på deg ❤️ Din mamma elsket deg helt sikkert veldig høyt og ville ikke belemre deg med sine bekymringer. Det er typisk foreldre som er veldig glade i barna sine ❤️ Det er forferdelig trist at du fant henne.

Dette diktet ble lest i pappa sin begravelse. Han var min beste venn. Jeg tenker at det er sånn han ville ha hatt det: 

Dikt til de levende: 

«Når jeg er borte, gråt litt over meg.

Tenk på meg av og til, men ikke for ofte.

Det er ikke godt for deg og dine nærmeste å la dine tanker dvele for lenge ved døden.

Tenk på meg slik jeg var i noen lykkelige stunder i livet.

Fremkall minnene, men ikke for lenge.

Når du lever, skal dine tanker være i livet». 


Stor klem og noen tårer fra meg også. 

Anonymkode: 72f10...e75

Det var nydelig. Tusen takk ❤️

Anonymkode: bbd41...eb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars. Så utrolig vondt ❤️

Anonymkode: 5239b...b01

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For 3 uker siden døde mamma. 😭Det var jeg som fant henne. Jeg visste ikke at hun hadde det så vondt. Hvorfor sa hun ingenting. Jeg hadde verdens snilleste og beste mamma. Og nå får jeg aldri sett hun igjen. 😭

Anonymkode: bbd41...eb5

Jeg savner mammaen min jeg også. Jeg føler smerten din. Sorgen er der for bestandig men den blir lettere å bære. 4 år siden jeg mistet henne tenker på henne vær dag. Prøv å tenk på det positive og alle minnene deres. Det hjelper. Jeg snakker om mamma som om hun skulle levd til datteren min. Prøver å la henne leve videre i hukommelsen vår. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariam95 skrev (8 timer siden):

Jeg savner mammaen min jeg også. Jeg føler smerten din. Sorgen er der for bestandig men den blir lettere å bære. 4 år siden jeg mistet henne tenker på henne vær dag. Prøv å tenk på det positive og alle minnene deres. Det hjelper. Jeg snakker om mamma som om hun skulle levd til datteren min. Prøver å la henne leve videre i hukommelsen vår. 

Uff så trist 😔 Hvor gammel var du da du mistet henne? Og hvor gammel ble hun?😕 Må ha vært helt forferdelig å miste en mor/en forelder, kan ikke forestille meg det engang. Jeg har mye kontakt med min mor og vi er sammen hver eneste dag (i tillegg til min datter) jeg føler hele livet mitt hadde blitt borte om jeg hadde mistet moren min! Hun er bindeleddet i hele familien og holder alle høytider, bursdager osv. Baker kaker, lager mat og alt. 
Jeg har også mistet et ufødt barn noen år tidligere før jeg fikk min nåværende datter, jeg var 5 mnd på vei. Hun så ut om et lite mini menneske med veldig stort hode og fikk plass i hånden min. Jeg fikk ha hun hos meg på sykehuset noen timer etter det skjedde før hun ble lagt på kjøling😔 

Det var helt forferdelig og brukte 2 år før jeg kom ordentlig over sorgen, det gikk ikke en dag uten at jeg gråt og følte det tomt og meningsløst. Jeg gråter for det nå som jeg skriver om det også, så sorgen er jo der fortsatt tenker jeg men jeg tenker heldigvis ikke på hun hver dag mer sånn som før. Hver gang jeg hørte fuglekvitter, så solen, så månen, så stjernehimmelen som jeg husker så godt fra jeg selv var barn så tenkte jeg så at nå skulle hun vært her og også opplevd dette 😭 og alle sånne ting ble en stor påminnelse om hva jeg hadde mista :( 

Kondolerer så mye til deg og til TS 

Anonymkode: 977e1...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uff så trist 😔 Hvor gammel var du da du mistet henne? Og hvor gammel ble hun?😕 Må ha vært helt forferdelig å miste en mor/en forelder, kan ikke forestille meg det engang. Jeg har mye kontakt med min mor og vi er sammen hver eneste dag (i tillegg til min datter) jeg føler hele livet mitt hadde blitt borte om jeg hadde mistet moren min! Hun er bindeleddet i hele familien og holder alle høytider, bursdager osv. Baker kaker, lager mat og alt. 
Jeg har også mistet et ufødt barn noen år tidligere før jeg fikk min nåværende datter, jeg var 5 mnd på vei. Hun så ut om et lite mini menneske med veldig stort hode og fikk plass i hånden min. Jeg fikk ha hun hos meg på sykehuset noen timer etter det skjedde før hun ble lagt på kjøling😔 

Det var helt forferdelig og brukte 2 år før jeg kom ordentlig over sorgen, det gikk ikke en dag uten at jeg gråt og følte det tomt og meningsløst. Jeg gråter for det nå som jeg skriver om det også, så sorgen er jo der fortsatt tenker jeg men jeg tenker heldigvis ikke på hun hver dag mer sånn som før. Hver gang jeg hørte fuglekvitter, så solen, så månen, så stjernehimmelen som jeg husker så godt fra jeg selv var barn så tenkte jeg så at nå skulle hun vært her og også opplevd dette 😭 og alle sånne ting ble en stor påminnelse om hva jeg hadde mista :( 

Kondolerer så mye til deg og til TS 

Anonymkode: 977e1...c95

Jeg var vel 22 år. Hadde nesten Akkuratt fått datteren min. Moren min var mye syk men datteren min var hennes medisin. Hun elsket henne så mye. Hun slapp alt hun hadde i hendene så fort hun så henne. Så det er så vondt for jeg tenker på mamma når jeg ser på datteren min. 
 

jeg er gravid nå så jeg fikk veldig vondt å høre historien din. Så leit det må vel være det værste som kan skje å miste ett barn. Livet er vanskelig men vi får holde fast på det positive. Mine tanker går til deg. Ønsker deg masse lykke. 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 20.34):

Håper du har mange gode mennesker rundt deg som kan passe på deg ❤️ Din mamma elsket deg helt sikkert veldig høyt og ville ikke belemre deg med sine bekymringer. Det er typisk foreldre som er veldig glade i barna sine ❤️ Det er forferdelig trist at du fant henne.

Dette diktet ble lest i pappa sin begravelse. Han var min beste venn. Jeg tenker at det er sånn han ville ha hatt det: 

Dikt til de levende: 

«Når jeg er borte, gråt litt over meg.

Tenk på meg av og til, men ikke for ofte.

Det er ikke godt for deg og dine nærmeste å la dine tanker dvele for lenge ved døden.

Tenk på meg slik jeg var i noen lykkelige stunder i livet.

Fremkall minnene, men ikke for lenge.

Når du lever, skal dine tanker være i livet». 


Stor klem og noen tårer fra meg også. 

Anonymkode: 72f10...e75

Fikk tårer i øynene. Nydelig dikt.

Tusen klemmer og tanker til deg, ts. ❤️ 

Anonymkode: de9ac...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Laffatus

Kondolerer . Savner selv min far som døde etter plutselig hjerne slag de klarte ikke redde han måte reise inn føre jul og skru av maskinen som holdt han livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kondolerer, veldig trist.

Mistet også moren min, nesten et år siden. Kreft, ble bare 69 år gammel. Døde ganske brått. Faren min døde for 30 år siden.

Det er ikke noe man kan gjøre for å endre noe sånt, dessverre. Vi må bare prøve å gå videre, finne mening og glede i ting, små og store. Foreldre ønsker at barna sine skal ha det bra, ikke sørge altfor lenge.

Synes dette diktet gir litt trøst:

 

DEI VI HAR ELSKA (Bente Bratlund)

 

Dei blir aldri borte

dei som bur i hjarta vårt

Om vi ikkje lenger kan møtast

og halda kvarandre i handa

så er vi bundne saman

i ein kjærleik som alltid blir att

Kvart minutt av det vi har delt

bur i det inste skattkammer

og vi kan møtast der

Dei vi har elska er hos oss

så lenge vi er til.

 

 

Anonymkode: 2901d...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer, ts. ❤ Mange, varme klemmer til deg ❤

Anonymkode: a03a0...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...