Gå til innhold

Jeg blir akutt gammel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

 Plutselig ser jeg 53 ut. 😣😥

Anonymkode: 9c61b...17c

Jeg måtte le av denne beskrivelsen. 

Hvordan ser en 53-åring ut?  Hva skiller utseendet på en 53-åring, kontra en på 52, eller en på 54?

Ellers skjønner jeg frustrasjonen din.  Endringene skjer så gradvis at man ikke legger merke til dem, før man plutselig oppdager en "fremmed" i speilet. 

 

Jeg opplevde det samme med håret mitt.  Jeg følte at jeg hadde blitt grå over natten.

Sannheten er at jeg har veldig lite grått i håret, og det lille grå som er kom snikende over tid, men jeg opplevde det som brått.

Anonymkode: 65282...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Vil spy av ansiktet mitt. Jeg er i 40 årene og nå kommer rynkene for fullt. Jeg ser striper, segen hud og folder her og der. Hva kan jeg gjøre videre her. Plutselig ser jeg 53 ut. 😣😥

Anonymkode: 9c61b...17c

Det var da en veldig spesifikk alder du mener du ser ut som. Er to år til jeg blir 53, tror ikke jeg kommer til å brått få striper segen hud og folder etc plutselig da altså, siden jeg ikke har antydning nå, kun vanlige smilerynker. Kanskje du har levd usunt, fet mat, for lite trim og frisk luft, for mye sukker, mye alkohol, tobakk, dop e.l. De som lever usunt ser gjerne mer herjet ut enn folk flest.

Anonymkode: ca98d...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Vil spy av ansiktet mitt. Jeg er i 40 årene og nå kommer rynkene for fullt. Jeg ser striper, segen hud og folder her og der. Hva kan jeg gjøre videre her. Plutselig ser jeg 53 ut. 😣😥

Anonymkode: 9c61b...17c

Du skifter lyspære på badet til svakeste styrke

Anonymkode: 925c6...755

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...